Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Met UU bedoelde ik de dieren, niet helemaal duidelijk nee...
Ik kom dr nog wel eens om wat beessies te bestralen :)
Is die ene met mooie zijspan/winkelwagen" ook van jou?
Yep, die is voor in de winter ;)

Dat witte BMW-span is ook van mij ( en die gele VMax ook 8-) )

Kom jij bij het van Misdorp Radio Therapeutsich Centrum ( ook wel oneerbiedig "de bunker" genoemd :+ ) bij Maurice en Kim ( en Rob natuurlijk ) ?
 
Laatst bewerkt:
Yep, die is voor in de winter ;)

Dat witte BMW-span is ook van mij ( en die gele VMax ook 8-) )

Kom jij bij het van Misdorp Radio Therapeutsich Centrum ( ook wel oneerbiedig "de bunker" genoemd :+ ) bij Maurice en Kim ( en Rob natuurlijk ) ?

Klopt helemaal! Witte BMW met span heb ik nog niet zien staan, V-Max ook niet. Maar ik kom dan ook alleen maar via de studenteningang? binnen.

Ik noem het ook een bunker hoor ;)

Waar ben jij precies werkzaam?

Sorry voor enorme offtopic btw :P
 
Klopt helemaal! Witte BMW met span heb ik nog niet zien staan, V-Max ook niet. Maar ik kom dan ook alleen maar via de studenteningang? binnen.

Ik noem het ook een bunker hoor ;)

Waar ben jij precies werkzaam?

Sorry voor enorme offtopic btw :P
Voorbereiding OK, loop volgende keer maar gewoon met Rob ( die vindt dat je een suffe ouwel*llenmotor hebt :+ ) mee terug naar z'n werkplek als jullie daar klaar zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Tss, Bacho doppensetje +- 180 euries?

Weet wel dat jou container groter is dan mijn schuur, waar ik m'n reet niet kan keren.
Doppenset heb ik voor 100e nieuw op MP gekocht, ws van de vrachtwagen afgevallen. Sleutelt tot nu toe prima. Ik heb ook een heule kleine schuur, die vol fietsen staat. Vandaar dat ik deze container heb gehuurd, kan goed op slot en is voorzien van licht en elektra.
 
ik zie hier veel foto s van heftafels in :P moest op school eentje op schaal maken en kan vast nog wel is van pas komen ( hij is nog niet helemaal af )

[afbeelding]
Beetje het schaar krik systeem van een auto maar dan in 3voud. Vraag mij af of het stabiel /sterk is en een licht hefvermogen heeft met het schroefdraad draai stangetje. Ook het gewicht aan het eind hiervan is mij niet duidelijk :+
 
Beetje het schaar krik systeem van een auto maar dan in 3voud. Vraag mij af of het stabiel /sterk is en een licht hefvermogen heeft met het schroefdraad draai stangetje. Ook het gewicht aan het eind hiervan is mij niet duidelijk :+



het is opzich nog een redelijk stabiel dingetje geworden je zal er geen 100 kg mee kunnen heffen denk ik. en er moeten nog een paar dingen verandert worden/ afgemaakt worden hij is ook nog niet klaar. de draaispindel is nog veels te lang
 
Terug
Bovenaan Onderaan