Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gaat eventjes hard hier (hoe toepasselijk :P )

Op hoop van opname in de startpost:

[afbeelding]

RSV Mille R (2000)

-Leovince SBK
-BMC filter
-andere eprom
-Spiegler gietijzeren remschijven
-double bubble ruitje (ben er niet over uit of deze nu lelijk staat, hij zat er al op bij aankoop ;))
-Gilles rem/schakelsetje
-hendelsetje met radiale rem/koppelingspompjes

her erck is dat wat zo'n gilles setje??

zou ik es een keer mogen passen/zitten ik overweeg het ook al een tijdje namelijk maar vind het teveel geld om te proberen zeg maar.

Grtz
 
gadver... zo'n bompabrommer... en ik mocht mijn beauty hier niet neerzetten :o


})

zeeslot, is wel apart je fiets, kont doet wat denken aan de capirossi replica SR en RS brommers vroeger :Y
alleen die vlag op de tank ben ik niet zo gek van :N
Die vlag komt ook niet goed uit de verf. Groen lijkt wel pastel: komt door de foto. In het eggie is het wel mooi.
Maar is smaak natuurlijk ;)
 
gewoon van de demper voornamelijk aansluiting op de collector en van he eindkappjes die dingen waar je uitlaatgas uitkomt zeg maar.

alvast bedankt

Sorry, ik heb nu geen betere foto's dan die ik reeds geplaatst heb, maar volgens mij is daar alles redelijk op te zien toch?

Grtz Zieke
 
Voor in de openingspost:

full


zo was ie bij aankoop, tot op heden is ie er nog niet echt veel mooier op geworden... Maarrrr, dat gaat zeker goed komen!

Modificaties tot nu:

- Gilles Variobar clip-on set
- Hyperpro veren voor + achter
- RSV model 2005 achterbrug
- K&N filter en Iridium (Denso) bougies
- Xenon verlichting
- Donker ruitje
- Kleine LED knipperlichten voor
 
Murning .... olla


hierbij ff pictie nieuwe velgen van mijn nieuwe rsv .....

full
full
 
Laatst bewerkt:
Hey Hagasan, even ter info:

Mijn Mille heb ik vorig jaar verkocht en deze is daar toen voor in de plaats gekomen:

Foto-C8ILNRAD.jpg

Foto-F4VBCNG7.jpg

Foto-T8XKTGKT.jpg

Foto-EIY6ECKL.jpg


Die inmiddels óók alweer verkocht is.......

Nu ben eerst de emigratie naar onze oosterburen en dan komt er een:

Aprilia-TUONO-FACTORY-2007-l.jpg


Maar tis leuk weer foto's van mijn oude Mille te zien. *O* *O*
 
Dit is een RSV topic maar een Tuono en een RSV is toch eigenlijk hetzelfde.

Ik heb nog geen foto's en hoe plaats je deze hier.
 
Dag mensen; heeft iemand een link of tip waar ik een wit reflectortje kan kopen voor de saddle cover voor het RSV 2004 model?? Heb namelijk een witte achterlicht unit en het standaard rode reflectortje ziet daar niet op uit...
 
her erck is dat wat zo'n gilles setje??

zou ik es een keer mogen passen/zitten ik overweeg het ook al een tijdje namelijk maar vind het teveel geld om te proberen zeg maar.

Grtz
Het zat er al op toen ik hem kocht, dus hoe het zich verhoudt tot de originelen kan ik je niet vertellen. De grap is natuurlijk dat er veel meer aan te verstellen valt, maar de neutrale instelling bevalt me prima. Ik zag ze laatst in een motorblad staan, vandaar dat ik het merk weet ;) Het spul ziet er wel lollig uit natuurlijk :+

Van mij mag je er gerust een keer op gaan zitten om te proberen. We kunnen bv op een van de gebruikelijke plaatsen (jmp ofzo) afspreken als het weer wat fatsoenlijker weer is en alle pekel van de straat is, als je geen haast hebt?
 
Het zat er al op toen ik hem kocht, dus hoe het zich verhoudt tot de originelen kan ik je niet vertellen. De grap is natuurlijk dat er veel meer aan te verstellen valt, maar de neutrale instelling bevalt me prima. Ik zag ze laatst in een motorblad staan, vandaar dat ik het merk weet ;) Het spul ziet er wel lollig uit natuurlijk :+

Van mij mag je er gerust een keer op gaan zitten om te proberen. We kunnen bv op een van de gebruikelijke plaatsen (jmp ofzo) afspreken als het weer wat fatsoenlijker weer is en alle pekel van de straat is, als je geen haast hebt?

Als je wat moois wilt;

Item Name:
Acculign Rear Sets - RSV 98 - 03
Item #:
REA-215

Superb American adjustable rearsets. Utilises existing brake and gear lever - extended peg available as optional extra - footrest are multi-adjustable and provide considerably more range than others.Unique calibration dial either side ensures 100% acc
acu2.JPG
 
Laatst bewerkt:
Als je wat moois wilt;

Item Name:
Acculign Rear Sets - RSV 98 - 03
Item #:
REA-215

Superb American adjustable rearsets. Utilises existing brake and gear lever - extended peg available as optional extra - footrest are multi-adjustable and provide considerably more range than others.Unique calibration dial either side ensures 100% acc
[afbeelding]
Hehe. Iets voor Roddy. Voorlopig heb ik nog wel voldoende posermateriaal aan mijn fiets hangen ;)

Zou je trouwens mijn `naam' ook bij mijn foto kunnen zetten in de openingspost? Ik zie dat ik die er niet bij had staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan