Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt toch wel populair onder motorrijders dat fotograferen. Lees steeds meer dat mensen een mooie digitale camera kopen.

Ik blijf het toch lastig vinden onder het rijden. O-)

Kijk nald je neemt een wijfie die zet je langs de kant nadat je instruktie hebt gegeven :X
Laat ze het niet lezen

Ik heb zelf redelijk veel foto's onderweg gemaakt ging dan als een speer voor uit trok de boel uit de tas en ging zitten knippen, waren niet altijd de mooiste maar wel een herrinering en ging er dan weer als een speer achter aan :X kost erg veel energie.
Maar heb wel leuke plaaten er aan over gehouden
 
ah excuses, Nikon. Ik ben een canon bezitter dus ik kan je weinig over Nikon lenzen vertellen. Sigma's ken ik nog wel. Die maken tegenwoordig steeds mooiere spullen, voor een relatief mooi prijsje. vraag anders even in dit topic, daar zitten voldoende Nikon kenners :) welke digitale camera heb jij? deel 4

ik weet wel dat Nikon in Nederland idioot duur is. kopen in Amerika is met de dollar van tegenwoordig errug interessant.

Kijk dit is heel mooi 200-400mm f/4G IF-ED VR AF-S maar ik heb geen 4000 dollar

Hé wistniet dat deze topic bestond
 
Laatst bewerkt:
in nl ja... heb 'r vorig jaar nog achter geinformeerd.... en toen was het 550 :)
in de winkel of in een onlienshop doet ook veel, heb die van mij 499 betaald, en bij de duc dealer moeten ze 579 kosten B|

cw ik wist niet dat ze ook een model voor de nieuwere rsv's hadden srry :$


hebben ze ook niet... tot wij een setje voor een ander model nemen en beginnen aan te passen.... lol
 
Wat een ouwewijven topic trouwens. Zitten over fototoestellen te lullen i.p.v. RSVees
:( :( :(
 
@Hans:

als je er op MF niet uitkomt, meld je dan even aan op deze site. Het is een serieus en kritisch forum, maar ze zijn nooit te beroerd je van advies te voorzien, als je je huiswerk gedaan hebt:

DPZ
 
Kijk nald je neemt een wijfie die zet je langs de kant nadat je instruktie hebt gegeven :X
Laat ze het niet lezen

Hoe denk je dat ik aan deze kom :)

Resized_ronald_poser.jpg


Maar goed daarna werd ik aan de kant gezet om hetzelfde te doen. Dat heb je als ze zelf rijden :+
 
Zet mij ook maar weer in de OP:

001.jpg


002.jpg


1999
LeoVince Evo II demper
BMC sportfilter
Rapidbike 2
Aangepaste Vering & Demping
Zwart MRA ruitje
ExtremeTech instelbare stuurdemper
Braking remschijven
DID X-ring ketting
122-123 AWPK's
 
Laatst bewerkt:
@Hans:

als je er op MF niet uitkomt, meld je dan even aan op deze site. Het is een serieus en kritisch forum, maar ze zijn nooit te beroerd je van advies te voorzien, als je je huiswerk gedaan hebt:

DPZ
Deze kende ik wel, maar dat zijn bijna pro's.

Evengoed bedankt
 
Hej, dat foto'tje willen we natuurlijk dan ook nog even zien ;)

Als ik het goed inschat ben jij het vriendinnetje van Teun?
Zo ja, dan zou het zo kunnen zijn dat jij nog wat foto's van mij hebt.
Ooit gemaakt op Folembray, herkenbaar als Nr.41 of als een Haga rep.
Ik heb die nooit gezien
Volgens mij april 2005
 
Laatst bewerkt:
Veel poetsen :Y
Je mist een / in de img code van de plaatjes...

Waar heb je trouwens die circuitkuipen vandaan? zien er nl goed uit :Y :Y
 
Veel poetsen :Y
Je mist een / in de img code van de plaatjes...

Waar heb je trouwens die circuitkuipen vandaan? zien er nl goed uit :Y :Y

MSS zie de link in de begin post net spul past gewoon zonder te moeten veilen en klote.
Standaard wit en ik dacht tegen 10% meer pijs zwart
 
ook in de startpost??

2003 mille R
Aprilia titanium evo eprom
Laser hotcam
D.I.Y. linkpipe
K&N luchtfilter
16-43 vertanding
126,5pk en 108Nm op het achterwiel
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan