VTR SP 1&2 Topic Deel 11

Waar heen tijdens de 2008 meeting

  • België

    Stemmen: 4 12,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 23 69,7%
  • Luxemburg

    Stemmen: 1 3,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 2 6,1%
  • Nederland

    Stemmen: 3 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wilde eigenlijk een ban voor alle vier-cilinder rijders voorstellen bij de beheerders. Als dat een succes blijkt te zijn dan gaan alle BMW rijders eraf, de Koreanen en tenslotte de Japanners.

Dan rijden we daarna allemaal Triumph :?

*:) :W
 
In de zomer rij ik bijna wekelijks door de Eifel. Nog nooit problemen gehad. De truc zit er in om de populaire stukjes te vermijden (rondje Ruhrsee enz.)

Genoeg mooie wegen en bochten! Moeseltal enz.!)
 
Zo'n Tuono is wel een gaaf ding :) Wel eens op gereden, rijdt erg goed, stuurt uitzonderlijk makkelijk zo'n naked en voor de wheelies is het nog es fun ook :9

kijk dat moet je hebben. *D
als het weer wat beter is, maar eens een proefritje maken.
en wheelies.....dat mag toch niet O-)
 
kijk dat moet je hebben. *D
als het weer wat beter is, maar eens een proefritje maken.
en wheelies.....dat mag toch niet O-)


Burn-outs ook niet.....

Let goed op de prijs. Door de vroegtijdige aankondiging door Aprilia van het V4 project, zijn de grote Aprilia's behoorlijk in prijs gezakt (..en de verkopen ook, oftewel hoe verziek je je eigen markt).
 
In de zomer rij ik bijna wekelijks door de Eifel. Nog nooit problemen gehad. De truc zit er in om de populaire stukjes te vermijden (rondje Ruhrsee enz.)

Genoeg mooie wegen en bochten! Moeseltal enz.!)

Ben ook vaker in pruuse te vinden :Y heb een keer een boete gescoord , dussss valt wel mee denk ik zo :Y ligt iig aan jezelf of ze wat te mekken hebben .
Ennuh Vinnie alles good mit dich ??? :W al piepkes gevonguh voor dien espeetjuh ,vlgnd kier goan ik toch es mit effuh knalluh mit ut lrt gruupke :]

*:) To all Fijne Feestdagen *:)
 
ben er lekker doorheen gereden met de hexa's hoor *O* al een paar keer trouwens en allemaal erg aardige mensen en het is met alles als je je idioot gedraagd val je ook op, dus dat idiote voor het hotel bewaard hehehe.
op de hexa's zit e keur en db vreters.. plus de aanhangwagen gaat zo wie zo mee :P
Ik heb net ook ff gekeken of er een E keurmerk op mijn two brothers zat,maar dat kon ik nergens vinden. _O-
Maar ik zal eens gaan kijken voor een paar killers en dan prop ik die erwel in :+
En anders maar nemen zoals het komt ;)
 
weet iemand hier misschien het vershil tussen de sp1 uit 2000, 2001 en 2002? of zit hier helemaal geen verschil in?

Kleur van de voorpoten
(2000 is donker 2001/2002 champagnegoud)

Kleur van het binnenste van de remschijven
(2000 is donker 2001/2002 champagnegoud)

Oogjes onderaan achterbrug voor paddockstand
2000 heeft hier busjes met draad voor montage van die doppen
2001 niet 2002... weet ik niet

Technisch is er geen verschil.
Tussen een SP1 en een SP2 is uiteraard meer verschil.
 
leuke boggies in de eiffel. even posen maar })
[afbeelding]

Ik doe mee :] Zeker mooie bochtjes in de eiffel ;)

full
 
Ik heb net ook ff gekeken of er een E keurmerk op mijn two brothers zat,maar dat kon ik nergens vinden. _O-
Maar ik zal eens gaan kijken voor een paar killers en dan prop ik die erwel in :+
En anders maar nemen zoals het komt ;)
kijk als je normaal rijdt en er zitten killers in dan zijn ze heus wel coulant
 
Sow... ben je even een weekendje weg ... deel 11 alweer :)


Zal eens kijken of ik ook naar de/een SP meeting kan komen.. (zit een beetje met de dempers in m'n maag... ook met dB-killers zijn ze toch wel erg lekker luid ..)

Eerst maar eens meer kilometers maken... ik ben nog erg "groen" op de VTR.. (m'n goede voornemen ;) )




Verder iedereen de beste wensen voor 't nieuwe jaar!! *:)
 
Burn-outs ook niet.....

Let goed op de prijs. Door de vroegtijdige aankondiging door Aprilia van het V4 project, zijn de grote Aprilia's behoorlijk in prijs gezakt (..en de verkopen ook, oftewel hoe verziek je je eigen markt).

Aprilia's zijn juist het laatste jaar weer in waarde gestegen. En zit nu gelijk met elke andere motor. 2005/2006 waren dramatisch, maar meer door de overname als het feit dat er een V4 komt. Denk juist dat er meer ogen gericht zijn op Aprilia, en dus interesse.
Neemt niet weg dat ik liever voor 2008 een RSV1200 had gezien als heel dat V4 geval. ;)
 
Aprilia's zijn juist het laatste jaar weer in waarde gestegen. En zit nu gelijk met elke andere motor. 2005/2006 waren dramatisch, maar meer door de overname als het feit dat er een V4 komt. Denk juist dat er meer ogen gericht zijn op Aprilia, en dus interesse.
Neemt niet weg dat ik liever voor 2008 een RSV1200 had gezien als heel dat V4 geval. ;)
tuono zou ik wel mooi vinden alleen die levertijden he als er wat kapot gaat...
 
tuono zou ik wel mooi vinden alleen die levertijden he als er wat kapot gaat...

Over het algemeen 2 weken op zijn hoogst. Ik had meer problemen met een after market dynamo die 3 weken duurde. Terwijl een orginele binnen 1 week binnen was. :)

En ja idd in 2005/2006 was dat een probleem. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan