Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gave kleuren JMM... Dat opzet-ruitje wat je erop heb, werkt dat trouwens? Zit je uit de wind?

Gr...Sam 8-)

Dank je, ik was ook specifiek naar deze kleurstelling op zoek.

En over dat ruitje, het zat er al op toen ik 'm kocht, dus vergelijkingsmateriaal zonder heb ik niet. Ik kan wel comfortabel met het vizier van m'n helm open rijden (Arai Tour X-3) tot ver boven de 100 km/h. Ik heb wel het idee dat het redelijk wat turbulentie veroorzaakt.

Grtz :]
 
Tijd weer voor een plaatje...'t is wel een telefoonfoto, maar toch...

twing.jpg


Ik heb er een paar PivotPegz voor besteld, het originele rubber van de voetsteunen heeft z'n beste tijd gehad...

:]
 
doe maar duur :P

Dat rubber van die steppies was een van de eerste dingen die ik amputeerde aan de Twin.. nergens goed voor, en je staat meteen een cm lager ;)
 
PivotPegz gemonteerd!

Ziet er goed uit, het zijn ook hele fijne steuntjes voor dat geld, en je kunt ze ook nog 10mm verlagen :P

Zal er binnenkort wel eens een foto van maken...

dscn1534p.jpg


dscn1533.jpg


Aanstaande zaterdag weer naar Ad Mies, om een middenbok te monteren. Heb ook een fietscomputertje besteld als vervanging voor de tripmaster!

En 19 september gaat 'ie op de dyno bij Ritzen Motors om te bevestigen dat het een Duitser is met 37kW, of niet natuurlijk. Als het wel zo is kan 'ie weer naar Ad, om 'm wat op te voeren...

To do op korte termijn:

- Valbeugels
- Vering
- Andere handkappen

En daarna nog wat alu prullaria en een andere uitlaat, eventueel met een dynakit enzovoort...

Zou willen dat ik een geldboom had :Y
 
Laatst bewerkt:
PivotPegz gemonteerd!

Ziet er goed uit, het zijn ook hele fijne steuntjes voor dat geld, en je kunt ze ook nog 10mm verlagen :P

Zal er binnenkort wel eens een foto van maken...

[afbeelding]

[afbeelding]

Aanstaande zaterdag weer naar Ad Mies, om een middenbok te monteren. Heb ook een fietscomputertje besteld als vervanging voor de tripmaster!

En 19 september gaat 'ie op de dyno bij Ritzen Motors om te bevestigen dat het een Duitser is met 37kW, of niet natuurlijk. Als het wel zo is kan 'ie weer naar Ad, om 'm wat op te voeren...

To do op korte termijn:

- Valbeugels
- Vering
- Andere handkappen

En daarna nog wat alu prullaria en een andere uitlaat, eventueel met een dynakit enzovoort...

Zou willen dat ik een geldboom had :Y


Wat kosten die pegz? 8-)
 
Het ís ook een hoop geld, maar tjaa...ze zijn erg nicely machined, het oog wil immers ook wat, en ze staan ook echt prettig...

Heb er vandaag bij Ad een middenbok onder gezet, een meteen ook maar een setje Acerbis Rally II handkappen...ook een hoop geld, maar wel vet :P
 
Rally II.. cool 8-) .. die hebben ook zo'n mooie alu beugel erin toch ??

Heb ik ook nog naar zitten kijken, maar de Barkbusters doen het beter qua bescherming tegen regen en kou denk ik.. wel een iets minder 'wild' design, maar ja.. ik rij ook in de winter, en dan moet het wel werken ;)

Heb je al plaatjes ?? :P
 
Nee, geen alu beugel, ze zijn geheel uit kunststof...zal er morgen wel eens plaatjes van schieten...

Ik vind die BarkBuster kappen ook heel erg vet, alleen ik kan ze nergens vinden...ik denk idd ook dat die het een stuk beter doen in regen en kou...we zullen wel zien van de winter, ik heb de originele ook nog, en zo'n karwei is het niet om ze even over te zetten...

Volgende stap is valbeugels, aangezien ik 'm inmiddels voor de 2e keer heb neer gelegd, gelukkig zonder schade |(
 
Ad zei laatst tegen me dat hij ook Barkbusters kon regelen.. ook die VPSen die ik heb, maar ik geloof er geen kont van.. ja.. net als ik zelf heb gedaan via het buitenland :P , maar in NL zijn ze gewoon niet leverbaar volgens de importeur; ik heb me de pokke zitten bellen en mailen :)

Enige was in duitsland, weet alleen niet meer zo snel hoe die toko heet (bekende off/allroad zaak), maar die reageerde pas op mijn mailtje op de dag dat ik ze binnen had uit de states, en dat was nog goedkoper als vanuit .de ook, inclusief belasting...
Zijn ze nog steeds redelijk prijzig, maargoed, ze hebben hun geld alweer verdiend tegen die Astra... zit overigens nog steeds niet echt schot in dat verhaal B|
 
Laatst bewerkt:
Ziet er idd een stuk beter uit dan de originelen, maar de wind- en regenbescherming is maar matig...
 
Volgens mij heb je ze ook vrij ver naar beneden gekanteld staan ;)

Tegen een tak van boom ofzo heb je nu ongeveer géén bescherming, en als je met ingedraaid stuur in het zand valt zo, is hij kaduuk omdat hij hapt ipv beschermt..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze idd ook iets hoger gezet, maar dat is marginaal...maar hoger gaan ze niet omdat dan m'n rem- en koppelingshendel er onder uit steken :s
 
Weer veel te lang geleden dat ik hier mee bladerde ^^
Allereerst sound, damn man!!! Schatje stuk :(
Heb je fotows? Of issut leed te kort geleden?

Staan weer een hoop plaatjes bij, zal binnenkort de pic's van men tour vakantie in de ardennen FF posten :D

2 Vraagjes:
Iemand al een webshop gevonden voor de "vlammetjes sticker" ? mijne waren geschaafd toen ik men babe kocht, maar kan ze zo 123 niet ergens vinden.

Vraagje 2: Die Barkbuster handkappen, maken die je stuur ook breder (zoals de Acerbis) en zo ja hoeveel? :D ik moet men motor door een steeg met 2 regenpijpen manouvreren, dus maakt nogal wat uit voor me :(
 
Weer veel te lang geleden dat ik hier mee bladerde ^^
Allereerst sound, damn man!!! Schatje stuk :(
Heb je fotows? Of issut leed te kort geleden?

Staan weer een hoop plaatjes bij, zal binnenkort de pic's van men tour vakantie in de ardennen FF posten :D

2 Vraagjes:
Iemand al een webshop gevonden voor de "vlammetjes sticker" ? mijne waren geschaafd toen ik men babe kocht, maar kan ze zo 123 niet ergens vinden.

Vraagje 2: Die Barkbuster handkappen, maken die je stuur ook breder (zoals de Acerbis) en zo ja hoeveel? :D ik moet men motor door een steeg met 2 regenpijpen manouvreren, dus maakt nogal wat uit voor me :(

Ja.. inderdaad.. schatje is stuk -O- en ja.. tuurlijk heb ik foto's, een heel topic zelfs; KLIK met foto's, meningen, veroordelingen, the works :/

Ik bel tegenwoordig dagelijks met oom en tante agent, omdat er 5 weken na dato nog steeds geen proces verbaal opvraagbaar is, en de verzekering daardoor dus niet verder kan..

Stickers kun je voor niet al te veel geld laten namaken in zwitserland bij Styleworks in elke kleur die je wilt; Complettsatz voor 139 € geloof ik, en dan mag je zelf kiezen welke kleuren 8-)
Delen van de bestickering kan ook, alles kan daar.. heel vriendelijke gasten..

DE Barkbusters maken je stuur een cm of 2 breder, omdat de alu beugels nou eenmaal op je bar ends eindigen; je kunt kiezen om de stuurgewichten er buiten te houden (zo heb ik het zitten), of juist tussen de beugels te houden, maar dan zou jij dus de kunststof skidplates vernachelen tegen de muren van het steegje..
Overigens is één keer door het steegje op snelheid genoeg om de BB's af te laten rekenen met die plastic prutspijpies hoor })
 
Ja.. inderdaad.. schatje is stuk -O- en ja.. tuurlijk heb ik foto's, een heel topic zelfs; KLIK met foto's, meningen, veroordelingen, the works :/

Ik bel tegenwoordig dagelijks met oom en tante agent, omdat er 5 weken na dato nog steeds geen proces verbaal opvraagbaar is, en de verzekering daardoor dus niet verder kan..

Stickers kun je voor niet al te veel geld laten namaken in zwitserland bij Styleworks in elke kleur die je wilt; Complettsatz voor 139 € geloof ik, en dan mag je zelf kiezen welke kleuren 8-)
Delen van de bestickering kan ook, alles kan daar.. heel vriendelijke gasten..

DE Barkbusters maken je stuur een cm of 2 breder, omdat de alu beugels nou eenmaal op je bar ends eindigen; je kunt kiezen om de stuurgewichten er buiten te houden (zo heb ik het zitten), of juist tussen de beugels te houden, maar dan zou jij dus de kunststof skidplates vernachelen tegen de muren van het steegje..
Overigens is één keer door het steegje op snelheid genoeg om de BB's af te laten rekenen met die plastic prutspijpies hoor })


Erg vervelend ,, allemaal ,, anders om als je ergens 3 km te hard gaat dan heb je de bon ook meestal redelijk snel in de bus en moet je binnen een bepaalde tijd betalen anders om schijnt niet zo te werken .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan