Nieuw op MF: Privéberichten

pff dat gezeur over prive.. ze zeggen het van tevoren en ook onder welke voorwaarden dus je kiest er bewust voor om er al dan niet gebruik van te maken! drukte om niks, alsof men hier drugsdeals gaat sluiten of romances opbloeien waarin men zijn ziel blootlegt per pb.. dan doe je dat toch gewoon niet??
goedzo MF!
 
Ik vind het tot nu toe een geweldig initaitief

Heb er al een aantal x gebruik van gemaakt, erg handig als een persoon op MF geen MSN heeft en ik geen topic wil vervuilen met een of andere vraag aan die persoon
Ideaal dat t nu via PB kan

Vraagje is.. waar kan ik mn verzonden berichtjes terug zoeken en vinden? :+
bv Vodkat had me gespot en t alvast via PB kenbaar gemaakt.. heb der per ongeluk weggeklikt.. weet echt nie waar ik nu zoeken moet :$ :+
 
Vraagje is.. waar kan ik mn verzonden berichtjes terug zoeken en vinden? :+
bv Vodkat had me gespot en t alvast via PB kenbaar gemaakt.. heb der per ongeluk weggeklikt.. weet echt nie waar ik nu zoeken moet :$ :+
Zie de startpost ;)

Wil je een overzicht van je ontvangen en verzonden berichten? Beweeg dan je muis over Overige acties rechtsboven in het scherm en kies Privédiscussies. (Hier kun je trouwens óók een bericht sturen aan iemand)

:)
 
hallo???
















hallo?



















hier volgt een privebericht



















Ik zou graag de groetjes willen doen aan mijn moeder, oma en mijn vrienden

en o ja ook aan mijn vrouw.
 
....Ik vind het tot nu toe een geweldig initaitief...
:^ Helemaal mee eens, werkt perfect.

Alleen heb ik een vraag, mijn ikoontje is ineens weg.
Ik kan me niet herinneren dat ik iets heb aangepast, bij "voorkeuren" staat er ook gewoon een vinkje voor "privé berichten toestaan" en toch is mijn ikoontje foetsie... -O-

Wie weet wat er aan de hand is, wie kan me helpen. Alvast bedankt.
 
Dank je wel !

Ik wist toch zeker dat het ikoontje voorheen onder m'n avatar stond, maar dat is dus veranderd... Had ik niet meegekregen.

Bedankt.
 
ik heb het vinkje aangeklikt, maar zie het icoontje niet naast mijn naam verschijnen.
wat nu??
 
Alleen jij ziet dit icoontje niet, omdat je jezelf geen privébericht kunt sturen. Anderen zien het wel bij jouw naam.
 
Ten overvloede nogmaals even het volgende:

Priveberichten worden NIET naar je emailadres gestuurd. Het gaat buiten je emailadres om. Je krijgt een berichtje bovenaan in je scherm. Je hoeft ook niet bang te zijn voor spam etc.
full
 
Laatst bewerkt:
Kan (nog) niet...verwacht die mogelijkheid ook niet snel. Dat is iets wat we zelf niet kunnen inbouwen, we zijn afhankelijk van de leverancier van de forumsoftware.
 
Hallo oma,

Bij deze wil ik melden dat ik de PM mogelijkheid ideaal vind, het werkt heel gemakkelijk en ik heb inmiddels al met heel wat mensen privé mailwisselingen. Hulde aan de "developer".

Zo kwam ik er achter dat in één zo'n discussie een bericht gewoon helemaal niet bleek te zijn verstuurd terwijl ik hem wel in mijn file heb staan...
Nu was dit niet belangrijk, maar dat had het natuurlijk wel kunnen zijn.

Zou hier nog eens naar gekeken kunnen worden ?

Het gaat om een bericht in de serie "tour rit" die ik voer met een medeforumlid, mijn laatste reactie is door haar niet ontvangen.

Alvast bedankt.
 
ff vraagje,
ik weet dat er een mogelijkheid is om een privebericht naar meerdere personen te sturen,
hoe gaat dat ook alweer?
naam, naam
of naam; naam
of anders?..

bedankt alvast
 
Terug
Bovenaan Onderaan