GOOI-21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Michiel85: sterkte en veel wijsheid!!!

Mariecke gefeliciteerd *O* *O*

Nocer ook de tip gelezen?? Kwark met :) Ben ondertussen alweer 1 kilo kwijt *O* kan mijn leren motorbroek ondertussen al wel aan en dicht alleen moet ik nog wel een stamotor vinden ;(
Gevonden! *O* :+

07-stayrolraym-aod23jan-002wi.jpg



@BM: gefeliciteerd!
 
Ben vandaag naar t gemeentehuis geweest in de hoop dat mijn rijbewijs klaar was.
en ja hoor hij lag er *O*
meteen motor ontschorst, verzekering geregeld en meteen een ritje gemaakt
was wel even wennen :P
nog even naar me vaders werk geweest om me motor even te showen :P
wil ik hem starten doet ie het niet :?
me vader en zijn collega's hebben me aangeduwt en toen deed ie het weer.

kom ik in muiderberg bij een stoplicht aanrijden trek me koppeling in en hij stopt er weer mee.
komt er nog een automobilist met de vraag of hij wat benzine voor me moet halen :}
maar me tank zat nog zo goed als vol dus dat hoefde niet maar wel even vriedelijk bedankt.

op een gegeven moment deed hij het weer en toen naar huis gereden.
dat hij uitviel kwam waarschijnlijk doordat de accu leeg was,(hij ligt nu ook aan de lader)

maar heb wel lekker gereden.

:W
 
Wat is het trouwens rustig hier.... gemiddeld slechts 3 posts per uur ipv de gebruikelijke 5 á 6...
 
Laatst bewerkt:
Xtra is niet online :X Nocer is aan het genieten van zijn werk...

JeGo wat heerlijk dat je rijbewijs vandaag al binnen was... doe je wel rustig aan?? (ja mamma).. en geniet er lekker van
 
Laatst bewerkt:
Xtra is niet online :X Nocer is aan het genieten van zijn werk...

JeGo wat heerlijk dat je rijbewijs vandaag al binnen was... doe je wel rustig aan?? (ja mamma).. en geniet er lekker van
[me="Xtra"]is te druk vandaag -O-[/me]
 
Goeiemiddag, allemaal! :W

Wat is het trouwens rustig hier.... gemiddeld slechts 3 posts per uur ipv de gebruikelijke 5 á 6...

Wil je kwaliteit of kwantiteit? :+

@Muerte: 't wordt heus best redelijk :] weer. De meeste mensen zien een donkere hemel en de voorspelling van mogelijke buien, en blijven lekker thuis. Dan zijn de wegen vrij voor de mensen die de kleine kans op een klein beetje regen voor lief nemen. })

Het helpt natuurlijk, als je motorfiets dat kan lijden. :+
 
Laatst bewerkt:
is toch een goed teken of niet?
Op zich wel, maar vandaag ¾ van de winkel omgegooid. Zwaar klussie ;)
Maar het is weer ff totaal anders en weer fris. :) Ook niet verkeerd.







*:)
 
Laatst bewerkt:
Wat is het trouwens rustig hier.... gemiddeld slechts 3 posts per uur ipv de gebruikelijke 5 á 6...

hehr.. idd rustig Loes.. ondertussen heb ik m'n Lookwell textielpak nu in de wasmachine zitten, daarna nog een keer met de speciale toevoeging voor het water- en winddichte.. dan is ie weer als nieuw *O*

En hopelijk inderdaad binnenkort wat onderkleding tegen zeer schappelijke prijsjes.. heb sowieso iets van Pro Zero op het oog.. maar dan ben je ook gelijk 70-80 Euri kwijt.. B| Eerder ga ik niet met dit weer in 't leer rijden.. :o
 
Laatst bewerkt:
hehr.. idd rustig Loes.. ondertussen heb ik m'n Lookwell textielpak nu in de wasmachine zitten, daarna nog een keer met de speciale toevoeging voor het water- en winddichte.. dan is ie weer als nieuw *O*

En hopelijk inderdaad binnenkort wat onderkleding tegen zeer schappelijke prijsjes.. heb sowieso iets van Pro Zero op het oog.. maar dan ben je ook gelijk 70-80 Euri kwijt.. B| Eerder ga ik niet met dit weer in 't leer rijden.. :o

Ik ga liever voor die LIDL dingen ;)
Vandaag even mijn leren pak aangehad, zit nog wel goed hoor :Y
Morgen even in 't vet zetten :)
 
Op zich wel, maar vandaag ¾ van de winkel omgegooid. Zwaar klussie ;)
Maar het is weer ff totaal anders en weer fris. :) Ook niet verkeerd.


*:)

Als jouw aanval van werklust nog niet weg is wil/kan ik nog wel wat voor je bedenken hoor :)
 
Laatst bewerkt:
hehr.. idd rustig Loes.. ondertussen heb ik m'n Lookwell textielpak nu in de wasmachine zitten, daarna nog een keer met de speciale toevoeging voor het water- en winddichte.. dan is ie weer als nieuw *O*

En hopelijk inderdaad binnenkort wat onderkleding tegen zeer schappelijke prijsjes.. heb sowieso iets van Pro Zero op het oog.. maar dan ben je ook gelijk 70-80 Euri kwijt.. B| Eerder ga ik niet met dit weer in 't leer rijden.. :o
tsssss sappie!








:P
zo koud is het nou ook weer niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan