MF GOOI & Vechtstreek - Released Version 18.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel om elke week 3 keer in de kantine voor 50,- euro bier weg te tikken :?
Euhm klein verschil: 1 avond in de kantine voor iets meer dan een eurie een biertje.... Ben je met 20 eurie klaar :Y
Hooguit 1x per week kroegen a 50 euro. Voor de rest rijd ik ook nog regelmatig zelf :)
Zijn keuzes die ik maak, t is helaas of t een of t ander :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik ;)
Heb er gewoon het geld niet voor -O-
:o Je Thundercat is iig zuiniger dan mijn KTM :X

Ja, ik kan het weten :P Ik had ook Thundercat, en de lampje gaat al branden bij 330 km. dan heb ik nog 3 liter te verstoken.

Nu tussen 120 en 180 km :/
 
Euhm klein verschil: 1 avond in de kantine voor iets meer dan een eurie een biertje.... Ben je moet 20 eurie klaar :Y
Hooguit 1x per week kroegen a 50 euro. Voor de rest rijd ik ook nog regelmatig zelf :)
Zijn keuzes die ik maak, t is helaas of t een of t ander :Y

Dus als je 1 maandje even niet gaat zuipen heb je 280 euro te besteden en zou je mee kunnen gaan.....
Oh... wil trouwens ook ff rondje Luxemburg doen en ook DAAR even tanken O-)
 
Laatst bewerkt:
Waarom wou ik ook alweer in Luxemburg tanken... hmmm :P
Nederlander he :D

lux0701.jpg
 
Dus als je 1 maandje even niet gaat zuipen heb je 280 euro te besteden en zou je mee kunnen gaan.....
Oh... wil trouwens ook ff rondje Luxemburg doen en ook DAAR even tanken O-)
Tsjah, dat bedoel ik met keuzes maken :Y En als ik fris drink ipv bier dan scheelt het wel iets, omdat je minder drinkt dan maar niet het hele bedrag natuurlijk :N
 
:o Je Thundercat is iig zuiniger dan mijn KTM :X

Ja, ik kan het weten :P Ik had ook Thundercat, en de lampje gaat al branden bij 330 km. dan heb ik nog 3 liter te verstoken.

Nu tussen 120 en 180 km :/
Waarom zit er dan ook een 5 liter tankje op :?
 
:o Je Thundercat is iig zuiniger dan mijn KTM :X

Ja, ik kan het weten :P Ik had ook Thundercat, en de lampje gaat al branden bij 330 km. dan heb ik nog 3 liter te verstoken.

Nu tussen 120 en 180 km :/

Hoe groot is de tank van een Thundercat dan ?

Na 220 km moet ik 12 liter tanken (dan gaat reserve indicator aan :)).
 
Ik denk dat ik tegen die tijd wel een Garmin op mijn fiets heb. Zou wel handig zijn.
 
Tsjah, dat bedoel ik met keuzes maken :Y En als ik fris drink ipv bier dan scheelt het wel iets, omdat je minder drinkt dan maar niet het hele bedrag natuurlijk :N

Ik doelde meer op....

Als je 1 weekje over slaat per week en lekker thuis een filmpje gaat kijken, dan heb je tegen de tijd dat we gaan genoeg geld over om mee te gaan.
Maar als jij liever wilt kroegen dan motorrijden dan doe je dat toch :W
 
Hoe groot is de tank van een Thundercat dan ?

Na 220 km moet ik 12 liter tanken (dan gaat reserve indicator aan :)).
16 liter normaal, 3 reserve(al is het niet echt een reserve dat je een kraantje moet omzetten ofzo)
rij dus ongeveer 1-16 ofzo... Misschien dat de afstelling niet optimaal is met de begrenzing ofzo... zou dat kunnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan