Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
is een paar blokken hout eronder, of gewoon een setje bokkies niet makkelijker dan die 8 spanbanden?
M'n jawa staat momenteel ook op de middenbok en een blok hout zonder velgen erin ;)


Ik heb een simpele hefbok, geen tafel (ivm de geen ruimte). Ook heb ik een mooie stalen balk in het plafond.

Hefbok gaat onder motor, lekker omhoog. Een paar spanbandjes aan de balk en kroonplaat ed, zodat ik zonder zorgen lekker kan sleutelen.

Zo hoef ik niet bang te zijn voor omkieperen en schades ed.

Ook handig als bijvoorbeeld alleen even snel de voor of achterzijde van de grond moet. Met een liertje zo omhoog.
 
Das een pokke eind rijden van Keijenborg naar Breda.
Kan je het beter thuis doen. Scheelt een hoop reistijd/geld :+

edit: kan je beter naar Motoport Zelhem rijden. Is maar 6km _O-




Ik ben bang dat als ik mijn motor aan balken van het plafond van het schuurtje hang dat dan het schuurtje in elkaar dondert en niet van het gewicht van mijn motor :X
 
Laatst bewerkt:
is een paar blokken hout eronder, of gewoon een setje bokkies niet makkelijker dan die 8 spanbanden?

(D'r zit een stukkie uitlaat onder het blok in de weg... )
:N :) ...zoals Martell al zegt, ik trek de " boel " omhoog, (afhankelijk v/h soort werk),
en kan zo rondjes rond de motor maken in alle vrijheid.....

Voorlopig zó...het makkelijkste werken.


:P je krijgt lekker de ruimte Hans. :Y
 
Dag Oma :W

Eindelijk staat mijn sleutelhok ook.
2 Jaar geleden hierheen verhuisd omdat ik zo'n grote schuur neer mocht zetten
( 12 x 4.5 x 4 meter )

Achter/zijkant met dubbele deuren voor de motoren:

Foto-ZGGE4M7J-D.jpg


Voorkant met dubbele deuren voor een auto:

Foto-R86NI4P7-D.jpg


En het belangrijkste.......Binnen ( ben nog aan het inrichten maar globale idee onstaat al ):

Foto-4FNAFE7W-D.jpg


Moet nog een hoop spullen halen uit de schuur die ik de afgelopen 2 jaar heb gehuurd ( lasapparaat/ontvetterbak/heftafel/kolomboor etcetcetc ) maar heb nu nog wat ruimte nodig om met lange balken rond te kunnen draaien zonder wat te raken ;)

Voorin komt nog een keer een 2 koloms autohefbrug, daar is qua spanten al rekening mee gehouden.

Electra en waterleiding liggen al tot binnen maar moet ik nog gaan aansluiten.

Qua verwarming komt er een allesbrander in te staan en ga ik een flexibele scheidingswand maken tussen voorste en achterste (motor)gedeelte.

Genoeg om alle -op dit moment- 7 motoren kwijt te kunnen, auto hoeft alleen naar binnen als eraan gesleuteld moet worden ( Daf 46 of hoge Suzuki terreinauto )


Ikke is wel blij 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan