Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zat er al op toen ik hem kocht, dus hoe het zich verhoudt tot de originelen kan ik je niet vertellen. De grap is natuurlijk dat er veel meer aan te verstellen valt, maar de neutrale instelling bevalt me prima. Ik zag ze laatst in een motorblad staan, vandaar dat ik het merk weet ;) Het spul ziet er wel lollig uit natuurlijk :+

Van mij mag je er gerust een keer op gaan zitten om te proberen. We kunnen bv op een van de gebruikelijke plaatsen (jmp ofzo) afspreken als het weer wat fatsoenlijker weer is en alle pekel van de straat is, als je geen haast hebt?
i heb geen haast voorlopig is het geld op komt nog een afstelbeurt aan en die heeft meer prio dan gilles spulletjes, maa als ik tzt dan ff zou mogen proefzitten ben jij mijn held voor 2008 :+
 
Waarheid is heel hard.

Gast, het is heel makkelijk:

A) Jij komt in het RSV topic gezellig mee praten over RSV gerelateerde onderwerpen

Of jij moet je frustraties kwijt dus optie B:

B) Zoek de gene op met wie je de frustraties wilt delen maar valt daar andere niet mee lastig

BVD :) B|
 
Waarheid is heel hard.
Wat is waarheid het is JOU waarheid en je blijft meer zeiken over iets waar geen enkel bewijs van hebt.
En wie is betrouwbaar JIJ bent al eens veroordeeld voor mishandeling van een mede mens!!
En dat heb je zelf hier ooit eens op het forum gezet !
 
Hehe. Iets voor Roddy. Voorlopig heb ik nog wel voldoende posermateriaal aan mijn fiets hangen ;)

Zou je trouwens mijn `naam' ook bij mijn foto kunnen zetten in de openingspost? Ik zie dat ik die er niet bij had staan.
Ga ik regelen :)
 
Hans, en Blakkie, doe ons nu eens een plezier en praat dit eens uit in de kroeg ofzo, maar iig niet hier. 't maakt de sfeer in dit topic er niet beter op...
Kijk even wie hier met moder begint en spreek die aan !!
Laat hij nou gewoon eens oprotten, hij flikt dit ook als Chiquita bij de ARA schrijft hij vind dit blijkbaar leuk.
Een andere oplossing zou misschien kunne zijn een ban uit dit topic.

Ps. Chiquita Is mijn partner

en nu een streep eronder

____________________________________________________________
 
Laatst bewerkt:
We gaan hier verder over de RSV Mille!!
SBR94_072[1].jpeg
 
Ik vraag het gewoon nog een keer, wat kosten deze rem/schakelset en past het ook op mijn Tuono

De mannen zijn wel erg met zichzelf bezig en om nu gelijk weer met deze Haga foto te komen. Haga rijd al jaren een ander merk.
Haga is een coureur die niet voor een merk kiest maar voor zijn bankrekening.

Ik merk trouwens na het lezen van de andere topic dat het inhoudelijk weinig techniek inhoud.
 
Ik vraag het gewoon nog een keer, wat kosten deze rem/schakelset en past het ook op mijn Tuono



Ik merk trouwens na het lezen van de andere topic dat het inhoudelijk weinig techniek inhoud.

als het je hier niet bevalt post je toch gewoon in het naked gedeelte op het tuono eiland :W

die gilles kosten rond de 550€,zijn vrij duur en mooi vind ik ze eerlijk gezegd niet :N , sato en harris maken veel mooiere sets voor de rsv/tuono

de nieuwe VCR serie van gilles zijn heel mooi maar die passen niet op de appie's :/
 
Ik vraag het gewoon nog een keer, wat kosten deze rem/schakelset en past het ook op mijn Tuono

De mannen zijn wel erg met zichzelf bezig en om nu gelijk weer met deze Haga foto te komen. Haga rijd al jaren een ander merk.
Haga is een coureur die niet voor een merk kiest maar voor zijn bankrekening.

Ik merk trouwens na het lezen van de andere topic dat het inhoudelijk weinig techniek inhoud.

Hoi Arie, welkom hier.
Wat mij betref is Mille en Tuono hetzelfde, maar dat zullen de Tuono rijders het waarschijnlijk niet met me eens zijn,ha,ha

En inderdaad, Haga is HISTORY

Voor meer techniek kun je eens kijken op de off. Aprilia club site.

ARA forum

Mocht je die nog niet kennen ;)
 
dank je jimmy, je bent de eerste die normaal reageert.

Ik heb de ARA site al eens bekeken, ziet er erg netjes uit en een behoorlijk forum.

Ik kwam eigenlijk hier bij toeval terrecht via google en inderdaad voor mij is de Tuono en de RSV hetzelfde. Volgens mij zit er exact dezelfde techniek in en wijkt deze alleen estetisch af.

Ik lees nog wel een beetje mee en als het inderdaad niet veel meer inhoud heeft als nu dan ga ik wel ergens anders kijken.

Ik zoek het topic over de tuono even op.
 
Arie ?

Wat moet ik met je vragen dan. Zal ze toch maar beantwoorden voor je.

1 - Hallo ik rij een Tuono en ik zie deze mooi gespoten velgen vertel er eens meer over.
Ook hallo en weet ik veel zijn niet mijn velgen

2 - Ik heb nog geen foto's en hoe plaats je deze hier
Als je nog geen foto's hebt moet je eerst foto's maken en dan staat er ergens op dit forum hoe je ze moet plaatsen.

3 - wat kosten die rem/schakelsets dan, deze zijn toch ook te gebruiken op mijn Tuono
Moet ik ook beantwoorden met weet ik veel. Misschien effe op een internetwinkel kijken.

4 - De mannen zijn wel erg met zichzelf bezig
Deze snap ik niet, want volgens mij stel jij hier alleen vragen voor jezelf. En soms schiet er wel eens een vraag van iemand doorheen. Kan gebeuren en niet gelijk zo gepikeerd. Spendeer wat meer tijd hier en je krijg vanzelf antwoord op (al je vragen).
 
krijg pc3 met aparte mapping voor beide cilinders als jij een adres weet die dat voor 100 euro doet krijg je van mij 200 euro
Tsja met PC is het wat anders. Ik doelde meer op afstellen ivm veranderen uitlaat/eprom. Niet bij jou van toepassing dus.

Maar die 200 euro wil ik wel hebben hoor :+
 
Arie ?

Wat moet ik met je vragen dan. Zal ze toch maar beantwoorden voor je.

1 - Hallo ik rij een Tuono en ik zie deze mooi gespoten velgen vertel er eens meer over.
Ook hallo en weet ik veel zijn niet mijn velgen

2 - Ik heb nog geen foto's en hoe plaats je deze hier
Als je nog geen foto's hebt moet je eerst foto's maken en dan staat er ergens op dit forum hoe je ze moet plaatsen.

3 - wat kosten die rem/schakelsets dan, deze zijn toch ook te gebruiken op mijn Tuono
Moet ik ook beantwoorden met weet ik veel. Misschien effe op een internetwinkel kijken.

4 - De mannen zijn wel erg met zichzelf bezig
Deze snap ik niet, want volgens mij stel jij hier alleen vragen voor jezelf. En soms schiet er wel eens een vraag van iemand doorheen. Kan gebeuren en niet gelijk zo gepikeerd. Spendeer wat meer tijd hier en je krijg vanzelf antwoord op (al je vragen).

_O-
 
dank je jimmy, je bent de eerste die normaal reageert.

Ik heb de ARA site al eens bekeken, ziet er erg netjes uit en een behoorlijk forum.

Ik kwam eigenlijk hier bij toeval terrecht via google en inderdaad voor mij is de Tuono en de RSV hetzelfde. Volgens mij zit er exact dezelfde techniek in en wijkt deze alleen estetisch af.

Ik lees nog wel een beetje mee en als het inderdaad niet veel meer inhoud heeft als nu dan ga ik wel ergens anders kijken.

Ik zoek het topic over de tuono even op.
Hallo arie :W Gezellig *O*
 
Wat is waarheid het is JOU waarheid en je blijft meer zeiken over iets waar geen enkel bewijs van hebt.
En wie is betrouwbaar JIJ bent al eens veroordeeld voor mishandeling van een mede mens!!
En dat heb je zelf hier ooit eens op het forum gezet !


Heerlijk sfeertje hier...... :N :N :N

Ik pas!! :W :W
 
Ik vraag het gewoon nog een keer, wat kosten deze rem/schakelset en past het ook op mijn Tuono

De mannen zijn wel erg met zichzelf bezig en om nu gelijk weer met deze Haga foto te komen. Haga rijd al jaren een ander merk.
Haga is een coureur die niet voor een merk kiest maar voor zijn bankrekening.

Ik merk trouwens na het lezen van de andere topic dat het inhoudelijk weinig techniek inhoud.


Hallo Arie,
Wees welkom met een Tuono!
Technisch zijn ze het zelfde en zit het verschil in het uiterlijk.
Ik vind het voor de eerste Tuono's nog steeds een verkoop truuk die Aprilia nodig had voor de centjes.
De latere Tuono's (met nieuw ontworpen stuurkuipje) zien er toch beter uit, maar het blijft een aftreksel van een Mille ;) met een vette knip oog.
Ook zal je niet de eerste zijn die, op de kleine wegen sneller is dan een mille omdat je door het grote stuur meer macht hebt over de moterfiets.

Onderdelen kunnen nog al van prijs verschillen zeker met internet, er staan in de begin post wat linken kijk daar eens.
Het is op dit moment erg aantrekkelijk om in de USA te bestellen gezien de koers euro/dollar.

Helaas zat er een storing op de lijn maar zul je over het algemeen op vragen antwoord krijgen.
Hoe plaats je een foto;

1. je hebt een foto ergens op internet staan deze link je gewoon door;
klik op de foto rechter knop op de muis ga naar eigenschappen en kopieer de link die daar staat(url) zet deze tussen het linkje en je hebt een plaatje in je post

2. Je kunt ook je foto hier bij MF opslaan onder de knop overige acties rechts boven
daar volg je gewoon de instruktie

Haga is zeker geen verleden tijd en heeft mooie resultaten neer gezet voor Aprilia
Hij was één van de mannen die de Rsv Mille een naam heeft bezorgd in de snelle wereld ;)
Verder veel plezier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan