KTM Superduke 990 hangout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben moe man...heb de hele dag gewerkt!
De laatste update dan maar en "lets call it a day"
full
 
Oke oke je hebt het veranderd, mag nu dat moraliserende spinnetje uit dit KOELE topic??
full
 
Klasse Sid, goed gefikst :}

Bijdeweej, zodra ik weet wat ik moet schuiven voor de 7500km beurt, laat ik het je weten. Ik heb nu bijna 8400 ;( km op de teller staan, dus het wordt wel tijd. Ik heb de afspraak staan op 1 april (echt).

Later..... :W

Koel, ik hoor het graag van je! (weet ik hoeveel pecunia ik op mijn vakantie moet besparen)

Voor nu zou het leuk zijn als je nog even een mooie foto van jou en je Duke hier post, geld trouwens voor alle trouwe lezers...
Dan lijkt het ook nog op een SUPERDUKE topic O-)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!!! :Z

Deze foto lijkt me voorlopig wel mooi voor de 1e post.

Foto-JKBBYUTL.jpg


Ik moet binnenkort echt nodig een nieuwe fotoshoot doen, want dr zijn nogal een aantal dingen gewijzigd. 8-)
 
Hoi deze foto ook voor de eerste post
Foto-4ZLQ7Y4T.jpg

ben toe aan beter weer dan kan ik weer fijn een stukkie :]
ben aan het afkicken en de schuur is te koud om heel de dag door te brengen :(


greetzzzzzzzz
 
Hier die van mij voor de eerste post!!!! Heb gisteren een stukje illegaal gereden zonder kenteken! Woooow, heerlijk! Hopelijk kan ik snel legaal rijden. 3 april pas een afspraak bij het RDW!!!! VOLHOUDEN.... :) :) :)
full
 
Hoi net nieuwe spiegels besteld rizoma´s.Als ze er op zitten maak ik wel even een piccie.
Nog een vraagje zijn die pirelli´s die er onderzitten echt zo slecht bij nat wegdek?
 
Hoi net nieuwe spiegels besteld rizoma´s.Als ze er op zitten maak ik wel even een piccie.
Nog een vraagje zijn die pirelli´s die er onderzitten echt zo slecht bij nat wegdek?


Geen idee of ze echt zo slecht zijn in de regen? In de regen rij ik sowiezo als een oud wijf! ;) Maar ik vind de Pirelli's droog ook al een stuk minder dan de Michelin Pilot Power 2CT! Die plakken lekker aan de weg!!! :}
 
Laatst bewerkt:
Hier die van mij voor de eerste post!!!! Heb gisteren een stukje illegaal gereden zonder kenteken! Woooow, heerlijk! Hopelijk kan ik snel legaal rijden. 3 april pas een afspraak bij het RDW!!!! VOLHOUDEN.... :) :) :) [afbeelding]

Mooie fiets Hans,

Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht in "Pruuses"? Ik heb een mooie in Solingen zien staan en die lijkt verdacht veel op die van jou :9~ .

Grtzz

Jasper
 
heren,

wie heeft er een tankpad?
en zo ja welke?

KTM levert alleen de R tankpad en niet in voor de normale SD
het past wel maar ja dan heb je een R op je tank staan :N

net zo iets als vroeger GTI plakken op je golf C
 
Ik heb toch stiekum de R-tankpad besteld met nog wat andere gadgets, dus gewoon een paar oranje-tinten op de motor. Ik vind deze tankpad altijd nog een stuk mooier dan zo'n carbon-achtige of zo'n doorzichtige. Maar ja ieder z''n eigen smaak!

Foto-PRGJ46TE.jpg


Suc6 met het zoeken naar een tankpad!
 
Hoi Jasper, in ut Pruuses idd. Mer neet dae in Solingen. Deze kumt van unne kawa-dealer in Mettmann bie Dusseldorf, un oer en keteer rieje! Dat is ech waal interessant! Schaelt dich zwoa un 1500euri! Wils te auch unne SD?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan