GOOI-21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je had jezelf onderuit geremt? Dat had ik met lessen met de remproeven. -O- Leuk littekentje van overgehouden. Had namelijk toen nog geen motorbroek. B|
En dat blijf je wel even bij hoor elke keer als je remt denk je er toch wel aan. Schrik zat gewoon goed in. Gelukkig op me examen wel alle remproeven gewoon in een keer goed gedaan toen. *D Nu heb ik daar gelukkig niet echt last meer van, maar dat moet gewoon slijten. Komt wel weer goed gewoon rustig aan doen. :)

nee ik had geen probleem met remmen, dat ging gewoon goed. Ik had alleen een probleem met mijn voeten neerzetten. Omdat er van die 'sporen' van vrachtwagens liggen bij verkeerslichten...
Ik zette de motor op zo'n spoor, waardoor mijn voet niet meer bij de grond kwam en daardoor viel ik om... -O-
Dat was even balen, dus volgende keer goed op sporen van vrachtwagens letten!
 
nee ik had geen probleem met remmen, dat ging gewoon goed. Ik had alleen een probleem met mijn voeten neerzetten. Omdat er van die 'sporen' van vrachtwagens liggen bij verkeerslichten...
Ik zette de motor op zo'n spoor, waardoor mijn voet niet meer bij de grond kwam en daardoor viel ik om... -O-
Dat was even balen, dus volgende keer goed op sporen van vrachtwagens letten!

Mmm ok kan je normaal wel goed bij de grond dan? Ik heb ook welis moeite met me cbr. Kan net zo met me grote teen op de grond. :P
 
Mmm ok kan je normaal wel goed bij de grond dan? Ik heb ook welis moeite met me cbr. Kan net zo met me grote teen op de grond. :P

ja ik kom er normaal prima bij, beiden voeten plat op de grond, maar dan wel aardig gestrekt been hoor...
Maar moet op zich dus goed kunnen, alleen met zo'n spoor (het was dan ook wel een diep spoor) red ik het net even niet -O-
 
@all

thanks voor de berichten!! Probeer voldoende afleiding te vinden in werk en andere dingen, kan het anders nog niet echt met rust laten.

Tis alleen nog even wachten op mooi weer, lekker alles van me afrijden :Y
 
Als ze wil babbelen, laat maar horen ;)











[me="Xtra"]duikt héél snel z'n nest in :W[/me]
 
Voor de mensen onder ons die nog op zoek zijn naar Thermo kleding voor een zacht prijsje..

https://www.wearme.eu/ (Wearme website met onderkleding.. voor weinug..)

:W


:z
 
Misschien vrolijkt dit je op, xtra:


1 van de concurrenten van Hind tijdens het songfestival _O-

Het Europese Songfestival is al jaren geleden opgehouden hoor ;)
Daarna werd het namelijk het Oostblok-hou-je-buurlanden-te-vriend-festival en nu is het wie heeft de grootste freakshow..... dus dit is een ERG goede kans hebber ;)
 
met mijn bike gaat het goed hoor, ik had alleen een beetje de schade verdikt van de vorige eigenaar, dat waren een paar krasjes, maar verder helemaal niks *D
Ik hoop alleen dat ik nu geen angst heb als ik moet stoppen, maar dat ga ik vanzelf wel merken als ik weer ga rijden :P

Je moet ook niet stoppen he, gewoon uitstellen! Want van uitstel komt afstel en zal je dus ook niet hoeven te stoppen.
Geweldige logica! :Y
 
Trouwens... kan het zijn dat ik net JeGo heb gespot in Laren op de Eemnesserweg ?
Met een grijze helm ofzo?
 
middag :W
zo het is lekker weer zeg, hopelijk blijft het zo

Het Europese Songfestival is al jaren geleden opgehouden hoor ;)
Daarna werd het namelijk het Oostblok-hou-je-buurlanden-te-vriend-festival en nu is het wie heeft de grootste freakshow..... dus dit is een ERG goede kans hebber ;)

:^ maar toch blijf ik ernaar kijken |( _O-

Je moet ook niet stoppen he, gewoon uitstellen! Want van uitstel komt afstel en zal je dus ook niet hoeven te stoppen.
Geweldige logica! :Y

een lekkere logische logica van je :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan