VTR SP 1&2 Topic Deel 11

Waar heen tijdens de 2008 meeting

  • België

    Stemmen: 4 12,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 23 69,7%
  • Luxemburg

    Stemmen: 1 3,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 2 6,1%
  • Nederland

    Stemmen: 3 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
*:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)
*:) __ P R E T T I G E _ F E E S T D A G E N _ E N _ E E N _ G O E D __ *:)
*:) ______ 2 0 0 8 _ M E T _ V E E L _ VTR1000SP* - P L E Z I E R _____ *:)
*:) ________________________________________________________ *:)
*:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)
 
*:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)
*:) __ P R E T T I G E _ F E E S T D A G E N _ E N _ E E N _ G O E D __ *:)
*:) ______ 2 0 0 8 _ M E T _ V E E L _ VTR1000SP* - P L E Z I E R _____ *:)
*:) ________________________________________________________ *:)
*:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)



Dank je Erik,jij ook de allerbeste wensen en een gezond
motorjaar,trouwens dat is mijn wens voor jullie allemaal.
Mooie website heb je Erik.Gr Leo
 
Hello allen,

long time no forum for me.

Nu voor het eerst weer eens tijd om wat bij te lezen, ben maar gewoon bij deeltje 11 begonnen, van deel 10 nix meegekregen.

Ik heb gelijk gestemd voor de meeting (Duitsland!).
Ga zekers mee, alleen, wanneer is tie dan?

Happy holidays everybody *:) *:) *:) *:)

Jonezzz
 
ik ga wel onder voor behoud mee , kan ook zijn dat de sp volgend jaar weg is ..
 
misschien doe ik hem weg en rij even geen motor meer, ff andere prioriteiten dus als iemand een goed bod heeft dan gaat ie weg , zo niet dan blijft hij, moet boven de 10 uitkomen anders blijft ie
 
Laatst bewerkt:
Maar maak van je SP2 een soort Tuono. Lijkt me ook wel mooi gaan. ;)

is er al :)


@ Donny,
De link naar het Eigenbouwproject PVM Viper klopt niet meer.
Hier de actuele link(s) naar de Viper SP2;

http://www.pvm-honda.ch
http://www.pvm-honda.ch/index.php?option=com_content&task=view&id=205&Itemid=160
http://www.pvm-honda.ch/index.php?option=com_content&task=view&id=207&Itemid=150
http://www.pvm-honda.ch/index.php?option=com_content&task=view&id=226&Itemid=150

en ff wat ploaties omdat het zo'n geil ding is !! :9~
Dus Pepe, ff mailen met die gasten ;) :+

Viper5.jpg

Viper16.jpg

Viper22.jpg

Viper53.jpg

Viper54.jpg

Viper55.jpg

Viper56.jpg

Viper58.jpg

Viper59.jpg
 
Laatst bewerkt:
Qua Mondial racerij:

2003 World Endurance Championship
Team: X-One Mondial
Rijders: Maurizio Bargiacchi / Andrea Perselli

http://www.teamxone.com/gallery2003.php

f12003.jpg

f32003.jpg

f52003.jpg

f92003.jpg

f102003.jpg


Op de Mondial site staat te lezen:
In 2006 with “L.M.Superbike” Team of Learco Ghelfi, the Mondial comes back on the race-track with 2 wonderful Superbike.
It’s the beginning of a new chapter of Mondial’s sporting history.
Volgensmij hebben ze niet gedaan wat ze gepland hadden in 2006 :?

2006........
九五至尊游戏_九五至尊vi手机版_九五至尊老品牌值信赖

mondial_piega_prototipo_02.jpg

mondial_piega_prototipo_03.jpg

mondial_piega_prototipo_04.jpg

mondial_piega_prototipo_05.jpg

mondial_piega_prototipo_06.jpg
 
Kan niet uit. De R&D is volledig uit de hand gelopen. Als je de historie bekijkt is deze absurd (of Italiaans, maar da's vaak hetzelfde). Ze hebben op enig moment zelfs radiale remklauwen ontwikkeld, terwijl ze deze zo bij Brembo van de plank konden kopen.
Op enig moment heeft de huidige eigenaar Piero Caronni, de aandelen van Roberto Ziletti gekocht voor weinig. Hierdoor is het rendabel om de motor aan te blijven bieden als maatwerk.

Piero Caronni kennen de meeste mensen uiteraard wel als één van de voormannen van Lego del Norte en als eigenaar van één van de grootste particuliere motorverzamelingen in Italië.

Hij heeft mij verteld dat hij onderzocht heeft of grootschaligere productie van Mondial zou kunnen renderen. Hij vindt de risico's echter te groot.

Indien je echter op zoek bent naar bijzondere machines kan Piero vaak wel helpen. Recentelijk ben ik nog met hem bezig geweest om een Drako proberen te bemachtigen. Hiervan zijn er twee gebouwd. We weten wie ze heeft, maar de eigenaren willen niet verkopen.
 
Kan niet uit. De R&D is volledig uit de hand gelopen. Als je de historie bekijkt is deze absurd (of Italiaans, maar da's vaak hetzelfde). Ze hebben op enig moment zelfs radiale remklauwen ontwikkeld, terwijl ze deze zo bij Brembo van de plank konden kopen.
Op enig moment heeft de huidige eigenaar Piero Caronni, de aandelen van Roberto Ziletti gekocht voor weinig. Hierdoor is het rendabel om de motor aan te blijven bieden als maatwerk.

Piero Caronni kennen de meeste mensen uiteraard wel als één van de voormannen van Lego del Norte en als eigenaar van één van de grootste particuliere motorverzamelingen in Italië.

Hij heeft mij verteld dat hij onderzocht heeft of grootschaligere productie van Mondial zou kunnen renderen. Hij vindt de risico's echter te groot.

Indien je echter op zoek bent naar bijzondere machines kan Piero vaak wel helpen. Recentelijk ben ik nog met hem bezig geweest om een Drako proberen te bemachtigen. Hiervan zijn er twee gebouwd. We weten wie ze heeft, maar de eigenaren willen niet verkopen.

ik moet zo lachen om je, je zou een italiaan kunnen zijn met jou passie Ed :}
 
Hihi, bij mijn thuis draait full time een fabrieks promotie DVD van de Mondial. Zonder geluid, alleen voor de sfeer zal ik maar zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan