GOOI-21

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Xtra: al wat meer gehoord over het skimmen van je bankpas? Geld al terug? :?
:( nix nog.

En vandaar ff uit m'n dak gegaan omdat dat stelletje slome typegeiten me vergeten zijn een nieuwe pas te sturen.

Gotver, als je er zelf niet bovenop zit kun je overal naar fluiten B|
 
:( nix nog.

En vandaar ff uit m'n dak gegaan omdat dat stelletje slome typegeiten me vergeten zijn een nieuwe pas te sturen.

Gotver, als je er zelf niet bovenop zit kun je overal naar fluiten B|

wat moet dat altijd lang duren zeg... echt balen joh!!! -O-
 
[me="Xtra"]wil toch eerst wel een foto van de dochter zien :Y[/ME]
 
Werkt goed die tekst zo :?


En van jou ook nog eentje voor in de OP :Y
 
dat is altijd zo rot he.. behalve dat er geld van je rekening gejat is.. krijg je ook nog gezeur met de nasleep...
Beetje jammer ja.
Ze bellen mij problemen met fraude, bla bla. Prima!

Er wordt me verteld dat ik een nieuwe pas krijg, ook prima.....


:N zelf weer regelen -O-
 
Laatst bewerkt:
tsssss sappie!








:P
zo koud is het nou ook weer niet ;)

Nou.. laatste keer op een zondag.. ehhh.. had leer aan, maar geen lang ondergoed.. was best frips.. volgende keer minstens lange onderbroek aan en een wat dikker truitje eronder.. handen en voeten viel wel mee.

Heb het normaliter niet snel koud.. maar warm was anders.. :X
 
Heey Daatz,

Hoe st het nu met je bike eigenlijk? Heb stukken gemist.

:W

met mijn bike gaat het goed hoor, ik had alleen een beetje de schade verdikt van de vorige eigenaar, dat waren een paar krasjes, maar verder helemaal niks *D
Ik hoop alleen dat ik nu geen angst heb als ik moet stoppen, maar dat ga ik vanzelf wel merken als ik weer ga rijden :P
 
haha we hebben weer veel leedvermaak tijden het songfestival!!
Wat een gekken doen er weer mee!
Een kip, piraten, een duivel en engel :?
Ik zeg ieder jaar ik kijk er niet naar, maar toch doe ik het |(
 
met mijn bike gaat het goed hoor, ik had alleen een beetje de schade verdikt van de vorige eigenaar, dat waren een paar krasjes, maar verder helemaal niks *D
Ik hoop alleen dat ik nu geen angst heb als ik moet stoppen, maar dat ga ik vanzelf wel merken als ik weer ga rijden :P

Je had jezelf onderuit geremt? Dat had ik met lessen met de remproeven. -O- Leuk littekentje van overgehouden. Had namelijk toen nog geen motorbroek. B|
En dat blijf je wel even bij hoor elke keer als je remt denk je er toch wel aan. Schrik zat gewoon goed in. Gelukkig op me examen wel alle remproeven gewoon in een keer goed gedaan toen. *D Nu heb ik daar gelukkig niet echt last meer van, maar dat moet gewoon slijten. Komt wel weer goed gewoon rustig aan doen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan