Z1000-Z750-Z750S meeting plaza 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ik ben ook nog even aan het werk geweest *D
Heb de carbon-beschermplaatjes voor de schetsplaten pasgeslepen.
Als de verf morgen goed is uitgehard kan ik ze er op gaan lijmen.

Hopelijk is het een beetje te zien op de foto O-)

[afbeelding]


Ziet er netjes uit.

Heb je ook toevallig een adresje voor de carbon plaatjes :? , zag bij mezelf op die plaats ook wat kleine krasjes. -O-
 
hier een foto van een kerstkado,
gekocht door mij,gekocht voor mij :] en waarschijnlijk wordt het nog geplakt door mij ook :)
full
 
Begrijp nu, waarom je het niet uit één geheel hebt geslepen en dat het losse stukjes zijn. Heb je niet overwogen, om de gehele bovenste rand te beplakken? 8-)
Nee, valt denk ik ook niet mee want de schetsplaat is niet geheel vlak en carbon (tenminste wat ik heb) is verdomd lastig te buigen.
En bekleden met folie heeft voor mij geen zin, ik wil het juist als protectie tegen slijtage plekken en dat bereik je naar mijn mening onvoldoende met folie.
 
Nee, valt denk ik ook niet mee want de schetsplaat is niet geheel vlak en carbon (tenminste wat ik heb) is verdomd lastig te buigen.
En bekleden met folie heeft voor mij geen zin, ik wil het juist als protectie tegen slijtage plekken en dat bereik je naar mijn mening onvoldoende met folie.

Bedoelde ook niet de gehele schetsplaat, maar alleen op het bovenste randje, waar je nu de carbon ook op plakt; maar dan tot aan de duosteun; uit één stuk carbon. :9~
 
he mensen

Die stuur gewichten hoe krijg je die los, ik heb daar met al mijn geweld aan liggen draaie maar krijg ze niet los, is toch gewoon dat kruis schroefje of niet?
 
he mensen

Die stuur gewichten hoe krijg je die los, ik heb daar met al mijn geweld aan liggen draaie maar krijg ze niet los, is toch gewoon dat kruis schroefje of niet?
is idd dat kruiskopje. :Y

maar je moet ook niet gaan leggen en dan draaien.
staand kan je veel meer kracht zetten.
:+ :+

die schroeven zitten waarschijnlijk vast met loctite.
door je handvat licht te verwarmen kan je de schroeven soms los krijgen.
eventueel in cominatie met een slagschroevendraaier.
pas op dat je het niet te warm maakt dan smelten je handvatten.
als dat niet werkt wordt het uitboren.
 
he mensen

Die stuur gewichten hoe krijg je die los, ik heb daar met al mijn geweld aan liggen draaie maar krijg ze niet los, is toch gewoon dat kruis schroefje of niet?

Ze zitten idd goed vast gewoon een goed passende schroevendraaier gebruiken en eventueel een waterpomptang gebruiken op het handvat van je schroevendraaier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan