Nieuw op MF: Privéberichten

Probeer net een PB (3X) te versturen, maar krijg telkens de melding:

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: poll in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/classes/topic.class.inc.php on line 161

-O- -O- -O-
 
Men kan toch ook een gewoon een 'blokeerfunctie' inschakelen om (spam)berichten van bepaalde personen niet te ontvangen. Of een knop waarop je mensen aangeeft, die nare berichten sturen.
Privé is privé. Makkelijk zat.

Verder fijn dat het er is! *O*
 
Men kan toch ook een gewoon een 'blokeerfunctie' inschakelen om (spam)berichten van bepaalde personen niet te ontvangen. Of een knop waarop je mensen aangeeft, die nare berichten sturen.Privé is privé. Makkelijk zat.

Verder fijn dat het er is! *O*
Maar dan moeten wij wel de mogelijkheid hebben om te controleren of die "aangifte" klopt ;)

Er is gekozen voor de term "priveberichten" omdat die op andere fora ook gebruikt wordt.
 
Yep, dat gaat onbeperkt door tot het maximale aantal tekens in de titel is bereikt.

Dit is te wijzigen door niet in het quickreply veld te antwoorden maar op "reageren" te klikken, in het venster dat dan geopend wordt kan je de titel aanpassen.
 
Yep, dat gaat onbeperkt door tot het maximale aantal tekens in de titel is bereikt.

Dit is te wijzigen door niet in het quickreply veld te antwoorden maar op "reageren" te klikken, in het venster dat dan geopend wordt kan je de titel aanpassen.


aha, ik snap, duidelijk, dank u :)
 
Kunnen de priveberichten niet gekoppeld worden aan motorstek? Nu heb je volgens mij 2 aparte lokaties waar je prive berichten kan krijgen, terwijl bijvoorbeeld de inloggegevens ook gewoon gedeeld worden.

Is hier bewust voor gekozen of is e.e.a. gewoon lastig te realisteren / niet wenselijk?
 
Alsof je idd prive dingen via PM zou gaan versturen... en dan nog, de moderators hebben wel wat anders te doen dan duizenden mailboxes door te snuffelen.. en lezen ze wel mee; leuk voor ze.
Bovendien kan dit, zoals Bananeman al zei, op elk groot forum waar ze PM's hebben geactiveerd.

Alsof men bij internet providers geen mailboxen mee kan lezen of wat te denken van SMSjes?
Als ze het willen KAN het gewoon. Je moet er alleen wel een dagtaak van maken, achterliggende reden is idd van die vunzen die meisjes gaan aanspreken op een manier die je verwacht van de vroegere 538 of TMF chatbox. Als je daar als man ging inloggen kreeg je geen reacties, log je daar in als vrouw dan had je meteen 10 jongens/mannen die meteen vroegen hoe dik je tieten wel niet zijn. Dus ik snap best dat men dat hier wil voorkomen, immers komen juist de mensen die je wél nodig hebt niet meer terug, door mensen die je niet nodig hebt op een forum.

Ik had het niet beter kunnen formuleren...
 
Goed gedaan meneer M.F. Leuke optie. Bedankt.
Nu nog even wachten tot iemand mij zo'n privebericht wil sturen.
 
Goed bezig mensen die dit voor elkaar gergeld hebben. Een toevoeging voor het forum wat mij betreft.
 
ik krijg ineens een pm dat er op 5-12-2006 door Pierre in een topic is gereageerd :?
Euhm, nee, je hebt die PM al op 5 december 2006 gekregen, maar je kan hem nu pas lezen. :P
Voor notificaties kan je opgeven of je die via E-mail of via een privébericht wilt ontvangen. Tijdens de overschakeling op de nieuwe forumsoftware (in december 2006) kon je dat per ongelijk ook al instellen, ook al waren PM's toen nog niet toegankelijk. De notificatie is destijds dus al verstuurd, maar je hebt hem nooit kunnen ontvangen.
 
mooie optie, ik maak mij alleen zorgen dat de vrouwen van MF mij nu lastig gaan vallen. Wordt ik daar tegen beschermd of moet ik dan eerst Frans staatsburger worden?

Maar mooi dat dit nu mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Goede extra optie die erbij is MF!!
Alleen hoe kan ik bepaalde discussie's naar de prullenbak verwijzen omdat ze niet meer van belang zijn? Kijk ik hier overheen of is het omslachtig?



edit: Gevonden. Discussie openen en naar beneden scrollen.
 
Laatst bewerkt:
Men kan toch ook een gewoon een 'blokeerfunctie' inschakelen om (spam)berichten van bepaalde personen niet te ontvangen. Of een knop waarop je mensen aangeeft, die nare berichten sturen.
Privé is privé. Makkelijk zat.

Verder fijn dat het er is! *O*

_O- Moet je hem wel aanzetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan