MF de Gooische Club Seventeen.nl (Deel 17 dus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen flauw idee maar hij is nu overgevlogen naar het flesje heineken

full
 
Laatst bewerkt:
hoop ik dat je beter slaapt dan afgelopen nacht ;) :W

[me] maar eigenlijk helemaal geen slecht idee, pitten, gaat ik ook maar ff doen :W [/me]
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond :W
ben er ook weer, maar voor heel even, alleen bijlezen en dan naar bed.
Ben net thuis van het werk en moet morgen alweer om 6 uur op, omdat ik het wel leuk vond om een dagje naar een kerstmarkt te gaan |(

Pff... je moet eens weten hoe irritant automobilisten zijn in de file....bijna niemand is daar bezig met het autorijden zelf (sja... snap wel dat het erg saai is ;)).Beetje gemengde gevoelens... aan de ene kant heb ik die dag half vrij (vanaf 15:00 kan ik wel), aan de andere kant kan ik niet skieen en heb ik er ook weinig mee ;)

Zie het al voor me...

"Bart even wachten met naar beneden gaan, mijn camera is nog niet klaar"

B|

Bart ik kan ook niet skien, ik heb het nog nooit gedaan dus dat wordt zondag de eerste keer. Maar ik kom voornamelijk voor de gezelligheid en om de rest weer eens te zien.
Dus je bent niet de enige en ik zorg wel voor het leedvermaak, want ik ben echt een kluns in dat soort dingen :P
 
hoi allemaal, ja ik meld me weer eens, heel heel erg druk met school.
vandaag lekker bakkie leut gedronken X. thnx nog!
X vertelde me ook over degids, aangezien ik al een tijd niet meer online ben geweest heb ik niet gevolgd hoe het met hem ging, vandaag hoorde ik dat hij een been is verloren. Ik ben erg geschrokken en hoop dat hij nog op een motor durft te stappen, als ie aangepast moet worden weet ik zeker dat we allemaal wel een beetje willen sponsoren toch? in ieder geval, DeGids, veel beterschap en succes met het revalideren.

Goed nieuws: het is weer aan met Lotte!
Motor nieuws: Geen vorderingen maar hoop deze vakantie met het subframe te beginnen.

ps; clubseventeen.. :N stelletje pubers
 
Goedemorgen :W .
Vandaag eens vroeg op. Oef valt niet mee.
 
Laatst bewerkt:
hoi allemaal, ja ik meld me weer eens, heel heel erg druk met school.
vandaag lekker bakkie leut gedronken X. thnx nog!
X vertelde me ook over degids, aangezien ik al een tijd niet meer online ben geweest heb ik niet gevolgd hoe het met hem ging, vandaag hoorde ik dat hij een been is verloren. Ik ben erg geschrokken en hoop dat hij nog op een motor durft te stappen, als ie aangepast moet worden weet ik zeker dat we allemaal wel een beetje willen sponsoren toch? in ieder geval, DeGids, veel beterschap en succes met het revalideren.

Goed nieuws: het is weer aan met Lotte!
Motor nieuws: Geen vorderingen maar hoop deze vakantie met het subframe te beginnen.

ps; clubseventeen.. :N stelletje pubers

Hoi Paul!

Leuk om te horen dat het goed gaat met je :)

Ik vind dit wel iets voor Gids :)

tesseract.bmp


Tesseract_action.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond :W
ben er ook weer, maar voor heel even, alleen bijlezen en dan naar bed.
Ben net thuis van het werk en moet morgen alweer om 6 uur op, omdat ik het wel leuk vond om een dagje naar een kerstmarkt te gaan |(Bart ik kan ook niet skien, ik heb het nog nooit gedaan dus dat wordt zondag de eerste keer. Maar ik kom voornamelijk voor de gezelligheid en om de rest weer eens te zien.
Dus je bent niet de enige en ik zorg wel voor het leedvermaak, want ik ben echt een kluns in dat soort dingen :P

Ik ga ook mee :)
Vooral om een filmpje te maken van jou afdaling :+
 
Oh en goedemorgen :W

(Wat is dat toch met die lieveheersbeestjes.... Lieveheersbeestjes gone wild ?)
 
Goedemorgen :W .
Vandaag eens vroeg op. Oef valt niet mee.

Tsk... niks gewend die jongelui van tegenwoordig :N
Ik herinner me het nog als de dag van gister dat ik om 5 uur op moest elke dag... oh wacht... dat was ook gisteren :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan