Nieuw op MF: Privéberichten

Voor alle mensen die bang zijn dat wij als crew door hun berichten gaan lopen neuzen:

Het lijkt erop dat jullie overschatten hoe interessant jullie koetjes en kalfjes zijn. Dat zijn ze niet voor ons. Wij houden ons het recht voor om berichten te bekijken, en dat recht zullen wij bijvoorbeeld gebruiken wanneer mensen lastig worden gevallen en hier melding van maken.

Als je iets aan iemand te melden hebt dat je écht privé wilt houden, dan stel ik voor dat je ergens face-to-face afspreekt. Niet iedereen is namelijk zo eerlijk als wij zijn om te vermelden dat berichten, e-mails, etc. kunnen worden gescreend.

Kun je je niet vinden in de voorwaarde die wij stellen aan het gebruik van de privéberichten, gebruik ze dan gewoon niet. Klaar. Dit is een extra service voor MFers, van ons hoeven jullie er geen gebruik van te maken.
 
Voor alle mensen die bang zijn dat wij als crew door hun berichten gaan lopen neuzen:

Het lijkt erop dat jullie overschatten hoe interessant jullie koetjes en kalfjes zijn. Dat zijn ze niet voor ons. Wij houden ons het recht voor om berichten te bekijken, en dat recht zullen wij bijvoorbeeld gebruiken wanneer mensen lastig worden gevallen en hier melding van maken.

Als je iets aan iemand te melden hebt dat je écht privé wilt houden, dan stel ik voor dat je ergens face-to-face afspreekt. Niet iedereen is namelijk zo eerlijk als wij zijn om te vermelden dat berichten, e-mails, etc. kunnen worden gescreend.

Kun je je niet vinden in de voorwaarde die wij stellen aan het gebruik van de privéberichten, gebruik ze dan gewoon niet. Klaar. Dit is een extra service voor MFers, van ons hoeven jullie er geen gebruik van te maken.


Helemaal mee eens!!
En ik vind het een goed Idee dat het er is.
 
En wie controleert daarop?
Ik bedoel...is er een geautomatiseerd bericht dat verstuurd wordt indien een lid van de Crew je berichten heeft gelezen o.i.d.?

Ik vind het een beetje een eng idee dat iedere crewmember zomaar in mijn berichten kan neuzen :X
Vraag me eigenlijk ook af of ze voldoen aan de wet bescherming persoonsgegevens?
 
Vraag me eigenlijk ook af of ze voldoen aan de wet bescherming persoonsgegevens?
Volgens mij geen probleem als men erbij vermeld dat de berichten gelezen kunnen worden.

In dat geval is het namelijk hetzelfde als de berichtjes die je op dit Forum plaatst.
Die zijn ook te lezen door anderen en kun je je dus niet beroepen op Privacy.
 
Dan interesseert het je dus niet voldoende en moet je ook geen stennis lopen schoppen. Dat halve werk heeft niemand iets aan.

Geef dan gewoon het antwoord.
Denk je nu echt dat wij dit zo zouden implementeren als het strijdig zou zijn met de WBP?

Hier ga ik niet op in... B|
Waarom niet? Het is een constatering die ik doe.
 
~Dan interesseert het je dus niet voldoende en moet je ook geen stennis lopen schoppen. Dat halve werk heeft niemand iets aan.
Mag je tegenwoordig geen kritische vraag meer stellen?
Denk je nu echt dat wij dit zo zouden implementeren als het strijdig zou zijn met de WBP?
Zou kunnen.
Waarom niet? Het is een constatering die ik doe.
Omdat je jezelf blijkbaar persoonlijk aangevallen voelt na een kritische vraag.


En voor de rest ga ik geen discussie aan...
(Antwoord is al gegeven door een ander.)
 
Laatst bewerkt:
Gebruik maken van de PM functie is een keuze.

Helaas zijn er altijd vunzen die dames lastig vallen of rukkers die anderen bedreigen of het leven zuur proberen te maken en dat soort ongein. Ik weet niet hoe iedereen erover denkt, maar die zie ik liever verdwijnen van M-F :W
Het is echt niet zo dat allerlei berichten standaard gelezen gaan worden, dat zou ook een dagtaak worden, alleen als er iemand klachten heeft over een PM die hij/zij gekregen heeft, dan zit er toch echt niets anders op dan dat wij de klacht op waarheid moeten kunnen beoordelen, aangezien wij de enige zijn die er wat aan kunnen doen.

Verder ben ik wel wat gewend.... :P
 
Voor alle mensen die bang zijn dat wij als crew door hun berichten gaan lopen neuzen:

Het lijkt erop dat jullie overschatten hoe interessant jullie koetjes en kalfjes zijn. Dat zijn ze niet voor ons. Wij houden ons het recht voor om berichten te bekijken, en dat recht zullen wij bijvoorbeeld gebruiken wanneer mensen lastig worden gevallen en hier melding van maken.

Als je iets aan iemand te melden hebt dat je écht privé wilt houden, dan stel ik voor dat je ergens face-to-face afspreekt. Niet iedereen is namelijk zo eerlijk als wij zijn om te vermelden dat berichten, e-mails, etc. kunnen worden gescreend.

Kun je je niet vinden in de voorwaarde die wij stellen aan het gebruik van de privéberichten, gebruik ze dan gewoon niet. Klaar. Dit is een extra service voor MFers, van ons hoeven jullie er geen gebruik van te maken.

:^ :Y
 
Voor alle mensen die bang zijn dat wij als crew door hun berichten gaan lopen neuzen:

Het lijkt erop dat jullie overschatten hoe interessant jullie koetjes en kalfjes zijn. Dat zijn ze niet voor ons. Wij houden ons het recht voor om berichten te bekijken, en dat recht zullen wij bijvoorbeeld gebruiken wanneer mensen lastig worden gevallen en hier melding van maken.

Als je iets aan iemand te melden hebt dat je écht privé wilt houden, dan stel ik voor dat je ergens face-to-face afspreekt. Niet iedereen is namelijk zo eerlijk als wij zijn om te vermelden dat berichten, e-mails, etc. kunnen worden gescreend.

Kun je je niet vinden in de voorwaarde die wij stellen aan het gebruik van de privéberichten, gebruik ze dan gewoon niet. Klaar. Dit is een extra service voor MFers, van ons hoeven jullie er geen gebruik van te maken.
Ik zeg ook niet dat ik er geen gebruik van zal gaan maken...maar 't viel me gewoon op...

En wat ik er verder over denk vertel ik je wel face-to-face ;)
 
Alsof je idd prive dingen via PM zou gaan versturen... en dan nog, de moderators hebben wel wat anders te doen dan duizenden mailboxes door te snuffelen.. en lezen ze wel mee; leuk voor ze.
Bovendien kan dit, zoals Bananeman al zei, op elk groot forum waar ze PM's hebben geactiveerd.

Alsof men bij internet providers geen mailboxen mee kan lezen of wat te denken van SMSjes?
Als ze het willen KAN het gewoon. Je moet er alleen wel een dagtaak van maken, achterliggende reden is idd van die vunzen die meisjes gaan aanspreken op een manier die je verwacht van de vroegere 538 of TMF chatbox. Als je daar als man ging inloggen kreeg je geen reacties, log je daar in als vrouw dan had je meteen 10 jongens/mannen die meteen vroegen hoe dik je tieten wel niet zijn. Dus ik snap best dat men dat hier wil voorkomen, immers komen juist de mensen die je wél nodig hebt niet meer terug, door mensen die je niet nodig hebt op een forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan