Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
het is opzich nog een redelijk stabiel dingetje geworden je zal er geen 100 kg mee kunnen heffen denk ik. en er moeten nog een paar dingen verandert worden/ afgemaakt worden hij is ook nog niet klaar. de draaispindel is nog veels te lang

FF voor alle duidelijkheid, had ik vergeten te melden. Ik vind het ontwerp systeem wel heel mooi en strak gemaakt. ^O^
 
In NL moest ik me altijd behelpen, meestal buiten knutselen, maar nu heb ik een lekkerre ruime sleutelplek!! Er passen 2 auto's en een motor in en dan heb ik nog genoeg ruimte om te knutselen...
Ook even een paar foto's van het uitzicht hier, zoals je ziet hoef ik niet meer op vakantie ;) , ff 5km rijden, die blauwe staat hier ook in de schuur.
schuur1.jpg
schuur2.jpg
uitzichtii.jpg

uitzichtiii.jpg
 
Hoi Oma,

Vandaag een voorwiel-omhooghoudt systeem uitgevonden. Het is nogal hi-tech, maar wellicht een tip voor anderen. Voorheen was ik altijd met spanbanden in de weer. Dit is sneller én goedkoper. Zeker goedkoper dan en paddock stand! :Y

Is tevens m'n klushok. Het is voor mezelf steeds onbegrijpelijk dat ik in deze berging zo veel tij doorbreng :N

IMG_4652.jpg


IMG_4655.jpg
 
Bord opgehangen en troep eraan gespijkerd (ja, t kan nog los! :+) en TLbak er boven gehangen.. had eigenlijk een lange moeten zijn maar ik was in de volste overtuiging dat een korte ook wel zou volstaan, afijn, nu heb ik een rooklampje als ik snachts sta te roken in de garage :)
DSC00030.jpg


TLbak aan de andere kant
DSC00029.jpg


en ik ben even aan het sorteren geweest :+
DSC00031.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan