Harm is in the house

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar zijn die tassen dus voor. Heb ook lange tijd met regenkleding in mn rugzak gereden maar was te lui om ze aan te trekken en ook altijd te laat. Heb nu droge kleren op mn werk liggen voor het geval. Misschien ben ik momenteel wat negatief maar krijg toch een beetje het gevoel dat we door Harm flink in de zeik worden genomen. Zo niet dan zit ik er naast.
 
Als je nou de 'stoere biker' uit wil hangen kun je jezelf er beter eerst een beetje in verdiepen. Met name het 'brothers' dat je in de mond neemt. Ik heb Brothers op de weg en jij hoort daar zeker niet bij en ik wens ook niet door jou zo gezien te worden.
 
Als je nou de 'stoere biker' uit wil hangen kun je jezelf er beter eerst een beetje in verdiepen. Met name het 'brothers' dat je in de mond neemt. Ik heb Brothers op de weg en jij hoort daar zeker niet bij en ik wens ook niet door jou zo gezien te worden.

Poeh poeh..... Wat een opbeurende praat voor iemand die een keurig topic aanmaakt hier :z
Ik durf al niet meer te vragen naar enige achtergrond qua ....(Já ik heb je posthistory gezien én gedeeltelijk gelezen en dat dwingt toch wel enig respect af ........ maar met beperkingen IMHO).

@ TS ..... Ik rijd een SS én zwaai bewust wél naar alle HD rijders.... dus als ik je tegen kom :

:W

Én het merendeel heeft gelukkig ook nog het fatsoen om gewoon terug te groeten......
 
Laatst bewerkt:
Als je nou de 'stoere biker' uit wil hangen kun je jezelf er beter eerst een beetje in verdiepen. Met name het 'brothers' dat je in de mond neemt. Ik heb Brothers op de weg en jij hoort daar zeker niet bij en ik wens ook niet door jou zo gezien te worden.

Harm is mijn broeder on the road. :Y
 
Als je nou de 'stoere biker' uit wil hangen kun je jezelf er beter eerst een beetje in verdiepen. Met name het 'brothers' dat je in de mond neemt. Ik heb Brothers op de weg en jij hoort daar zeker niet bij en ik wens ook niet door jou zo gezien te worden.


Ik wil helemaal niet de stoere biker uithouden. En ik vind het wel onbetamelijk ( zoals meer mensen hier ) hoe je reageert. We hebben toch gewoon een gezamelijke hobby ???? Ik voel gewoon die verbondenheid als ik op de weg ben. Dat gevoel van vrijheid. Dat voelen jullie toch ook ??? En ja, ik voel me ook wel een beetje stoer als ik m'n Sportster ergens neerzet en afstap. Ik zie dan ook altijd mensen kijken en denken: oei, misschien is het wel een gevaarlijk iemand. Dat geeft toch ook wel een beetje een kick. Even ontsnappen uit de dagelijkse beslommeringen van gezin en werk.

Maar ik zal wel naar jou zwaaien, Pepe. :] :W
 
"Ik zie dan ook altijd mensen kijken en denken: oei, misschien is het wel een gevaarlijk iemand. Dat geeft toch ook wel een beetje een kick."

Ik weet het zeker, je neemt ons in de maling
 
Ik wil helemaal niet de stoere biker uithouden. En ik vind het wel onbetamelijk ( zoals meer mensen hier ) hoe je reageert. We hebben toch gewoon een gezamelijke hobby ???? Ik voel gewoon die verbondenheid als ik op de weg ben. Dat gevoel van vrijheid. Dat voelen jullie toch ook ??? En ja, ik voel me ook wel een beetje stoer als ik m'n Sportster ergens neerzet en afstap. Ik zie dan ook altijd mensen kijken en denken: oei, misschien is het wel een gevaarlijk iemand. Dat geeft toch ook wel een beetje een kick. Even ontsnappen uit de dagelijkse beslommeringen van gezin en werk.

Maar ik zal wel naar jou zwaaien, Pepe. :] :W


Voor extra biker uitstraling altijd beetje smeer op een spijkerbroek doen zodat het lijkt dat je onderweg nog ff een kleppedekselpakking of zo hebt vervangen.

Ook een dag of zo niet scheren werkt goed.
Ikzelf ben brildragend.Voor op de motor heb ik een bril met een kapotglas erin.Ook stoer. :z
 
Ach, gewoon een flinke baard laten staan. Een tulband om je helm wikkelen en een jellaba over je motorpak heen aantrekken. Dan doen mensen het al in hun broek als je langs komt rollen ;).
 
En de "Stoere Choppermannen" zich maar afvragen waarom dat Choppers forum maar zo weinig topics en bezoekers heeft! check: bloed dood

Stelletje contactgestoorden hier |(

Als je nieuwe mensen in jullie forum wil hebben, mag je ze wel eens beter behandelen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik als ramptoerist op MF mag graag zo nu en dan ff zeiken hier.

Harmpie :] :W

Oja, zwaaien onder weg doe ik nooit.
Durf mijn stuur niet los te laten. _O-
 
Laatst bewerkt:
Haha, ramptoerist, zo zie ik mezelf af en toe ook wel, op meerdere forums. Genieten van alle kleine oorlogjes om niets die mensen met elkaar voeren, geniaal !!

Zo ook hier weer, wat een berg negatief gelul weer zeg. Maar wel lachen ;-) Alleen lullig voor het 'slachtoffer', maar goed, als ik hem was zou ik er ook hard om lachen en de eikeltjes negeren ;)
 
Haha, ramptoerist, zo zie ik mezelf af en toe ook wel, op meerdere forums. Genieten van alle kleine oorlogjes om niets die mensen met elkaar voeren, geniaal !!

Zo ook hier weer, wat een berg negatief gelul weer zeg. Maar wel lachen ;-) Alleen lullig voor het 'slachtoffer', maar goed, als ik hem was zou ik er ook hard om lachen en de eikeltjes negeren ;)


Hallo eikel. :W
 
Ik wil helemaal niet de stoere biker uithouden. We hebben toch gewoon een gezamelijke hobby ???? Ik voel gewoon die verbondenheid als ik op de weg ben. Dat gevoel van vrijheid. Dat voelen jullie toch ook ??? En ja, ik voel me ook wel een beetje stoer als ik m'n Sportster ergens neerzet en afstap. Ik zie dan ook altijd mensen kijken en denken: oei, misschien is het wel een gevaarlijk iemand. Dat geeft toch ook wel een beetje een kick. Even ontsnappen uit de dagelijkse beslommeringen van gezin en werk.

Maar ik zal wel naar jou zwaaien, Pepe. :] :W
Proficiat met je aankoop, en met je nieuwe hobby.
Maar, voor veel mensen is motorrijden (en zeker sommige met een Harley) méér dan een
hobby, maar een levenswijze.
En veel van die gasten houden niet van "wannebees".
Maar ja, wat is natuurlijk een "echten" of een "wannebee"?
Dus, rij met je sportster, en vooral, wees jezelf .
Wie weet, wordt je ooit "biker" ipv "motorrijder" :W
 
Laatst bewerkt:
Ik wil helemaal niet de stoere biker uithouden. En ik vind het wel onbetamelijk ( zoals meer mensen hier ) hoe je reageert. We hebben toch gewoon een gezamelijke hobby ???? Ik voel gewoon die verbondenheid als ik op de weg ben. Dat gevoel van vrijheid. Dat voelen jullie toch ook ??? En ja, ik voel me ook wel een beetje stoer als ik m'n Sportster ergens neerzet en afstap. Ik zie dan ook altijd mensen kijken en denken: oei, misschien is het wel een gevaarlijk iemand. Dat geeft toch ook wel een beetje een kick. Even ontsnappen uit de dagelijkse beslommeringen van gezin en werk.

Maar ik zal wel naar jou zwaaien, Pepe. :] :W
jezus christus another wanker.
luister lul:jij neemt hier het woordt brothers in de mond en het gezamelijke gevoel onderweg.........heb jij uberhaubt enig idee wat dat inhoud???
ik geloof van niet namelijk!
ik voel me wel een beetje stoer als ik mn sporster ergens neerzet en afstap...balablaat maar je wil niet de stoere biker uithangen?...go fuck a goat asshole

brotherhood gaat om wederzijds respect,eer,toewijding en onvoorwaardelijke vriendschap.....en dat koop je niet met een horkpatch en een sportster.
dat moet je verdienen.
en ja ik heb ze wel "brothers"
en ja daar heb ik mijn best voor moeten doen en dat zal ik ook altijd blijven doen.
en mensen zoals jij die het in hun godvergeten hoofd halen te denken dat ze brotherhood kunnen kopen daar moet ik van op de pot.

en nee ik zal je dus idd niet groeten als ik je onderweg tegenkom.

en voor dat volk dat hier liep te roepen:jullie zijn jaloers omdat hij een nieuwe harley kan betalen....ja ik kan dat wel en nee ik heb er geen...waarom?omdat ik andre voorkeur heb en dan nog eens wat ik heb meer respect voor iemand die 40.000 kilomter op een honda rijd per jaar dan die lamlul hierboven.


amen
B| B| B|
 
owja en moderators: ik weet dat ik nu net een enorme bek opzet tegen harm maar daar veeg ik mijn reet mee af
ik ben niet te beroerd om een nieuweling te helpen met het verbouwen van zijn spotster en om hem wegwijs te maken in het eigenbouw wereldje

maar als het toch werkelijk denkt dattie zich op zo'n manier kan meten met "het wereldje" door een patch te kopen en een harley jahaa doei niet dus!!! en dat heb ik em zo dus net wel even heel duidelijk gemaakt
 
jezus christus another wanker.
luister lul:jij neemt hier het woordt brothers in de mond en het gezamelijke gevoel onderweg.........heb jij uberhaubt enig idee wat dat inhoud???
ik geloof van niet namelijk!
ik voel me wel een beetje stoer als ik mn sporster ergens neerzet en afstap...balablaat maar je wil niet de stoere biker uithangen?...go fuck a goat asshole

brotherhood gaat om wederzijds respect,eer,toewijding en onvoorwaardelijke vriendschap.....en dat koop je niet met een horkpatch en een sportster.
dat moet je verdienen.
en ja ik heb ze wel "brothers"
en ja daar heb ik mijn best voor moeten doen en dat zal ik ook altijd blijven doen.
en mensen zoals jij die het in hun godvergeten hoofd halen te denken dat ze brotherhood kunnen kopen daar moet ik van op de pot.

en nee ik zal je dus idd niet groeten als ik je onderweg tegenkom.

en voor dat volk dat hier liep te roepen:jullie zijn jaloers omdat hij een nieuwe harley kan betalen....ja ik kan dat wel en nee ik heb er geen...waarom?omdat ik andre voorkeur heb en dan nog eens wat ik heb meer respect voor iemand die 40.000 kilomter op een honda rijd per jaar dan die lamlul hierboven.


amen
B| B| B|

Slechte dag gehad ofzo ? Lang niet geneukt misschien? :?

Stoer hoor, Jij en je"echte" brothers" ! pfff :W
 
Laatst bewerkt:
Hoehoehoe. Bibber bibber. Iemand met een 400 en een BMW forgodsake. Bemoei je d'r niet mee joh! B|
 
Eeeuh... Jongens... (én uiteraard ook meisjes)....

Laten we elkaar gewoon allemaal eens in elkaars waarde laten. Iemand rijdt een HD omdat 'ie/ze dat wil (en of dat nou een "way of life" is of niet..... hij/zij kiest voor een HD vanwege de motor, toch ??). Hetzelfde geldt tevens voor alle andere "merk" rijders, lijkt me.

Ik ben het persoonlijk overigens ook wel eens met een aantal reacties aangaande het feit dat TS zich voor wil doen als een ander mens omdat 'ie een HD Sportster heeft gekocht voor het imago én zich daar een ander imago op aan wil meten, maar ik ben van mening dat dit soort mensen zichzelf atijd wel een keer tegenkomen, op wélk maatschappelijk vlak dan ook.

:W
 
Laatst bewerkt:
Hoehoehoe boing boing Kokkie en Peppie
Peppie en Kokkie, hopla eruit
Allebei opstaan, he haast je reppie
Kokkie en Peppie, opstaan luie Pepe

Toet ...

Mensen, Harm is op zeker een Lok-HOG-homo
Jullie trappen in de valkuil :+
 
Nou nou, jullie gaan wel tekeer hier, he ??? Nee, ik ben geen lok-homo. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. En hacksaw: Ik wil me helemaal niet stoerder voordoen dan ik ben. Maar kom op, joh..jij hebt dat gevoel toch ook wel eens. En verder maak ik er geen woorden aan vuil...ik ben al pissig omdat m'n favoriete site even uit de lucht is. Daar wordt ik wel gerespecteerd ( denk ik...;-)..)
 
Harm, gewoon niet te persoonlijk opvatten. Hakzaag is een 'beetje anders', en misschien verwacht jij idd wel wat teveel van je nieuwe aanschaf.

De term 'brothers' wordt nog wel eens gezien als iets wat alleen de 1%'ers mogen gebruiken, hetgeen allang achterhaald is. Onze club (de grootste ter wereld, en die bestaat echt niet alleen maar uit leden die maar 1 jaar lid zijn na hun nieuwe HD-aanschaf....) hebben inmiddels hun plaats ook allang verdiend.

Ik zeg leven en laten leven, en vooral véél zwaaien!

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan