Nieuw op MF: Privéberichten

De berichten die je stuurt zijn alleen zichtbaar voor degene(n) aan wie je ze stuurt en de MF Crew. Wij behouden ons het recht voor om berichten te lezen wanneer wij hier reden toe zien, b.v. wanneer je aan het spammen slaat. Berichten blijven voor onbepaalde tijd bewaard op de MF server.
:N :N :N :N

Prive berichten zijn prive...
 
Beste MFers,

Vanaf vandaag hebben we iets nieuws toegevoegd aan Motor-Forum: ~de mogelijkheid om andere MFers een privé bericht te sturen.



About f*cking time! :+
Trouwens Ruud, nu lieg je wel een beetje, want nieuw is het niet. Jaren geleden, toen Motor-Forum net het daglicht had gezien, waren privéberichten ook al mogelijk!
Ik herinner me nog wel dat ik dat gebruikt heb in het verleden.

Mooi dat het weer terug is! :}
 
Wij behouden ons het recht voor om berichten te lezen wanneer wij hier reden toe zien, b.v. wanneer je aan het spammen slaat.
En wie controleert daarop?
Ik bedoel...is er een geautomatiseerd bericht dat verstuurd wordt indien een lid van de Crew je berichten heeft gelezen o.i.d.?

Ik vind het een beetje een eng idee dat iedere crewmember zomaar in mijn berichten kan neuzen :X
 
Perfect! Ben er blij mee...thnx! :}

Bet wat al gezegd werd is het bij kopen en verkopen o.i.d. erg handig.
Hoef je niet meer te gaan zoeken naar een emailadres...mailtje maken...etc.
 
Laatst bewerkt:
En wie controleert daarop?
Ik bedoel...is er een geautomatiseerd bericht dat verstuurd wordt indien een lid van de Crew je berichten heeft gelezen o.i.d.?

Ik vind het een beetje een eng idee dat iedere crewmember zomaar in mijn berichten kan neuzen :X


Mee eens, denk dat dit nieuwe ding gauw afgelopen is.
Maar is wel mijn mening. Gooi maar mail op mijn PM en dan weet je het!

Nee gedoemd te mislukken, dagggg :W :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan