MF GOOI & Vechtstreek - Released Version 18.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal, alweer een deel 18, het gaat lekker zo :P

@ Maybabe, das niet fair van die bedrijf. Was dat stage? Denk eraan dat je nog jong bent en er is werk genoeg op dit moment. Het gaat goed komen met je. :Y

*:)
 
Als het een beetje weer is :Y

Ik was trouwens even bang dat ik die H[afbeelding]a had gekocht voor 2 weekjes pekel, maar het gaat volgende week weer sneeuwen *O*

Hopen dat het de zelfde dag weer weg gaat...


Your welcome O-) *:)

Goedemorgen allemaal :W

Deeltje 18 alweer!!

S4R, ovb mag weg achter mijn naam bij het nieuwjaarsfeestje, ik ga definitief!

En ze gaat ook definitief mee naar de Ardennen.
Jantah moest van haar definitief mee, en als controlerende factor zal zij dus ook aanwezig MOETEN zijn.
 
Goeiemiddag :W

Daatz heeft mazzel met het weer :) althans.. hier schijnt een stralend zonnetje *D
Hoop dat de motor goed is, en dat ze hem gelijk mee kan krijgen ivm overschrijven etc.

Pino en BB trouwens ook met hun proefrijden, ben benieuwd of Pino gelijk overstag gaat voor een naked :+
 
Sjowhey, met deel 18.0 het nieuwe jaar in. Iedereen al een lijstje met goede voornemens?

IIG heel veel kilometers met de motor rechtop :] met dit weer is het geen straf om even een rondje te maken , als je niet hoeft te werken B|

Maybabe: naadje k* om zo kort van te voren te horen dat je niet meer welkom bent...kan dat zo maar ?

Have a nice day all :W
 
Sjowhey, met deel 18.0 het nieuwe jaar in. Iedereen al een lijstje met goede voornemens?
:Y

full
 
@Little Bear, als je goed kijkt, zie je rechts langs de weg de veroorzaker van jouw boete :)
Dit is het stukje Handweg waar de camera staat. niet echt een 80-weg hoor :+

Was toevallig bij scouting van Ukkie foto's aan het nemen en de camera staat een paar meter van de ingang van het scoutingterrein, dus niet speciaal voor jou genomen :+ ;)

Radboud%20221207%20DSC01500.JPG


Foto is trouwens best mooi geworden, zo met de zon door de bomen *D
 
hallo!!! Hier Daatz!

Ik ben net met muerte in Hoogeveen geweest en heb een motor gekocht!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik ga mijn nieuwe aanwinst woensdag ophalen en oscar gaat weer mee *D *D *D
Het is een zwarte gsx600f geworden!
Het heeft alleen roze stickers, dus ik heb er meteen wat aan te doen :P
Maar hij reed heerlijk!!!! *O*

Muerte zal nog foto's posten ;)
 
hallo!!! Hier Daatz!

Ik ben net met muerte in Hoogeveen geweest en heb een motor gekocht!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik ga mijn nieuwe aanwinst woensdag ophalen en oscar gaat weer mee *D *D *D
Het is een zwarte gsx600f geworden!
Het heeft alleen roze stickers, dus ik heb er meteen wat aan te doen :P
Maar hij reed heerlijk!!!! *O*

Muerte zal nog foto's posten ;)
Gefeliciteerd Daatz *O* *O* *O*
 
hallo!!! Hier Daatz!

Ik ben net met muerte in Hoogeveen geweest en heb een motor gekocht!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik ga mijn nieuwe aanwinst woensdag ophalen en oscar gaat weer mee *D *D *D
Het is een zwarte gsx600f geworden!
Het heeft alleen roze stickers, dus ik heb er meteen wat aan te doen :P
Maar hij reed heerlijk!!!! *O*

Muerte zal nog foto's posten ;)


GEFELICITEERD!!!! *O* *O* *O*
 
Nou, undertail gaat het niet worden... ondanks al mijn goede voornemens en bedoelingen krijg ik het ding met geen mogelijkheid passend op mijn afgezaagde stuk (oude) undertail. Lijkt er niet eens op. Heb toch echt goed de instructies opgevolgd, maar denk dat het alleen op deze manier bij de non-abs versie mogelijk is, te veel uitsteeksels e.d. op de mijne.....

Heb 'm nog niet helemaal gemonteerd op de motor, dat doe ik morgen, maar weet nu al bijna zeker dat het er niet uitziet..... ;(

Dus, denk dat ik maar eens ga polsen in het banditforum op iemand interesse heeft en zo niet dan maar op Ebay. Moet helaas wel gelijk een andere kopen want op dit moment heb ik natuurlijk niets.....

Jammer maar helaas, pindakaas.

Mezelf gelijk maar even getracteerd op de eerst oliebol van het jaar.... *:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan