MF 't GOOI Deel XVI (16)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N Nog maar 2, en dan de 20ste een tentamen, en dan al kerstvakantie _O-
Met een beetje geluk heb ik dan alleen 7 en 10 Januari een tentamen. Als ik die haal dan heb ik pas in februari college :}
wat een leventje B|
en ik overwerken omdat er zoveel niet voldoende saldo hebben en wij niet kunnen incasseren :X
 
kan niet verder :N kleine rat is een bestand vergeten neer te zetten, nieuwe werkwijze en laatste stappie vergeten dus ik kan niets meer doen _O- *D


Kan je haar ook niet kwalijk nemen, ze moet motor rijden ;)
Waar is die kleine rat eigenlijk, kwamen net voorbij met de strooiwagen '(
Zal toch niet op de motor zitten met dit weer :N
 
Kan je haar ook niet kwalijk nemen, ze moet motor rijden ;)
Waar is die kleine rat eigenlijk, kwamen net voorbij met de strooiwagen '(
Zal toch niet op de motor zitten met dit weer :N
:N want ze zit achter de computer met een rat in haar nek :+

strooiwagen :? was te verwachten he, met nachtvorstvoorspelling

*O* Muertje *O*
 
Laatst bewerkt:
:N want ze zit achter de computer met een rat in haar nek :+

strooiwagen :? was te verwachten he, met nachtvorstvoorspelling

*O* Muertje *O*
[me=Muerte] kwam net ook zo een tring strooiwagen tegen.. de motor was net 3 dagen geleden helemaal weer bling bling... zucht...[/me] -O-

:W Kleintje
 
[me=Muerte] kwam net ook zo een tring strooiwagen tegen.. de motor was net 3 dagen geleden helemaal weer bling bling... zucht...[/me] -O-

:W Kleintje
-O-

je moet hem ook niet poetsen |( doe dat dan ook niet -O-

je beseft toch wel dat het nu jouw schuld is dat ze weer zijn gaan strooien hè :?
 
:N want ze zit achter de computer met een rat in haar nek :+

strooiwagen :? was te verwachten he, met nachtvorstvoorspelling

*O* Muertje *O*


Rat in je nek.. leuk.. ratten zijn leuk.. had ooit samen met een vriend een rat.. zat bij hem op de kamer.. als we gingen jammen, meestal iets van Metallica of GnR, dan ging die rat helemaal uit z'n plaat op de muziek _O-

Hier zijn ze al aan het strooien geweest zag ik.. temp zakt ook wel snel nu..
 
Rat in je nek.. leuk.. ratten zijn leuk.. had ooit samen met een vriend een rat.. zat bij hem op de kamer.. als we gingen jammen, meestal iets van Metallica of GnR, dan ging die rat helemaal uit z'n plaat op de muziek _O-

Hier zijn ze al aan het strooien geweest zag ik.. temp zakt ook wel snel nu..
moet eerlijk bekennen dat ik het wel grappige beesten vind :Y

maar wat deed ie dan :? kan me er niet echt iets bij voorstellen eigenlijk...
 
He bah :P
Nou ja... mijn motor staat in de zooi, dus ga gewoon met de motor naar school morgen :)
 
Normaal rij ik gewoon de winter door, woon-werk iig, maar ik heb ook niet zo'n knappe fiets als jullie :+ Heb alleen laatste weken gewoon geen zin om eerst naar huis te gaan om de motor te halen en mijn pak etc aan te doen dus ga al een paar weken met de tram. Voor mij toch wel apart :X
Maar komt vast wel weer snel verandering in, heb al paar keer gehannes met die rottram gehad, dan de bus maar weer maar schiet ook niet op dan.
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand een naams suggestie voor Deel 17 :?

MF 't Gooi XVII?? O-)
MF 't Gooi 17
MF 't Gooi Zeventien
MF 't Gooi Release Candidate v17.0
Leutertopic van 't Gooi e.o. nr. 17 alweer
't Gooi leuterdames die zich sufposten in deel 17
Het 17e lustrumtopic van de Gooise Kakkers
.... :Z

enzovoorts.. en dan lullen we over dit.. en over dat.. en over zus.. en over zo... hmmz.. krijg ineens een ingeving.. jaaaaaa.. Literair Café... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan