GOOI-21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen TT!! gelukkig heb je er zelf bijna niets aan over gehouden :)
Hoop dat de schade aan de GPZ ook meevalt

Gelukkig zelf ok. Alleen een buts op mn eleboog. De GPZ heeft wel wat schade. Knipper goed beschadigd en omdat die niet is afgebroken, zijn er barsten in mn kuip gekomen. Verder een paar plekjes. Achi heeft mn fiets nog nagelopen en technisch gezien lijkt alles ok.

Begrijp niet helemaal wat er is gebeurd.
Zie die Duitser remmen, ga zelf in de ankers, de motor maakt een paar goede slingers en daar lag ik. Waardoor heb ik nou de controle verloren? Ben niet onderuit geschoven ofzo. Eerst nog die 3 slingers en toen lag ik.
Teveel geremd met de achterrem en over-gecorrigeerd naar beide kanten, of toch die putdeksel?

Vraag me echt wel af wat er mis ging....
 
Misschien moet ik vrijdag maar vrij nemen..

Gelukkig zelf ok. Alleen een buts op mn eleboog.

Dat is en blijft het belangrijkst!

De GPZ heeft wel wat schade. Knipper goed beschadigd en omdat die niet is afgebroken, zijn er barsten in mn kuip gekomen.
Raar is dat.. Bas/Huibster zijn GPZ heeft dat ook.. kuipschade heel duidelijk van een val van een vorige eigenaar.. Kawa heeft daar toch echt een designfout gemaakt.. dat die kap zo makkelijk het onderspit delft tegen een simpel knipperlichtje. :?

Begrijp niet helemaal wat er is gebeurd.
Zie die Duitser remmen, ga zelf in de ankers, de motor maakt een paar goede slingers en daar lag ik. Waardoor heb ik nou de controle verloren? Ben niet onderuit geschoven ofzo. Eerst nog die 3 slingers en toen lag ik.
Teveel geremd met de achterrem en over-gecorrigeerd naar beide kanten, of toch die putdeksel?
Onbalans in de voorrem/of veerpoot oliedruk?

Tenzij je het slingeren van je achterwiel dat blokkeerd bedoelt natuurlijk..
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

@ TT: -O- Sterkte, en het belangrijkste is inderdaad dat je er zelf goed vanaf komt.

@ Achi: Leuke foto's 8-) Wordt tijd dat ik ook weer eens een ritje mee ga :P Heb alleen op komende zondag na, een aantal zondagen achter elkaar dat ik niet kan -O-
 
Zit me net te bedenken dat het wel eens met je oog te maken kan hebben... dan is de grap beetje verkeerd geplaatst...sorry -O-
Hey ;) zo'n teer zieltje ben ik niet hoor. Ik vond 'm wel leuk juist :Y

Ik was idd ff een druppie in 't oog aan het doen })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan