VTR SP 1&2 Topic Deel 11

Waar heen tijdens de 2008 meeting

  • België

    Stemmen: 4 12,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 23 69,7%
  • Luxemburg

    Stemmen: 1 3,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 2 6,1%
  • Nederland

    Stemmen: 3 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien doe ik hem weg en rij even geen motor meer, ff andere prioriteiten dus als iemand een goed bod heeft dan gaat ie weg , zo niet dan blijft hij, moet boven de 10 uitkomen anders blijft ie
Maak je me nou? '(
We hadden toch besloten dattie blijft?
We gingen toch helibars kopen?
Ik heb notabene net een paar dikke piep'm gekocht!


Nou ja.......

:+
Nee hoor, als het niet anders is, is het niet anders.
 
Maak je me nou? '(
We hadden toch besloten dattie blijft?
We gingen toch helibars kopen?
Ik heb notabene net een paar dikke piep'm gekocht!


Nou ja.......

:+
Nee hoor, als het niet anders is, is het niet anders.
ik heb net opmijn donder gehad voor mijn ideeen dus als er niemand boven de 10 schenkt dan blijft ie
 
Dank je Erik,jij ook de allerbeste wensen en een gezond
motorjaar,trouwens dat is mijn wens voor jullie allemaal.
Mooie website heb je Erik.Gr Leo

Leo,

Dank je.

TenCats.nl is nog "volop" in ontwikkeling maar ik heb er zelfs al een tweede pagina bij 8-) En dat is voor mij al heel wat. Ik heb er een stel GPS routes opgezet voor de liefhebbers.

Cheers

:W Erik
 
deel 11 alweer, iedereen nog een fijne jaarwisseling... ik had Luxemburg gestemd, maar Duitsland klinkt mij ook goed in de oren!
 
Nog niet eerder gezien!
Een Barros West replica.

SBRPW_237916.jpg


SBRPW_237927.jpg
 
Zoooo, lijkt me wel duidelijk die Poll: Waar heen tijdens de 2008 meeting....

Er is vrijwel unaniem gekozen voor België.








}) :+ :P })
 


mmm wat zou zo een ombouw kosten? en hoe doen ze de koeling?
 
Hoi iedereen,

Tis weer winter dus heb ik weer tijd om weer eens op het forum te komen. Sp staat in de schuur klaar voor het nieuwe seizoen. duurt lang.........
In de vering set up (hier op het forum) wordt er gesproken over een ring (etje) van 4 mm dik om de achter kant rijhoogte te veranderen. Kan niet vinden waar ik dit ringetje moeten monteren. Iemand enig idee?

Jullie hebben het ook over geluids overlast in duitsland. Ik ga eind mei (1 juni) naar de GP van muggello en was niet van plan om db killers (niet E keur dempers) te monteren. Hoe loopt dit af als je aan gehouden wordt? betalen of niet meer verder?

gr Jarnozem
 
Hoi iedereen,

Tis weer winter dus heb ik weer tijd om weer eens op het forum te komen. Sp staat in de schuur klaar voor het nieuwe seizoen. duurt lang.........
In de vering set up (hier op het forum) wordt er gesproken over een ring (etje) van 4 mm dik om de achter kant rijhoogte te veranderen. Kan niet vinden waar ik dit ringetje moeten monteren. Iemand enig idee?

Jullie hebben het ook over geluids overlast in duitsland. Ik ga eind mei (1 juni) naar de GP van muggello en was niet van plan om db killers (niet E keur dempers) te monteren. Hoe loopt dit af als je aan gehouden wordt? betalen of niet meer verder?

gr Jarnozem
niet meer verder EN betalen, aanhangwagen regelen en oprotten bitte
 
Laatst bewerkt:
Hoi iedereen,

Tis weer winter dus heb ik weer tijd om weer eens op het forum te komen. Sp staat in de schuur klaar voor het nieuwe seizoen. duurt lang.........
In de vering set up (hier op het forum) wordt er gesproken over een ring (etje) van 4 mm dik om de achter kant rijhoogte te veranderen. Kan niet vinden waar ik dit ringetje moeten monteren. Iemand enig idee?


gr Jarnozem

Is ff wat werk....
Kontje eraf, achterschokbreker bovenaan los maken, en dan tussen de schokbreker en het frame het plaatje doen, je moet dus de achterbrug ff iets laten zakken.
Kheb zelf de motor toen met twee spanbanden opgehangen aan een balk in het plafond, door dat ronde gat waar de achterbrug mee aan het blok vastzit.

Al met al anderhalf a twee uur werk, maar wel de moeite waard!!
 
Laatst bewerkt:
A la Mondial. Dat kun je duidelijk zien. Je ziet de (zwarte) radiateuren zitten.
ik hou wel van naakt :Y alhoewel als je een cadeautje krijgt wil je er ook wel een leuk papiertje omheen *O*
 
Laatst bewerkt:
mmm wat zou zo een ombouw kosten? en hoe doen ze de koeling?

Psies zoals Gobert ook zei;
Met de 2 standaard frontkoelers die je ook op de racers kan bouwen.
Het bypass-circuit is verdwenen.
(Zo zit het normaal ook op de basic racer die je destijds van HRC Honda kon kopen)
Nu zie je ze soms nog van KYA-R en Durbahn en...

Verder zit er kabelkoppeling op en nog wat leuke/mooie mods.
Andere triple tree, andere oliekoeler en heeeel veeeel andere bling bits !

Lijkt me een hele dure ombouw die getoonde versie...
 
Laatst bewerkt:
Is ff wat werk....
Kontje eraf, achterschokbreker bovenaan los maken, en dan tussen de schokbreker en het frame het plaatje doen, je moet dus de achterbrug ff iets laten zakken.
Kheb zelf de motor toen met twee spanbanden opgehangen aan een balk in het plafond, door dat ronde gat waar de achterbrug mee aan het blok vastzit.

Al met al anderhalf a twee uur werk, maar wel de moeite waard!!

Als je met 2 of 3 man bent kan het ook op de lazy way ;)
-Moer vd. achterschokbreker losdraaien
-Motor aan achterzijde (subframe) iets optillen
-Ring met SLEUF tussen gaffel en frame schuiven
(dus bovenop schokbreker)
-Laten zakken
-vastdraaien

Geen SLEUF maar een GAT in de ring ?
Dan moet de motor verder omhoog om de ring het over het draadeinde van de gaffel te schuiven.
Ik weet niet of je de achterbrug zover kan laten zaken..... anders draai je de gaffel ff los van de schokbreker.
Schokbreker iets opzij, gaffel laten zakken en ring er overheen en alles weer terug op z'n plaats....
 
Als je met 2 of 3 man bent kan het ook op de lazy way ;)
-Moer vd. achterschokbreker losdraaien
-Motor aan achterzijde (subframe) iets optillen
-Ring met SLEUF tussen gaffel en frame schuiven
(dus bovenop schokbreker)
-Laten zakken
-vastdraaien

Geen SLEUF maar een GAT in de ring ?
Dan moet de motor verder omhoog om de ring het over het draadeinde van de gaffel te schuiven.
Ik weet niet of je de achterbrug zover kan laten zaken..... anders draai je de gaffel ff los van de schokbreker.
Schokbreker iets opzij, gaffel laten zakken en ring er overheen en alles weer terug op z'n plaats....

Wie heeft deze mod allemaal op z'n SP uitgevoerd? En heeft deze mod ook zin als je geen circuit rijdt?

Greets 2-wheel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan