MF de Gooische VechtStreek - Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al eens bijna een keer zo'n kreng doorboord.

Het was dat ik het "raar" vond iets roods te zien bij een fietspadkruising op een donkere bosroute. Ik ging van me gas af (60-70 ipv 80) en zag 5 meter voor me een 17 jarige pukkel zonder verlichting de weg oversteken......... |( |(

Soms baal ik er van dat ik geen vrachtwagen chauffeur ben want dan RAM ik die lui gewoon de weg af.
Inderdaad levensgevaarlijk die dingen op de weg. Bij anna's hoeve heb ik er al meerdere gezien B|
En 1 keer op de bussumergrindweg komende vanaf bussum. Dus vanaf die stoplichten even het gas er op, en dan heel stuk voor je ineens wel een heel klein 'autotje' zie rijden. Toch maar even wat snelheid eruit, en dat was maar goed ook! Rijd er zo'n ding met een gangetje van 30 ofzo B| Was nog best even remmen :P
 
Zit ik heel druk vrij te vragen voor het weekendje Eiffel, is het nagenoeg goed gekeurd, wil ik het in de agenda schrijven, zie ik dat ik zaterdag de 17e naar het cabaret ga... |(

Claudia de Breij...wil ik eigenlijk niet missen, want heb de kaarten al een jaar geleden besteld......

jammer jammer jammer..... '(
stoellen op de 1e rij? })
 
en dan komend weekend weer duucje rijden :?
of dat dan nog niet :?
k wacht nog op de sleutel om de kop vast te zetten.. moet deze week als het goed is binnen komen. Daarna nog 2 nieuwe 2ct'tjes scoren en dan is ze weer af voor het seizoen.. dus ik denk volgend weekend wel *D *D
 
k wacht nog op de sleutel om de kop vast te zetten.. moet deze week als het goed is binnen komen. Daarna nog 2 nieuwe 2ct'tjes scoren en dan is ze weer af voor het seizoen.. dus ik denk volgend weekend wel *D *D
ah je hebt nog niet helemaal alles. Maar die bandjes zullen..... oh wacht, je had een duuc :X
En... wanneer verwacht je die bandjes :? :+

was er vorige keer niet iets met jouw motor en ander bandje? of was het los krijgen het probleem toen? :+
 
ah je hebt nog niet helemaal alles. Maar die bandjes zullen..... oh wacht, je had een duuc :X
En... wanneer verwacht je die bandjes :? :+

was er vorige keer niet iets met jouw motor en ander bandje? of was het los krijgen het probleem toen? :+
de bandjes koop ik gewoon ergens.. geen zin ze te importeren, nu wil ik vlammen ook :+

vorige keer was er niets met mijn bandje hoor :?
 
Zit ik heel druk vrij te vragen voor het weekendje Eiffel, is het nagenoeg goed gekeurd, wil ik het in de agenda schrijven, zie ik dat ik zaterdag de 17e naar het cabaret ga... |(

Claudia de Breij...wil ik eigenlijk niet missen, want heb de kaarten al een jaar geleden besteld......

jammer jammer jammer..... '(
Nou moe -O-
 
Zit ik heel druk vrij te vragen voor het weekendje Eiffel, is het nagenoeg goed gekeurd, wil ik het in de agenda schrijven, zie ik dat ik zaterdag de 17e naar het cabaret ga... |(

Claudia de Breij...wil ik eigenlijk niet missen, want heb de kaarten al een jaar geleden besteld......

jammer jammer jammer..... '(

Erg jammer voor Claudia de Breij :Y
 
nee is leuk claudia... enne wie het eerst komt haha...(ik neem je kaartjes wel over hoor :P _O- )

Het is de telleurstelling dat Mariecke niet komt :) (maar ja.. is gewoon pech he -O-).
Maar waarom kom jij niet Alex ? :)

En of Claudia leuk is: Ongetwijfeld en meer dan dat, ze is nog zwanger ook _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan