MF GOOI & Vechtstreek - Released Version 18.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Street heeft bellypan, undertail en andere uitlaat nodig om er net zo vet uit te zien als de Z750...maar het rijdt echt zoooooo gaaf!!! Monster vind ik qua speelplezier het niet halen bij de Hornet die ik had en al helemaal niet bij de Street :9 Sorry Muerte...de Duke valt af...tenzij ik de lotto win dan wil ik de 848 die ik in het wit bij GH zag staan wel :Y :9

Schouder is bijna weer helemaal goed...nog een paar bewegingen kan ik niet helemaal...hoop dat dat met trainen en tijd nog goed komt. Met motor rijden geen last tot ik op de Fazer van Fazero vandaag reed (ja, heb wat fietsjes gehad vandaag *:) )die moet je echt de bocht doorwerken...toen voelde ik mijn schouder goed...maar gaf geen problemen... O-) Sport nu veel dus dat komt wel goed ;)

Zal de spanning er niet langer in houden...
Dus uiteindelijk op een wel heel gaaf fietsje uitgekomen en daar rijden er nog niet zoveel van rond... :9 Veel koppel, 2 cilinder en super gaaf!! En je krijgt er de Shivers van ;) Nu nog een klein loterijtje winnen :X




[afbeelding]
hmmmz damn, dacht dat we dan eindelijk meer lol zouden krijgen in het Duuc topic, maar helaas -O- Die Tripple is idd heel erg gaaf als je dat veranderd, Vin de Moto Morini .. type ff kwijt.. maar die heeft ook zo een uilen voorkant.. ook wel een gaaf ding! alleen beetje dorstig :X

Dus je gaat voor de Shiver? Wel geduld hebben als je daar ooit onderdelen voor wilt bestellen, Aprillia is daar niet zo heel erg snel mee...
 
Iedereen is welkom om half 9 bij Tanya in Hilversum (mocht je het adres niet weten dan moet je me maar even mailen).

Kosten 10 euro p.p. voor de boodschapjes :Y

Er is gezorgd voor:

Champagne
Rode wijn
Spa wit
Bier
Cola
Oliebollen (met en zonder krenten)
Appel binjees (geen idee hoe je dat schrijft... HELLUP! :P)
Stokbrood met zalm, roomkaas en komkommer
Stokbrood met geitenkaas, spek, walnoot en honing
Stokbrood met mozzerella, tomaat, pijnboompitten
Stokbrood met pate met mango chutney
Stokbrood met aiolie
Stokbrood met pesto, parmazaanse kaas en pijnboompitjes

Iedereen die alsnog wil komen is uiteraard welkom, al is het om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen :)

Check ;)

Hoeveel mensen worden er verwacht en waar vieren we het? Ankeveen of Hilversum?
 
hmmmz damn, dacht dat we dan eindelijk meer lol zouden krijgen in het Duuc topic, maar helaas -O- Die Tripple is idd heel erg gaaf als je dat veranderd, Vin de Moto Morini .. type ff kwijt.. maar die heeft ook zo een uilen voorkant.. ook wel een gaaf ding! alleen beetje dorstig :X

Dus je gaat voor de Shiver? Wel geduld hebben als je daar ooit onderdelen voor wilt bestellen, Aprillia is daar niet zo heel erg snel mee...

Ik kan wel ff lol int Ducati topic komen ttrappen hoor als het daar zo saai is :P (al die Duuc rijders straks over op een Aprillia O-) )

Shiver is standaard helemaal af..stalen remleidingen, uitlaat net onder de norm, spiegels ok, hoeft alleen nog een bellypan onder en een paar MPP's en klaar :9 Oh ja, rijdt heel zuinig en schijnt met die onderdelen wel mee te vallen ;)

Ben ik goedkoper uit dan een opgesmukte Triumph...hoe gaaf ik hem dan ook vindt...en volgend jaar is de Street de fiets van het jaar waarschijnlijk...dus rijdt half Europa erop...weinig origineel vind ik dat...net als de Z750.. :X
 
Ik kan wel ff lol int Ducati topic komen ttrappen hoor als het daar zo saai is :P (al die Duuc rijders straks over op een Aprillia O-) )

Shiver is standaard helemaal af..stalen remleidingen, uitlaat net onder de norm, spiegels ok, hoeft alleen nog een bellypan onder en een paar MPP's en klaar :9 Oh ja, rijdt heel zuinig en schijnt met die onderdelen wel mee te vallen ;)

Ben ik goedkoper uit dan een opgesmukte Triumph...hoe gaaf ik hem dan ook vindt...en volgend jaar is de Street de fiets van het jaar waarschijnlijk...dus rijdt half Europa erop...weinig origineel vind ik dat...net als de Z750.. :X


Alles is goed zolang het maar Italiaans is :Y Triumph mag ook :o :+
 
Ik kan wel ff lol int Ducati topic komen ttrappen hoor als het daar zo saai is :P (al die Duuc rijders straks over op een Aprillia O-) )

Shiver is standaard helemaal af..stalen remleidingen, uitlaat net onder de norm, spiegels ok, hoeft alleen nog een bellypan onder en een paar MPP's en klaar :9 Oh ja, rijdt heel zuinig en schijnt met die onderdelen wel mee te vallen ;)

Ben ik goedkoper uit dan een opgesmukte Triumph...hoe gaaf ik hem dan ook vindt...en volgend jaar is de Street de fiets van het jaar waarschijnlijk...dus rijdt half Europa erop...weinig origineel vind ik dat...net als de Z750.. :X
en half europa rijdt het jaar daarna massaal op de Shiver :+

maar dat ie al zo ver af is, is allemaal top natuurlijk!! die MPP'S eronder is zo gedaan natuurlijk! maar is ie ook al besteld..?? :P

k denk niet dat je dat voor elkaar krijgt in het Duuc topic hoor, dan wordt de Appie niet de grond ingeboord, tis tenslotte Italiaans.. maar verder zal het ook ophouden.. :X
 
Ja wat moet je anders met een TL Hornet :? _O-


Deze is de mooiste *O* Alleen die frame kleur :?

p00944_0140.jpg
 
Alles is goed zolang het maar Italiaans is :Y Triumph mag ook :o :+

Hmmmm gaat denk ik wel goed komen ;) Nog iemand die dus beaamt dat Ducatitopic saai is })

Iemand de loterij al gewonnen :? Net de reclame van de R8 gezien...zag em maanden geleden al ergens staan...heeeel mooie wagen...sorry guys...weer ff ON TOPIC...Motoren dussss... ;)

Zo ff filmpje kijken.. :P
 
en half europa rijdt het jaar daarna massaal op de Shiver :+

maar dat ie al zo ver af is, is allemaal top natuurlijk!! die MPP'S eronder is zo gedaan natuurlijk! maar is ie ook al besteld..?? :P

k denk niet dat je dat voor elkaar krijgt in het Duuc topic hoor, dan wordt de Appie niet de grond ingeboord, tis tenslotte Italiaans.. maar verder zal het ook ophouden.. :X
_O- Dan verkoop ik em dus weer voor veel geld en koop ik weer een nieuw blits ding :P

Nog niet besteld...is er met een paar weken...nog ff nachtje over slapen hoor :P

Rij gewoon een keertje mee...vindt Appie het vast wel ok :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan