Het Ducati Monster 696 Topic

Hmz, dan denk ik echt dat het volgend jaar wordt.
Ik wil namelijk eerst het witte model zien en die komt volgende maand pas in Amsterdam aan bij de Dealer.
 
Hmz, dan denk ik echt dat het volgend jaar wordt.
Ik wil namelijk eerst het witte model zien en die komt volgende maand pas in Amsterdam aan bij de Dealer.

Weet niet waar je vandaan moet komen...maar bij Motoplace Breda word er binnenkort een witte uitgeleverd.Misschien ff comtact met hem opnemen om te vragen wanneer ie er is dan kun je ff gaan kijken.....
:?
 
Als het goed is wordt mijn witte 696 binnen nu en een paar weken geleverd, als ik een datum heb geef ik wel een seintje.

Maar goed, kan natuurlijk net zo goed augustus worden met die spaghetti vreters :+
 
Woon in Amsterdam dus Breda is net even te ver ;)
Met een paar goede homemade foto's ben ik denk ik ook wel tevreden.
 
zeg zagevent begin april en ge zit nu al te kakken
ik zit al te wachten van 17 januari en kheb em nog niet B|

Kies je voor een monster, moet je nog lang wachten ondanks dat je hem eerder had verwacht :X Wel leuk als mensen al beginnen te zeuren als ze nog maar een maandje wachten _O- _O-

Ik wacht ook al vanaf 5 januari op mijn triple hoor :) En hij komt binnen aanzienbare tijd nog niet iig.
 
Laatst bewerkt:
Sinds afgelopen Dinsdagavond 20-05-2008 ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe Monster 696 ( 1 van de weinigen die op korte termijn leverbaar waren )
Ben super tevreden over de snelle levering en het contact met de motorzaak waar ik 'm vandaan heb!
Maar heb er in totaal 3 dagen van kunnen genieten totdat de duc het begaf afgelopen vrijdag 23-05-2008 met een km-stand van 101 km!

Moet zeggen! Wat een super fijne motor... Maar op dit moment ben ik er al behoorlijk zat van!
Hij wordt morgen afgesleept naar de dealer en wordt er gekeken wat er aan de hand is. Motor loopt niet stationair en het lijkt alsof er problemen zijn met de computer ( volgens ANWB )

Houd jullie op de hoogte
 
Hmz, misschien dan toch maar tot volgend jaar wachten tot de kinderziektes verholpen zijn.. Indien dit niet een incident is natuurlijk.
 
Hi Stephan,

Dat is inderdaad dan een domper. Laten we maar hopen dat een incident is. Vervelend voor jou natuurlijk....

Maarre zit er geen 2 jaar Ducati service op van 24/7?
 
Moet zeggen! Wat een super fijne motor... Maar op dit moment ben ik er al behoorlijk zat van!
Hij wordt morgen afgesleept naar de dealer en wordt er gekeken wat er aan de hand is. Motor loopt niet stationair en het lijkt alsof er problemen zijn met de computer ( volgens ANWB )

Houd jullie op de hoogte

Is zo'n beetje standaard tegenwoordig bij Ducati...maatje van me kocht een 1098 S van dik 20 mille en die viel ook elke keer uit als ie warm was bij het stoplicht....half jaar moeilijk doen en uiteindelijk toch een andere eprom gekregen !Waren kinderziektes zij men...maar het is maar goed voor degenen die 'm nu wat later krijgen(of verstandig zijn en 'm pas volgend jaar bestellen...tegen die tijd zijn alle kwaaltjes er wel uit)

Siemens en Ducati schijnt toch niet zo te werken..... _O-
 
Dat is inderdaad balen stephan, hopelijk kan het snel opgelost worden.

Termie's die ik bij mijn monster besteld heb staan al in back-order, volgens mij moeten de eerste nog gemaakt worden. Is niet zo erg want ik heb de monster ook nog niet.
 
Gisteren bevestiging uit Italië dat 'ie deze week/begin volgende week op transport gaat.

Zal 'ie dan toch nog redelijk op tijd geleverd worden? Ik geloof er niets van :+
 
Ik had ook 2 accessoires besteld, maar zullen niet tegelijk met de motor komen; ook ik moet daarop wachten.

Net bericht van mijn dealer; kenteken is aangevraagd; kan 'm ws zaterdag komen halen!
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bevestiging uit Italië dat 'ie deze week/begin volgende week op transport gaat.

Zal 'ie dan toch nog redelijk op tijd geleverd worden? Ik geloof er niets van :+

ik heb om schriftelijke bevestiging gevraagd
want hij ging deze week geleverd worden (had de invoerder beloofd aan mijn dealer)
mooi niet dus :( :(

zij hij ook nog, hij komt gewoon een weekje later hoor,
ik: ja zal wel
hij: ja deze maandag gaat hij opt transport vanuit italie, staat op papier
en toen was de druppel over en ben ik beginnen roepen
ik zeg: wablieft, twee weke gelede hebde mij verteld dat die al vertrokke was richting nederland, ik dacht dat hij enkel nog van bij de invoerder naar jullie moest komen!!!!

ik koop nooit nog een nieuwe ducati

service is :r :r :r

geef mij dan maar een minder leuke motor (jap) maar die maken tenminste niet continu beloften die ze niet nakomen

ducati heeft gewoon afgedaan voor mij
als ze nu gewoon eerlijk zijn tegen mij kan ik er nog mee leven, maar telkens zegge dat hij er bijna is, en als het zover is zegge dat het niet zo is, daar kan ik gewoon niet tegen
 
Ach, een beetje geduld hebben kan geen kwaad. Dit weet je gewoon als je een nieuw model koopt, altijd vertraging. Gaat precies hetzelfde met nieuwe auto's (Mondeo, 9 mnd niet-gegarandeerde levertijd), telefoons die nieuw uitkomen etc.

Ben je straks in één keer vergeten als je 'm op gaat halen!
 
Ach, een beetje geduld hebben kan geen kwaad. Dit weet je gewoon als je een nieuw model koopt, altijd vertraging. Gaat precies hetzelfde met nieuwe auto's (Mondeo, 9 mnd niet-gegarandeerde levertijd), telefoons die nieuw uitkomen etc.

Ben je straks in één keer vergeten als je 'm op gaat halen!

ja zal wel,
de invoerder had beloofd dat hij zeker nog deze maand geleverd ging worden
nu komt er een ZWARTE(die pas een tijdje na de rode bestelbaar waren) 25kw 696 naar ducati antwerpen voor een zekere tim, die hem dus wel deze week krijgt
die tim had in dezelfde week als mij had besteld, en die van mij zit er niet bij
B|
 
Jahaha!!! Ik heb er 1 *O* *O* *O* *O*
Gisteren bij Motoplace Breda de knoop doorgehakt en ben voor de matzwarte gegaan. Levertijd zou 2 tot 3 weken zijn, maar vandaag werd ik gebeld dat hij er al was :} *O* :Y (deze had hij natuurlijk al in bestelling staan, maar werd toch eerder dan verwacht geleverd)
Ik ben echt superblij :) Nu nog anderhalve week wachten en dan :]
Ik heb er wel het korte achterkantje bij besteld, maar die staat in back-order, nog even wachten dus ;)

Grtz Wes
 
Goed geregeld man! *O*

De mijne (wit) komt ook snel, in de zomer moesten we maar eens een 696 meeting houden :]

Misschien leuk voor in de openingspost, een overzicht van de 696 rijders? Deze ben ik tot nu toe tegengekomen, kleuren weet ik niet allemaal:

Circuit Maniac Rood
duc696 ?
Jor1s ?
black_696 Zwart
arjanb Wit
mulder_stephan ?
Wes20vt Zwart
 
En nog maar een keertje, zodra iemand er eentje heeft staan, foto's! Ben heel erg benieuwd. Ga zelf waarschijnlijk (na een proefrit eind augustus/begin september) er eentje bestellen, in het wit. Heb er al zin in.
 
Hi ArjanB,

De mijne is rood...

'n meeting lijkt me een goed idee.
 
Laatst bewerkt:
Wel apart dat de accessoires later komen.
Mij werd verteld dat de eerste motoren die afgeleverd zouden worden allemaal de 696+ zouden zijn, dus met stuurkapje an buddykapje.
 
Dat klopt; ik krijg ook gewoon de 696+ versie; maar ik heb 2 carbon accessoires besteld; die komen wat later aan.
 
Volgens mij kunnen we de topictitel beter veranderen naar bijv. "Ducati Monster 696 Topic"

Meetinkje lijkt me leuk trouwens :Y

Grtz Wes
 
Is er een mod in de zaal die de topic titel kan wijzigen naar "Ducati Monster 696" en dit rijtje kan toevoegen aan het begin van het topic? :)

Circuit Maniac Rood
duc696 ?
Jor1s Rood
black_696 Zwart
arjanb Wit
mulder_stephan ?
Wes20vt Zwart
 
Terug
Bovenaan Onderaan