Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
halllo

ik ben op zoek naar een tanksticker voor een z1000 2004 oranje

iemand ideen????

gr stefan
mag ook mailen
sdv82@hotmail.com
ik had ze vroeger nog wel eens te koop, de oudjes hier weten dat nog wel... O-) :X

gewoon ff googlen op "tankpad", dan vind je het zo...
 
Laatst bewerkt:
Ik had eigenlijk op de zaak moeten zitten maar ja.....bij de Beneluxtunnel voor fietsers en brommerrts deed de lift het niet en de roltrap ook niet. En de C-tunnel werd niet opengegooid....

En als je de tunnel niet in kan wordt het toch lastig om even snel aan de overkant te komen.

Dus de zaak maar gebeld voor een snipperdag. Bevalt eigenlijk best wel.

En nu even assisteren bij het klaarmaken van het eten.

Mazzel,

:W
 
iemand interesse??
full
 
het is rustig hier. :?
heeft er niemand wat beleefd tijdens het :] vandaag.
Ja hoor!!!! :Y ............ikke wel!!!! :+
Eigenlijk overbodig om te vermelden Pina, maar toch;
We hadden het nog steeds over de lingerie, hoor! :9
Dus toch :? ....................Pina was niet zo scherp meer om die tijd O-)
Ja, ik heb geen wheely gemaakt ;)

En einddemper voor 4 in 1 project gescoord voor 26,50 :+ _O- O,sorry was niet tijdens het rijden dus telt niet.
Je hebt dus gewoon niet gereden :N

Is weer voor weinig geld Ron :} , maar als je alles in beschouwing neemt wat je hebt aangeschaft en uiteindelijk niet gebruikt kom je toch op een substantieel bedrag uit :X


blijft mooi dat speelgoed van vroeger.
beter als die pispotten waar de jeugd nu op rijdt. :r
Ik reed toendertijd op een Yamaha FS-1........was eerder een billensplijter :+
Nee eigenlijk niks spannend mee gemaakt tijdens Lek en Linge ritje, kan niet altijd feest zijn ;)
.....blijkt dan toch dat je nieuwe speeltje niet naar het water trekt, want dat wilde je natuulijk effies weten :+
 
Ja hoor!!!! :Y ............ikke wel!!!! :+Dus toch :? ....................Pina was niet zo scherp meer om die tijd O-)Je hebt dus gewoon niet gereden :N

Is weer voor weinig geld Ron :} , maar als je alles in beschouwing neemt wat je hebt aangeschaft en uiteindelijk niet gebruikt kom je toch op een substantieel bedrag uit :XIk reed toendertijd op een Yamaha FS-1........was eerder een billensplijter :+.....blijkt dan toch dat je nieuwe speeltje niet naar het water trekt, want dat wilde je natuulijk effies weten :+
ik een zundapp. :Y
 
ik ben er ook weer bij in deeltje nummer 40 *O* :W

iedereen nog gefeliciteerd!! beter laat dan nooit O-)

Ik las ergens in het vorige deel dat er mensen waren die xenon in wilde kopen?
Ik wil ook wel xenon op mijn bike hebben, ik weet niet of mensen nog xenon setjes hebben liggen of een leuk adresje hebben waar het niet al te duur is :z

was heeel wat bijlezen btw :X :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan