Het Ducati Monster 696 Topic

Veel plezier met je nieuwe aanwinst MC! Wel foto's plaatsen he.

Ik moet nog 2 daagjes wachten...

Grtz Wes
 
Weet er toevallig iemand of het mogelijk is om bobbins in de achtebrug te plaatsen? Anders moet ik eerst even andere adaptors voor m'n bokkie kopen ;)

Grtz Wes
 
Gaaf man! *O*

Heb je nog een bepaald inrij-advies meegekregen?

6000tpm de eerste 1000km
warmrijden vroeg ik achter en die zei 6000 zoals het inrijden (wat dus veel te hoog is volgens mij als je maar 10000tpm draait)
dus warmrijden tot als er 3 oliestreepjes te zien zijn (olie is dan meer dan 110°) en dan pas ga ik over de 4200tpm ongeveer tot de 6000

maar ik heb het boekske nagelezen en daarin staat dat je vanaf 1000km tot 2500km niet over 7000tpm moogt gaan
ik vind dat hij wel genoeg is ingereden na 1000km hoor B|
 
nee, heb hem ineens vol vermogen gezet
vanmorgend naart werk weeral 16km gereden in een stortbui
-O-~[/quote]

Jij bent wel een die-hard, rijden in een stortbui!

Ik ben een echte mooi weer rijder....zon, anders niet :-)
 
Die van mij is binnen! *O*

Hij is alleen rood ipv wit... -O-

Vanaf nu belt de dealer dagelijks over de voortgang, gaat wel goedkomen. O-)
 
Goedhart Motoren in Bodegraven, hele bekende grote dealer.
http://www.goedhartmotoren.nl/
Daar heb ik direct contact met de eigenaar, Berry Goedhart.

Kijk, er kan altijd iets misgaan. Belangrijk is dan dat je de klant, op eigen initiatief, belt en goed op de hoogte houdt. En dat doet hij prima.
 
Maar Arjan wat gaat er nu gebeuren? Moet je wachten tot er een hele nieuwe 696 komt in het wit of wordt er nu zsm een pakketje wit plastic bezorgd bij goedhart?
 
Het eerste. Pakketje wit plastic is geen optie omdat het frame bij de witte zwart is ipv rood :)

De productierun voor de witte loopt nu zo'n drie weken en regelmatig druppelen er witte binnen bij Ducati NL. De prioritering voor de verdeling van de witte naar de dealers is beïnvloedbaar, zeker als je één van de grootste dealers in de Benelux bent ;)
 
omdat ze de mijne vergeten op het transport waren te zetten (anders had ik hem meer dan een week vroeger gehad) heb ik van ducati north de seatcover erbij gekregen :Y *O*
 
Het eerste. Pakketje wit plastic is geen optie omdat het frame bij de witte zwart is ipv rood :)

De productierun voor de witte loopt nu zo'n drie weken en regelmatig druppelen er witte binnen bij Ducati NL. De prioritering voor de verdeling van de witte naar de dealers is beïnvloedbaar, zeker als je één van de grootste dealers in de Benelux bent ;)

dus de rode krijg je niet, maar puur een witte als die binnen is ?
 
Nou hier volgt een kleine update wat betreft de stranding van mijn TOEN 3 dagen oude Monster 696:

Vandaag contact gehad met de dealer en deze kon me vertellen dat ze het blok open hebben gehaald en dat de nokkenas niet meer draaide??
Vind het vreemd, heeel vreemd...
Een hagelnieuwe 696 met een doorontwikkeld blok dat met 80 km/h zo vanuit het niets stuk loopt met een totale km-stand van 101 km.
Iemand ervaring met voorgaande types??
-O-
Dat is niet grappig voor je :N

Maar voor mij wel _O- _O- _O- _O-



Als in mijn monster de nokkenas niet draait, dan geeft de rest ook geen krimp :N
Ben je wel op tijd op onderhoud geweest? _O- _O- :')
 
Het eerste. Pakketje wit plastic is geen optie omdat het frame bij de witte zwart is ipv rood :)

De productierun voor de witte loopt nu zo'n drie weken en regelmatig druppelen er witte binnen bij Ducati NL. De prioritering voor de verdeling van de witte naar de dealers is beïnvloedbaar, zeker als je één van de grootste dealers in de Benelux bent ;)

lijkt me vet hoor. rood met wit en niemand heeft het ;)
 
ondertussen al 120km gereden (nog steeds grootendeels in de regen B| )
als ik een tussensprintje van 4000-6000 blijft hij zich een beetje verzuipen
nu heeft een maat opgemerkt dat er rook uit de uitlaten komt doordat hij te rijk staat
dat zou dat verzuipen wel verklaren natuurlijk
toch maar termi setje op de 1000km onderhoud eropzette? daar zit andere ecu in en is hij zeker fatsoenlijk afgeregeld

nu nog kiezen, rvs titanium of carbon
welke zou het beste passen
 
Laatst bewerkt:
ondertussen al 120km gereden (nog steeds grootendeels in de regen B| )
als ik een tussensprintje van 4000-6000 blijft hij zich een beetje verzuipen
nu heeft een maat opgemerkt dat er rook uit de uitlaten komt doordat hij te rijk staat
dat zou dat verzuipen wel verklaren natuurlijk
toch maar termi setje op de 1000km onderhoud eropzette? daar zit andere ecu in en is hij zeker fatsoenlijk afgeregeld

nu nog kiezen, rvs titanium of carbon
welke zou het beste passen
Fotoooooooo's ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan