MF de Gooische VechtStreek - Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overheid :rWat is gevaarlijk rijgedrag ? Is dit niet een observatie die verschilt per politie agent ?
Dus iemand zou je flink kunnen naaien zonder goede opgaaf ?

Hoe hard is TE hard rijden dat deze regel in gaat ?

We kunnen zo hard genaaid worden op deze manier.....
Maar goed... laten we eerst maar de details afwachten :)

Ze zullen wel weer eens niet mee vallen maaro k...

[moraalriddermodus aan]

Het is de toon die de muziek maakt, zeg ik dan maar weer eens.... O-)

Iedereen, inclusief ikzelf, begaat wel eens een overtreding. Sommigen vaker dan de ander. Anderen maken er echt een potje van en vragen (bijna) om strengere maatregelen.
Ik vind dat als je mans/vrouws genoeg bent om lekker hard te scheuren of andere overtredingen te begaan dat je dan ook mans/vrouws genoeg moet zijn om de consequenties te dragen.

Toen ik die bon kreeg van 38 km/uur te hard, kon ik ook wel janken, maar ik heb het zelf gedaan, kan niemand de schuld geven en heb dus keurig de bon betaald. Ik ben daarna wel wat voorzichtiger (lees: beter om mij heen kijken naar mogelijke camera's) gaan rijden. Met de motor heb ik nog nooit een bon gehad, maar ik weet dat er een grote kans bestaat dat wanneer ik die krijg (en die gaat vast komen) deze niet grappig zal zijn......
Maar goed, nogmaals, dat doe ik zelf en ik heb alleen mezelf ermee.

[moraalridder modus uit]

Sow, ik scheur morgen weer lekker naar A'dam toe...... ;)
 
Laatst bewerkt:
En naar Dodewaard *D

kneedown2rx9.gif
 
Hartstikke zwaar hoor B| Morgen ook weer van 13-15 uur les! :+ *O*
:o dat kan toch niet :N dat is veeeeeels te lang :X ik zou een klacht indienen :Y
studentenvereniging er al bij gehaald :? de decaan er al over benaderd :?
kan echt niet hoor, veeeels te lang :X zijn ze nou betoeterd daaro |(
 
Net thuis van avondje vakantie boeken. We gaan dit jaar (met totaal 6 personen) twee weken genieten in een all-inclusive hotel in/vlakbij Side (in Turkije). Heb er wel weer zin in... gezellig met een stel vrienden weg en lekker genieten van de zon *O*

Net onderweg naar huis kon ik de pekelwagen nog net voor zijn, maar weer gewaarschuwd... er wordt weer gestrooid!!!
 
Volgens mij kan Little_bear daar aardig over mee praten :Y


staat me iets bij over bellen in de auto terwijl dat niet het geval zou zijn

Dat kun je wel zeggen ja.. die nieuwe aangenomen wet.. eerst betalen en dan gaan we eens kijken of je wel schuldig bent.. NEE, net als met een 'normale' rechtsgang.. pas een boete betalen als je schuldig bevonden bent.. dit gezeik met die kutagenten kost mij gewoon teveel tijd.. briefpapier.. en nog belangrijker.. STROOM!!! (zonde van de stroom dus!) :+

Ben benieuwd wat hieruit gaat komen met het nieuwe wetsvoorstel.. krankzinnig gewoon.
 
Net thuis van avondje vakantie boeken. We gaan dit jaar (met totaal 6 personen) twee weken genieten in een all-inclusive hotel in/vlakbij Side (in Turkije). Heb er wel weer zin in... gezellig met een stel vrienden weg en lekker genieten van de zon *O*

Net onderweg naar huis kon ik de pekelwagen nog net voor zijn, maar weer gewaarschuwd... er wordt weer gestrooid!!!
Wij stonden met de auto in de rij voor een stoplicht, en toen kwam dat ding even langs.... Hoorde het tegen de auto aangestrooid worden. Toch blij dat ik daar niet stond met me motor :)
 
Ik zag de zoutkar hier ook rondrijden. -O-

Maarja, het is wel helder en al wat frisjes, wordt morgen voor jullie krabben. :Y O-)

t was net wat frisser ja.. lag een klein laagje ijs op m'n zadel net (Naarden).. maar ja.. tis maar voor 1 nachtje he.. morgen ff 1 buitje erover en dan kun je weer..

hmmz.. die Sabre ziet er ook niet uit op t moment.. :P moet écht ff wassen.. zit me toch een bak zand achter onderop m'n koffer.. hehe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan