Show me your bike for a shoot

Arme Murph... hij weet het dus niet en toch maar lullen. Ik hoop voor hem dat hij meer kennis heeft van vaatwassers.
Yamaha bouwde brommers en deed schuchtere pogingen om 4-takten te verkopen (die olieklopper XS 750 twin) toen H-D deze in de koelkast stopte.[afbeelding]


Yamaha is 10x beter dan zo,n harley.Nep vmax is het.Kijk maar eens wie het hardste rijdt.
 
:)

full
 
baksteen....er stond "Chopper ", niet "copper"...... :]

wel een hele mooie bike trouwens... :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou Triker...dat wil ik wel ja!!!!

Bij deze mijn inzending:


l_9850946aa44f584301d195849f594a90.jpg


't Is ook niet echt een chopper, maar wel verbouwd..dus hopelijk telt ie mee in de lijst gegadigden!

:W
 
Met 16 urige werkdagen kom ik niet altijd toe om het topic te volgen, maar ik zie al dat er veel mooie fietsen tussen zitten. Benieuwd naar wat er nog gaat komen ;)
 
Yamaha is 10x beter dan zo,n harley.Nep vmax is het.Kijk maar eens wie het hardste rijdt.

EUM? Harleys Nova was productie klaar in 81, de Vmax in 84, ik denk dat als er iemand afgekeken heeft het toch wel andersom is. Loading...
 
Laatst bewerkt:
En een foto van Johan van Schie/madjcs ofwel op MF chopperjohan ;)
De foto per mail toe gestuurd gekregen en ook alvast bij deze in het topic gezet.

JohanvanSchie.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik post onder de naam chopperjohan, als ik daar de tijd voor heb. zoals in de mail gezet, ik ben niet zo handig met plaatsen en/of verkleinen van pics. thanx voor het plaatsen
 
@ 2712, stuur even een mailtje naar triker@xs4all.nl ivm een shoot op 12/13 april 2008. Dan zit ik een weekendje in de buurt van Antwerpen voor een etentje!
 
Ohja, deze is ook nog van mij, heb de Harley pasgeleden aangeschaft en afgelopen zondag nog gereden in de sneeuw!
Was zulk mooi weer toen we hier weggingen, maar bij Hoorn barste de hel los!
We waren onderweg naar de Rogues in Opmeer, elk jaar vaste prik naar de show van hun.
We zijn met 5 motoren vertrokken en ik geloof dat er mischien 30 motoren buiten op het terrein stonden!
Net als ons echte bikkels dus! :+ (Doe dit dus nooit meer, sneeuw moet je rijden op een sneeuwscooter! :P )
full
 
@bigwillem - Afgelopen zondag tijdens pasen ook naar de eerste Harley dag geweest in Helmond, waren ook zo'n 30 bikes aanwezig, maar het weer was daar aanzienlijk beter ;) Volgens jaar maar weer naar de Rogues!
 
Ik zal de mijne er ook is op gooien

moto1cn3um5.jpg


Zou het wel tof vinden om een mooie shoot van mij schoonheid te hebben.
Als duo shoot zou kunnen kan mijn vader er ook mee op met zijn volusia :) (die achter mij)
 
Terug
Bovenaan Onderaan