het algemene M-F Harley Davidson topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry dat ik jullie effe stoor (stop met zoeken naar het ideale vrouwmens, die heb ik al namelijk :W ), maar gaan er as weekend hier nog lui naar vloottreffen in Den Helder bij MC Roadrunner?
 
Sorry dat ik jullie effe stoor (stop met zoeken naar het ideale vrouwmens, die heb ik al namelijk :W ), maar gaan er as weekend hier nog lui naar vloottreffen in Den Helder bij MC Roadrunner?

dat ga ik nog effe bekijken of dat wel in me program past....
 
idd nurker.... :)

ik denk dat ik maar op pad ga voor een klein goedkoop 3 ohm's boubine'tje , en die permanent voor reserve maar in me tassie stop ......
Niet zo zeldzaam dat die klote HD-boubines die 't vergallen .... :/

groetjes :W

Die jpongen van de shovel heeft 2 nieuwe gemonteerd.
Hij zou de ene goeie bewaren en als resrve meenemen de volgende keer.

gr
 
weet ik nurker ..... :)

maar die "bombine" van mij bestaat uit 2 klossen in 1 behuizing ,....daarvan is er dus 1tje gepiept,...dat ding laat zich ook niet zo makkelijk voor nood monteren , daarom ga ik op zoek naar een beter dingetje om er zo naast te hangen
 
zijn indians maar......

Indians waren destijds kwalitatief veel betere motoren dan harleys
 
ben wat aan het rommelen met de pc.

heb een probeerseltje gemaakt voor een blog.

http://shovelhead-lowrider.blogspot.com/

stelt geen reet voor maar ik ben dan ook niet zo goed met computers.


Wat een bescheidenheid, siert je wel!! Vind zelf dat je toch al aardig gestart bent en ervaring krijg je vanzelf met dat soort zaken.
Wel ons hier op de hoogte houden, mijn favorieten staan al zo vol dat ik zelf soms daar weer het overzicht kwijt ben; maar ik ben dan ook niet zo goed met computers _O- _O-
 
Wat een bescheidenheid, siert je wel!! Vind zelf dat je toch al aardig gestart bent en ervaring krijg je vanzelf met dat soort zaken.
Wel ons hier op de hoogte houden, mijn favorieten staan al zo vol dat ik zelf soms daar weer het overzicht kwijt ben; maar ik ben dan ook niet zo goed met computers _O- _O-


lukt me nog niet om op zoek te gaan naar andere blogs,
dat ik bijvoorbeeld ''chopper'' intik en dan alle blogs met chopper erin te zien krijg.

is nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt.
 
ik ga maar eens sparen voor een voorspatbordje.
was gisteren onderweg toen er een stortbui losbarstte.
zag meteen helemaal niks meer.
een grote waterfontein recht in mijn snufferd.

:(
 
_O- ,....nou al ? ...echte bobber-boys laten zich toch GRAAG helemaal nat hozen :) :) ?

Ik geloof dat spatbordjes van zodiac niet zoveel kosten ,....er staan er nogal wat in 't boek ,...keuze zat :Y
 
Met een spatbord blijf je ook niet droog in een strotbui hoor!
Als het regent rij ik met een zakdoek om de vorkpoten, dan heb je (bijna) geen last van een fontein.
 
Zelfs met groot voor-spatbord (FLHTC) en een stortbui "z..knat" :') :')
Afgelopen dinsdag korte hevige regenbui op de autobaan, Roermond - Maastricht, nat van kop tot teen '( '(
 
Laatst bewerkt:
op 2 wieltjes in een stortbui blijft altijd arremoe ,.....vorige week vrijdag bij Luik en Venlo in de stortbuien gereden :(
 
_O- ,....nou al ? ...echte bobber-boys laten zich toch GRAAG helemaal nat hozen :) :) ?

Ik geloof dat spatbordjes van zodiac niet zoveel kosten ,....er staan er nogal wat in 't boek ,...keuze zat :Y


36.50 bij daan smallenburg

Domein Gereserveerd - Mijndomein.nl

eerst even op vakantie over 2 weken.
als ik terug ben dan de volgende dingen kopen:


spatbordje
oliedrukmeter
en op zoek naar een luchtfilter
wil iets is SU style maar heb een cv carb en dan zit ik weer met de bevestiging.
moet een andere steunplaat hebben en dat is best lastig te vinden.
 
Knukkel is dat jouw knuckle ? Dat wist ik niet. Ontzettend gaaf ding. Die foto van je knee down heb ik vaker gezien. Wist ook niet dat jij dat was. Gave foto is dat, vooral toen ik hem ergens weer in zo'n MF knee down topic zie staan tussen die racers.
 
Knukkel is dat jouw knuckle ? Dat wist ik niet. Ontzettend gaaf ding. Die foto van je knee down heb ik vaker gezien. Wist ook niet dat jij dat was. Gave foto is dat, vooral toen ik hem ergens weer in zo'n MF knee down topic zie staan tussen die racers.


als we een knukkel fanclub beginnen dan mogen we misschien wel een rondje op zijn motor rijden.

:+
 
46769392_mhbs6-S.jpg


46769389_bgonS-S.jpg
 
Laatst bewerkt:
36.50 bij daan smallenburg

Domein Gereserveerd - Mijndomein.nl

eerst even op vakantie over 2 weken.
als ik terug ben dan de volgende dingen kopen:


spatbordje
oliedrukmeter
en op zoek naar een luchtfilter
wil iets is SU style maar heb een cv carb en dan zit ik weer met de bevestiging.
moet een andere steunplaat hebben en dat is best lastig te vinden.


Cv.De doodsteek voor een shovelblok.
Kreng is zo groot dat je niewt meer kunt zien of het een XV of een harley is.En dan die beugels. :r
 
full


jouw carb, bendix?

mijn geval:

bijnaklaar1.jpg



ik zie weinig verschil.
cv carb loopt gewoon erg lekker.
helemaal na wat aanpassingen door mijn vaste monteur.

maar het luchtfilter is idd veels te groot.
moet nog iets in SU style op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan