Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ben ook weer een beetje bezig geweest gisteren.... vrijdag avond naar Pharao geweest en nieuwe banden laten monteren (Heidenau), de achterband had ik hier gekocht, de voorband bij Pharao... Gisteren dus alles weer gemonteerd..... Mooiii!
full
 
Ik heb trouwens ook besloten om het spatbord en de vorkbeschermers zwart te spuiten, ga ik vanmiddag wegbrengen naar een maat die spuiter is en dat van de week wel ff tussendoor zou doen... :Y 8-)
 
Ik heb net besloten alleen de vorkbeschermers zwart te maken, niet het spatbord... Dat laatg ik wit net als het achterspatbord....lijkt me wel wat! Zal aankomende week ff fotootjes van plaatsen als het klaar is...... 8-)
 
Ik heb even mijn linker kuipdeel gelijmd.
Was een oogje afgebroken.
was vast al een keer eerder gebeurd.

Nu is mij het volgende opgevallen:
full
 
Laatst bewerkt:
Geen idee.... ligt nog vanalles los aan de motor, kan er nu niet op rijden.... Vanavond gaat ook nog het zadel weg om opnieuw te laten bekleden/ aanpassen (hoger en breder en harder)... Blijft +- 10 dagen weg, het zadel.... dus duurt nog wel effe voordat ik weet hoe de banden het doen....
Maakt niet uit; geduld is een schone zaak!

8-)
 
lekker onbeschoft, I know, maar wat zijn de kosten voor het opnieuw laten bekleden + hoger maken van een zadel? ben zelf nog aan het kijken hoe mijn beesje zich kan aanpassen aan de lengte van mn benen ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan