MF Gooi en Vechtstreek. Het voorjaar in. Part XX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avondje Xbox met een sixpack in ieder geval....


Achi heeft de lente in zn bol en zin in een BBQtje. Bij mooi weer zondag 16 maart in de achtertuin in IJsselstein Lente BBQ :9 :Y everyone is invited

Xtra: gaarne toevoegen aan de OP

Hey nieuw deeltje en ik hoor BBQ :9
Gaat een verjaardag niet door ben ik er ook bij :Y

Eet ik wel voor 2 want die van vorig jaar heb ik ff gemist O-)

Goeieaaaaf :W
 
Laatst bewerkt:
hehe wilco?? nah wordt niets..duurt uren en zorgt voor een onprettige sfeer :+ _O- _O- :W
:/ gaan we zo beginnen?











full
 
Ik ben er ook weer :W
Ik kom net bij mijn oma vandaan, ze hebben de kist vanavond gesloten.
Naar idee is dat zeg. Ze vroegen ook aan mij of ik zo'n knopje erin wilde doen, nou mij niet gezien. Het gaat eigenlijk tegen mijn wil in. Het liefst blijft ze hier, maar goed.

Morgen de crematie. Even kijken of het morgen een beetje goed weer is, want dan wil ik daarna een stukje rijden op de motor. Even mijn kop legen na zo'n stress dag.

Ik heb trouwens met mijn zus en mijn broertje een heel groot hart van bloemen besteld. Die zijn vandaag binnen gekomen bij monuta. Wat mooi zeg! Zonde als dat weer weggegooid wordt eigenlijk. Ik denk dat ik daar morgen nog even een foto van maak.
 
Ik ben er ook weer :W
Ik kom net bij mijn oma vandaan, ze hebben de kist vanavond gesloten.
Naar idee is dat zeg. Ze vroegen ook aan mij of ik zo'n knopje erin wilde doen, nou mij niet gezien. Het gaat eigenlijk tegen mijn wil in. Het liefst blijft ze hier, maar goed.

Morgen de crematie. Even kijken of het morgen een beetje goed weer is, want dan wil ik daarna een stukje rijden op de motor. Even mijn kop legen na zo'n stress dag.

Ik heb trouwens met mijn zus en mijn broertje een heel groot hart van bloemen besteld. Die zijn vandaag binnen gekomen bij monuta. Wat mooi zeg! Zonde als dat weer weggegooid wordt eigenlijk. Ik denk dat ik daar morgen nog even een foto van maak.


Nogmaals heel veel sterkte.

En als je morgen gaat rijden dan wel je gedachten bij het motor rijden houden.
 
Nogmaals heel veel sterkte.

En als je morgen gaat rijden dan wel je gedachten bij het motor rijden houden.

haha dat komt helemaal goed hoor!
Ik had vanavond ook het idee alsof het huilen allemaal voorbij is.
Het duurt natuurlijk ook erg lang voordat ze gecremeerd wordt.
Maar ik denk steeds maar zo: ze is enorm op leeftijd, en iedereen moet een keer gaan. Ik heb de laatste 2 jaar al afscheid genomen van haar, want toen werd ze erg dement. Dus het komt helemaal goed! ;)
 
Ik ben er ook weer :W
Ik kom net bij mijn oma vandaan, ze hebben de kist vanavond gesloten.
Naar idee is dat zeg. Ze vroegen ook aan mij of ik zo'n knopje erin wilde doen, nou mij niet gezien. Het gaat eigenlijk tegen mijn wil in. Het liefst blijft ze hier, maar goed.

Morgen de crematie. Even kijken of het morgen een beetje goed weer is, want dan wil ik daarna een stukje rijden op de motor. Even mijn kop legen na zo'n stress dag.

Ik heb trouwens met mijn zus en mijn broertje een heel groot hart van bloemen besteld. Die zijn vandaag binnen gekomen bij monuta. Wat mooi zeg! Zonde als dat weer weggegooid wordt eigenlijk. Ik denk dat ik daar morgen nog even een foto van maak.

Hey Daatz, heel veel sterkte morgen!

Mocht je daarna behoeft aan motorrijgezelschap hebben, geef maar een gil, ik ben de hele dag vrij, maar ik kan mij ook voorstellen dat je lekker alleen wilt rijden!
 
ik weet niet tot hoe laat dat gedoe is morgen.
Ik hoop toch rond 16 uur thuis te zijn. Dan kan ik nog 2 uurtjes rijden voor het eten.
En dan ga ik daarna denk ik met de auto naar Oscar toe. Want ik wil in het leer rijden, maar dat schijnt koud te zijn, en ik ben een koukleum :+

Maar als ik morgenmiddag ga rijden, geef ik wel even een brul!
Maar het wordt wel een langzame rit hoor, want zo snel kan/durf ik nog niet :P
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet tot hoe laat dat gedoe is morgen.
Ik hoop toch rond 16 uur thuis te zijn. Dan kan ik nog 2 uurtjes rijden voor het eten.
En dan ga ik daarna denk ik met de auto naar Oscar toe. Want ik wil in het leer rijden, maar dat schijnt koud te zijn, en ik ben een koukleum :+

Maar als ik morgenmiddag ga rijden, geef ik wel even een brul!
Maar het wordt wel een langzame rit hoor, want zo snel kan/durf ik nog niet :P

Hoeft ook helemaal niet snel, rustig toeren is ook heel leuk. Wilde eigenlijk vandaag al in het leer, maar moest om 8 uur al de weg op en toen was het nog een beetje koud. Maar denk dat ik morgen wel leren broek en textiele jas aandoe.

Geef maar een brul, je hebt mijn nummer?
 
Hoeft ook helemaal niet snel, rustig toeren is ook heel leuk. Wilde eigenlijk vandaag al in het leer, maar moest om 8 uur al de weg op en toen was het nog een beetje koud. Maar denk dat ik morgen wel leren broek en textiele jas aandoe.

Geef maar een brul, je hebt mijn nummer?

Volgens het KNMI wordt het morgen een mooie dag, dus dat scheelt :)
Ik heb je nummer niet, kan je die mij mailen?

edit: ik zie dat mijn mail adres niet op mijn profiel staat: daatz 1986 @ hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Waarom heeft iedereen al weekend.....

Zaterdag even langs Zot en dan gaat Nocer weer op de motor ;)
Hoef ik Jantah niet meer vanuit mijn koekblik te spotten ;)
 
Hoeft ook helemaal niet snel, rustig toeren is ook heel leuk. Wilde eigenlijk vandaag al in het leer, maar moest om 8 uur al de weg op en toen was het nog een beetje koud. Maar denk dat ik morgen wel leren broek en textiele jas aandoe.

Geef maar een brul, je hebt mijn nummer?

Bikkel ;)
 
Ik ben er ook weer :W
Ik kom net bij mijn oma vandaan, ze hebben de kist vanavond gesloten.
Naar idee is dat zeg. Ze vroegen ook aan mij of ik zo'n knopje erin wilde doen, nou mij niet gezien. Het gaat eigenlijk tegen mijn wil in. Het liefst blijft ze hier, maar goed.

Morgen de crematie. Even kijken of het morgen een beetje goed weer is, want dan wil ik daarna een stukje rijden op de motor. Even mijn kop legen na zo'n stress dag.

Ik heb trouwens met mijn zus en mijn broertje een heel groot hart van bloemen besteld. Die zijn vandaag binnen gekomen bij monuta. Wat mooi zeg! Zonde als dat weer weggegooid wordt eigenlijk. Ik denk dat ik daar morgen nog even een foto van maak.

Veel sterkte Daatzje!
Hou je hoofd idd wel bij het rijden aub :)

Morgen is het 10 graden ? is te doen toch ;)
Heb je pak nog niet eens gezien.. foto... ? ;)

Nocer wil ook wel weer motorrijden -O-
 
Veel sterkte Daatzje!
Hou je hoofd idd wel bij het rijden aub :)

Morgen is het 10 graden ? is te doen toch ;)
Heb je pak nog niet eens gezien.. foto... ? ;)

Nocer wil ook wel weer motorrijden -O-

thx, maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Ik had zaterdag ook even gereden en ik dacht alleen maar aan het rijden, dus dat zit wel goed ;)

Nee, ik heb nog geen foto gemaakt van het pak, maar ik kan ook geen foto's op de pc zetten, dus je zult moeten wachten tot je het in real life een keer kan zien ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan