MF 't GOOI Deel XVI (16)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
WTF :?

Wat heb ik ermeer te maken ? '(


Ik vond het aardig eentonig :Z wel lekker
 
Hey Maarten :W
Hoe is het ? :)

@De rest, hou op met mij jaloers te maken!!!
:^ Kappe nou met die foto's van Italie :(


Frankrijk!! *O* *O*
full
 
ik krijg serrieus zin om zo naar het Zwarte Woud te rijden na het zien van die foto's!! damnnnnnnnn jullie maken me gek :X :X
 
ik krijg serrieus zin om zo naar het Zwarte Woud te rijden na het zien van die foto's!! damnnnnnnnn jullie maken me gek :X :X
Dit levert zo weer een paar zeeeer onrustige uurtjes nachtrust op :9 Krijg je toch echt de kriebels van :] en die had ik van de week al zo erg door na 4 maanden voor het eerst na mijn ongeluk weer gereden te hebben :Y *O*

Helemaal happy in je mooie huisje Muerte? Zag er mooi uit op de fotoos in elk geval *O*

zo en nu echt :Z

:W
 
Dit levert zo weer een paar zeeeer onrustige uurtjes nachtrust op :9 Krijg je toch echt de kriebels van :] en die had ik van de week al zo erg door na 4 maanden voor het eerst na mijn ongeluk weer gereden te hebben :Y *O*

Helemaal happy in je mooie huisje Muerte? Zag er mooi uit op de fotoos in elk geval *O*

zo en nu echt :Z

:W
hahah absoluut!! dan maar een extra vruchten sapje om in slaap te vallen :P
als je na een hele tijd weer eens lekker kan rijden voelt dat idd weer heeeel erg goed.. had ik na 5 weken op Assen na mijn crash.. was toen ook weer voor het dat ik op de fiets kon.

Ben echt in happy mode ja! nog steeds klein beetje onwerkelijk dat het allemaal van mij is, haha! zal tzt weer eens nieuwe foto's maken. d'r is weer genoeg gebeurt :)

maar hoest nou met jou? alles weer 100% hersteld? of nog niet helemaal naar je zin?
 
Gisteren was het bijna 2uur en om 3:15 sliep ik nog niet.

Dus nu maar eens proberen.


En nee, komt niet van die blote mannnen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan