MF de Gooische VechtStreek - Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-



Wat kun je met iets simpels toch gruwelijk veel lol hebben _O-
_O- :')


Nu ga ik maffen
full
 
Dus..

Lig ik even te slapen.. na een nachtdienst..

Zijn we 12 pagina`s verder, waarvan 3 alweer in het nieuwe deel *O*


hier is echt niet tegen aan te lezen :N

Enfin, @ all, goedenavond :W

(nog 2 N8Diensten)
 
Eej... nieuw deeltje ook gevonden.. *O*

Om nog ff terug te komen op die tomtom Xtra.. er is op zich niet veel verschil tussen de 2 (Rider 2 en Zumo). Zelf heb ik voor de Rider 2 gekozen, omdat hier toch een bredere markt voor is, kwa software, accessoires en toekomstige updates.
Momenteel ben ik ook de ANWB ProMotor OnRoute software aan het downloaden om heel makkelijk op de PC routes uit te zetten en die in de Rider 2 op te slaan.. er schijnt nu namelijk een 'rondrit'-functie in te zitten, waarbij je het start- en eindpunt hetzelfde houdt en gaandeweg mooie lokaties uitzoekt, waarbij het programma de mooiste wegen met de meeste bochten per kilometer uitzoekt etc.. daar ga ik voor de Eifel en natuurlijk onze weekeindritjes eens leuk voor zitten...

Om overigens op dat Hotel Maas terug te komen, ziet er mooi uit.. sauna etc.. lekkerrrrrr... maareuhm.. hoe doen we dat met de kamers? Is het de bedoeling dat iedereen gewoon z'n eigen kamer heeft of gaan we ook kamers delen? Is wel goedkoper dan natuurlijk.. en gezelliger.. welja.. zolang ik maar met een chickie op de kamer zit, dan is het goed.. :+

zo.. nu weer gamen.. :W

ow.. en Xtraatje.. ik heb nog wat info van je nodig.. stuur anders ff msndingbericht toe ofzo.. adres en link 8-)
 
Dus..

Lig ik even te slapen.. na een nachtdienst..

Zijn we 12 pagina`s verder, waarvan 3 alweer in het nieuwe deel *O*


hier is echt niet tegen aan te lezen :N

Enfin, @ all, goedenavond :W

(nog 2 N8Diensten)

Jij hebt toch tijd zat om alles op je gemak door te lezen :Y
 
Heul snel ;)

(ben je uit je nest gevallen ofzo ? post om 04.15 uur ?)

Nee.. niet echt.. ben ook aan het werk.. had begin van de nacht ineens een ingeving.. direct aan de slag gegaan en ja hoor.. het werkt!!!
hehe.. gaat hier over een hardwareprobleem in een notebook van een klant van me.. heb ik vannacht opgelost.. ben nu eenmaal een nachtmens en dan produceer ik op m'n best.. straks de klant blij maken en mezelf ook door de rekening te sturen.. *O*
 
Nee.. niet echt.. ben ook aan het werk.. had begin van de nacht ineens een ingeving.. direct aan de slag gegaan en ja hoor.. het werkt!!!
hehe.. gaat hier over een hardwareprobleem in een notebook van een klant van me.. heb ik vannacht opgelost.. ben nu eenmaal een nachtmens en dan produceer ik op m'n best.. straks de klant blij maken en mezelf ook door de rekening te sturen.. *O*


Dat is nadenken :Y


Ik ga nu ook ff wat produceren... een berg slaap :Y

:W


Fijne dag allen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan