Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ kleintje: als je er een keer over wil babbelen wet je me te vinden. Heb nog wel wat dingen die ik kwijt wil.
 
Tsja, da's de enige rede waarom ze hier zit ;)

Verder kent ze hier niemand, doet nergens aan mee enz enz.
Dat is niet de reden dat ik hier zit. En dat ik nergens aan mee doe heeft maar 1 reden, en dat is dat ik jou niet wil tegen komen. Je hebt echt geen flauw benul wie ik ben of hoe ik ben ondanks dat we elkaar dagelijks spraken. Mss als je de moeite had gedaan om me beter te leren kennen? Maar juist deze gedachten spreid jij rond en daardoor zien mensen mij als stalker en dat ben ik dus niet.

Ik ben hier toen gaan posten omdat bij de megameeting vorig jaar, voordat wij elkaar niet meer spraken, diegene uit het gooi op mij ook enthiousiast reageerden. Omdat het sinds Zot in utrecht zat het daar niet leuk meer was met de dagelijkse blote tieten ddie voorbij kwamen. Vodkat had ik al ontmoet voor ik jou kende.

Ik heb al eerder gezegd, je moet niet zo negatief over me denken, dat wraakzuchtige en negatieve zit tussen jouw oren, zo ben ik helemaal niet.
Maar je krijgt je zin.
 
@ kleintje: als je er een keer over wil babbelen wet je me te vinden. Heb nog wel wat dingen die ik kwijt wil.
Heb het je al eerder gezegd, als het je iets intresseerde, was je er allang geweest want jij weet mij ook te vinden. Maar praten met iemand die zo overtuigd is van zijn gelijk, heeft totaal geen nut. Dus wat je kwijt wilt, kan je mailen, ik heb je alles al verteld maar dat heb jij genegeerd als niet relevant, paste niet in jouw visie van het geheel.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg mijn zin?



Ik ben benieuwd wat dat volgens jou inhoudt......
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan