marauder liefhebbers

yep, hier de mijne :]
moto4.jpg
 
Ben persoonlijk niet zo`n fan van het tassen en sisiebar spul.

Maar spuitwerk is zeer en zeer fraai.

Wat kost zo iets ?
 
ik heb hem eerst in zwaarte lak laten zetten, omdat ik zelf geen spuitcabine heb.
dan zelf de tekening erop gezet (airbrush) en daarna laten vernissen, terug in spuitcabine.
alles samen voor 500 euro
 
die prijzen hoor ik inderdaad ook hier in de buurt..
zit eraan te denken om een grote Cartman op de tank te laten brushen. en nog wat Southparkspul op fenders..
 
die prijzen hoor ik inderdaad ook hier in de buurt..
zit eraan te denken om een grote Cartman op de tank te laten brushen. en nog wat Southparkspul op fenders..

Michiel ,

zou je voor mij Aub ook nog wat foto`s van de schakelkant van je forwards kunnen maken ?

heb een probleempje met het schakelasje namelijk

Alvast bedankt

MVG Joop
 
Hi joop, zal ik een dezer dagen ff doen..

anders doe ik het wel op de MMMF as. zondag..
zo te lezen komen we met iets van >30zeeuwen (en slechts 2 marauders ;( )
 
Hi, ja die zat erbij en is gebogen..

moet ikkum opmeten ?
ziehier van originele site [afbeelding]

Nee meten hoeft niet (mijn set wordt iets korten dan die van jouw , ik heb niet zo`n lange benen)
Dat ik weet dat ie gebogen is , is genoeg , wist niet of het ging en kon met de rechte stang niet weg komen namelijk
 
Na de verkoop van mijn CBR1000F die me toch iets te sportief was, ben ik op zoek naar een rustiger type motor. (ben toch geen 20 meer... ;) )
Ik vind de marauder een erg mooie cruiser, maar ook een VT1100 staat me wel aan.
Heeft iemand ervaring met het verschil in motorkarakter? Ik hou nog wel een beetje van het in redelijk lage toeren rondploffen en het koppel wat je daarbij het gasgeven dan hebt.
Ik was al aan het rondkijken voor een marauder toen ik verhalen hoorde over het nog wel eens stuk willen lopen van de marauderblokken. Inderdaad zijn de blokken 2ehands nauwelijks te vinden. Iemand hier die de verhalen kent of erger nog: er ervaring mee heeft :? Zijn de VZ blokken hetzelfde als die van de intruder?

En ik hoorde dat de marauder toch een doorgroeimotor is zodat je na verloop van tijd toch wat zwaarders wilt. Lijkt me erg persoonlijk, maar hoe zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
:W
 
Laatst bewerkt:
Hola!

Valt nog niet mee om hier een beschikbare username te vinden... maar we zijn 'r!

Een vraagje aan de Marauder-kenners: Ik ben vanavond 's rond gaan kijken voor de opvolger van mijn dragstar 650 custom, aangezien ik aan wat meer koppel toe ben.

Bij streetbikes in Fijnaart (jawel, Frans Bauer-country) kom ik een kawa VN 1600 Mean Streak tegen in een Suzuki Marauder jasje...?! Volgens streetbikes een zeer uitzonderlijke samenwerking van kawa en suzu... Ziet er super bruut uit en ik heb alle vertrouwen in streetbikes, maar weet iemand hier meer van?

Thanks en 'n goed weekend!

Rudeboy
full
 
Na de verkoop van mijn CBR1000F die me toch iets te sportief was, ben ik op zoek naar een rustiger type motor. (ben toch geen 20 meer... ;) )
Ik vind de marauder een erg mooie cruiser, maar ook een VT1100 staat me wel aan.
Heeft iemand ervaring met het verschil in motorkarakter? Ik hou nog wel een beetje van het in redelijk lage toeren rondploffen en het koppel wat je daarbij het gasgeven dan hebt.
Ik was al aan het rondkijken voor een marauder toen ik verhalen hoorde over het nog wel eens stuk willen lopen van de marauderblokken. Inderdaad zijn de blokken 2ehands nauwelijks te vinden. Iemand hier die de verhalen kent of erger nog: er ervaring mee heeft :? Zijn de VZ blokken hetzelfde als die van de intruder?

En ik hoorde dat de marauder toch een doorgroeimotor is zodat je na verloop van tijd toch wat zwaarders wilt. Lijkt me erg persoonlijk, maar hoe zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
:W
Hi,

Met het stuklopen van het blok gelukkig geen ervaring mee..
ook nog niet veel van gehoord.
dat doorgroeimodel is verschillend de een ruilt hem inderdaad om voor iets zwaarders of iets anders de ander blijft erop rijden..
ik persoonlijk denk dat ik over een jaar of wat wel eens iets zwaarders ga halen, maarja dat weet ik dan pas. heb hem nu 1.5 jaar en hij bevalt nog steeds prima..

moet je maar eens op de Nl, BE en DE sites kijken van de marauders daar staat ook veel info en kunnen ze je ook helpen.. (kun je via m'n site bijkomen.)

ik heb er nog steeds geen spijt van, is heerlijke fiets..

cu
 
Hola!
Bij streetbikes in Fijnaart (jawel, Frans Bauer-country) kom ik een kawa VN 1600 Mean Streak tegen in een Suzuki Marauder jasje...?! Volgens streetbikes een zeer uitzonderlijke samenwerking van kawa en suzu... Ziet er super bruut uit en ik heb alle vertrouwen in streetbikes, maar weet iemand hier meer van?

Thanks en 'n goed weekend!
heb hem helaas nog niet gezien maar ziet er wel errug :9~ :9~ mooi uit..
dit vond ik wel..:
http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/kawasaki_mean_streak_suzuki_marauder_1600/index.html
 
hallo,

hier mijn eerste bericht in de marauder topic en op het forum :D
een week geleden heb ik een marauder aangeschaft als eerste motor en ben er super blij mee :]
 
Hier nog een marauderrijder! Zeer tevreden hoor, alleen ik kan *&%$#@ geen fatsoenlijk setje forward-controls aankomen!!! Alleen maar highway hawk enz, voor dik
€ 500 per set... En die wil ik niet... :N

Had op internet wel een mooi setje van rizoma gezien, maar kan ze gewoon niet meer gevonden krijgen, ook ebay.de staat de laatste tijd niks meer op... |(

full


Is er hier niet iemand die een mooi setje forwards kan maken voor niet al te gek veel?
Kan wel een beetje sleutelen, maar dat dus net nie... :N
Ik kan eventueel in het najaar de set eraf halen voor de precieze maten als `t zou moeten...
 
Hola!

Valt nog niet mee om hier een beschikbare username te vinden... maar we zijn 'r!

Een vraagje aan de Marauder-kenners: Ik ben vanavond 's rond gaan kijken voor de opvolger van mijn dragstar 650 custom, aangezien ik aan wat meer koppel toe ben.

Bij streetbikes in Fijnaart (jawel, Frans Bauer-country) kom ik een kawa VN 1600 Mean Streak tegen in een Suzuki Marauder jasje...?! Volgens streetbikes een zeer uitzonderlijke samenwerking van kawa en suzu... Ziet er super bruut uit en ik heb alle vertrouwen in streetbikes, maar weet iemand hier meer van?

Thanks en 'n goed weekend!

Rudeboy[afbeelding]

Hahahahaha. Weet het ook niet zeker hoor maar denk dat ze een geintje uithalen of zo. Ik heb er iig nog nooit van gehoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan