Z1000-Z750-Z750S meeting plaza 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben bang dat de brander overleden is. '(
full
 
Kun je overweg met FTP? Dan kun je de foto's naar mijn site uploaden en dan maak ik de CD's wel. Check je mail ff.
......en anders het bestand in een zip-file zetten, doormailen, en dan branden :Y ........dat had ik natuurlijk eerder moeten bedenken als noodoplossing |(
 
......en anders het bestand in een zip-file zetten, doormailen, en dan branden :Y ........dat had ik natuurlijk eerder moeten bedenken als noodoplossing |(
Of: Knutsel zet de foto's op het kaartje van zijn camera, Crawl neemt zijn memory kaart lezer mee en Pina brand de CD's :Y
 
ik zal eens kijken of ik ze weerop het kaartje van mijn camera kan krijgen. :Y
want dat andere is voor mij abacadabra.


EDIT: foto's stonden nog op de kaartjes.

EDIT 2: frank gebelt en neemt de kaartlezer mee. :Y
 
Laatst bewerkt:
@ Pina,

heb je al vervangingsdempers voor je nieuwe triple besteld.

Mijn Broer heeft nu volledig ZARD systeem eronder hangen en heeft de superpole dempers te koop. Misschien iets voor jou???
*:)


full


zo was het!
 
Laatst bewerkt:
@ Pina,

heb je al vervangingsdempers voor je nieuwe triple besteld.

Mijn Broer heeft nu volledig ZARD systeem eronder hangen en heeft de superpole dempers te koop. Misschien iets voor jou???
*:)

en zo is het nu.




full
 
@ Pina,

heb je al vervangingsdempers voor je nieuwe triple besteld.

Mijn Broer heeft nu volledig ZARD systeem eronder hangen en heeft de superpole dempers te koop. Misschien iets voor jou???
*:)
Bij mij komen er absoluut titanium Arrows op :Y ......ze kosten wat, maar dan hebbie ook wat! :+


EDIT: Dezen dus.......
full
 
Laatst bewerkt:
ff een vraagje ik heb net pazzo's erop gezet maar bij de koppelings hendel zit een soort schakelaartje maar die wordt nu niet meer bediend zeg maar. Maakt dat wat uit? En waar is het eigenlijk voor? Dat weten jullie vast wel :) .

full
 
ff een vraagje ik heb net pazzo's erop gezet maar bij de koppelings hendel zit een soort schakelaartje maar die wordt nu niet meer bediend zeg maar. Maakt dat wat uit? En waar is het eigenlijk voor? Dat weten jullie vast wel :) .

[afbeelding]

lijkt mij de startonderbreking tegen het in de versnelling starten. Start 'm eens!
 
[me="Duckman"]heeft zijn groene ledjes erin zitten *O* Helemaal tevreden, zijn van dezelfde helderheid als de oranje maar dan in het groen, erg relaxed om tegen aan te kijken :Y [/me]

Helaas trok mijn camera het niet om in het donker foto's van de teller te maken -O- Heb er dus nog ff geen foto's van...

Primna klusje om zelf te doen, wel even goed opletten en met een pincetje werken maar het klusje is zo geklaard :Y

zal van het weekend ff foto's proberen te maken met een andere camera!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan