Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik ben weer terug en ga zo ook weer. Moet noodgedwongen op de KTM :X :+
Wat ben ik een blij mens *D :] *O* Hij rijdt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hier de eerste dan, moest gelijk tanken toen ik thuis kwam :o
Mooiere piccies komen nog vanavond[afbeelding]
*O* *O* *O*

KTM is ook geen straf :9~ :} Hier komt ooit nog eens een SM990 8-)
 
:? ........een van die kleintjes? :? .........of een van de standaard knippers? :? .......in december deden ze het alle 4 nog! B|

één van de kleintjes. Ach maakt niet uit. Ga wel kijken voor andere en bij de meeting verwacht ik een kopje koffie voor de ellende :+ En westelingen zijn noooooooit te vertrouwen O-) :+
 
Laatst bewerkt:
Ook nog gereden vandaag, met R@inman:
[afbeelding]

Mooie combi :}
Leuk ook je irl te hebben gezien, was ff gezellig en je mag altijd aankomen om je ex te bewonderen.
Uiteindelijk nog het stuur en risers gekocht, alleen worden ze beide opgestuurd. Het stuur wat Patrick nog had liggen zag er niet netjes uit. Dus daar wachten we nog ff op.
 
Mooie combi :}
Leuk ook je irl te hebben gezien, was ff gezellig en je mag altijd aankomen om je ex te bewonderen.
Uiteindelijk nog het stuur en risers gekocht, alleen worden ze beide opgestuurd. Het stuur wat Patrick nog had liggen zag er niet netjes uit. Dus daar wachten we nog ff op.
Is het stuur niet hoog genoeg :?

The pimping continues :}
 
Laatst bewerkt:
één van de kleintjes. Ach maakt niet uit. Ga wel kijken voor andere en bij de meeting verwacht ik een kopje koffie voor de ellende :+ En westelingen zijn noooooooit te vertrouwen O-) :+
Dit vind ik kut! :( .........bakkie hebbie zeker te goed! :Y


Dat over die westerlingen hebben we het nog wel over :Y .........ik moet nu naar Arnhem :+ :W
Mooie combi :}
Leuk ook je irl te hebben gezien, was ff gezellig en je mag altijd aankomen om je ex te bewonderen.
Uiteindelijk nog het stuur en risers gekocht, alleen worden ze beide opgestuurd. Het stuur wat Patrick nog had liggen zag er niet netjes uit. Dus daar wachten we nog ff op.
Ja, was leuk :Y .......enne, ik kom absoluut een keertje langs!! :Y
 
Mag je je hier ook vertonen als je een speed four hebt? :P

Bwah, net zoals je vierde cilinder ben je dan wel het vijfde wiel aan de wagen, maar kom _O-
Geintje, iedereen welkom, zolang je maar een fan bent van de triple :Y :Y :Y

Je bedoeld dat vuurmes van je? :+

Huh, ben niet mee :X Als je met vuurmes een fireblade bedoelt, dan heb je iemand anders voor. Ik heb 2 auto's en 1 Speed Triple 2005, had het liever andersom gezien ;( , daar niet van, maar kom ...


En het WAS goed weer vandaag, dus :] :] :] :] :] :] Hopelijk zit er geen boete in de bus volgende week 8-)
 
Bwah, net zoals je vierde cilinder ben je dan wel het vijfde wiel aan de wagen, maar kom _O-
Geintje, iedereen welkom, zolang je maar een fan bent van de triple :Y :Y :YHuh, ben niet mee :X Als je met vuurmes een fireblade bedoelt, dan heb je iemand anders voor. Ik heb 2 auto's en 1 Speed Triple 2005, had het liever andersom gezien ;( , daar niet van, maar kom ...


En het WAS goed weer vandaag, dus :] :] :] :] :] :] Hopelijk zit er geen boete in de bus volgende week 8-)


Ben verliefd geworden op triumph toen ik de film M:I 2 zag. Daar gebruikte ze 2 triumph's in, een S3 en een daytona. 3keer raden waar ik verliefd op werd :P juist de S3. Maar die was te duur voor mij om te kopen en omdat ik nog niet zo oud ben mag ik nog niet zwaar. Maar dat maakt verder ook niet uit want mijn s4 loopt soepel en gaat hard genoeg.
 
Ben vandaag ook nog ff een stukkie wezen rijden, het weer was goed. Maar afwachten wat 't morgen wordt, we hadden een toertocht gepland, maar de weersverw8tingen zijn niet super...
 
En ik ben weer terug en ga zo ook weer. Moet noodgedwongen op de KTM :X :+
Wat ben ik een blij mens *D :] *O* Hij rijdt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hier de eerste dan, moest gelijk tanken toen ik thuis kwam :o
Mooiere piccies komen nog vanavond[afbeelding]

Zeg zoef, waar blijven die piccies nou... ik zit te wachten .... ;)
 
Bwah, net zoals je vierde cilinder ben je dan wel het vijfde wiel aan de wagen, maar kom _O-
Geintje, iedereen welkom, zolang je maar een fan bent van de triple :Y :Y :YHuh, ben niet mee :X Als je met vuurmes een fireblade bedoelt, dan heb je iemand anders voor. Ik heb 2 auto's en 1 Speed Triple 2005, had het liever andersom gezien ;( , daar niet van, maar kom ...

...

Klopt. Ik had de Rummer in gedachten :$
 
Zeg zoef, waar blijven die piccies nou... ik zit te wachten .... ;)

U vraagt, wij draaien

Prikmeister kon het niet laten en begon gelijk te sleutelen :9
full
 
En nog ff een detail van de arrows :9~ Lekker geluidje hoor.
full


Verder nog geen piccies gemaakt. Ben veel te druk met rijden :] :]
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik heb vandaag ook nog ff gereden. Heb met mijn zwager z'n Rocket III opgehaald.
Enne, meteen een paar piccies gemaakt.

Ziehier mijn laatste modificatie. Kostte maar lieft 4,50 euro.... Hint: Let op banden...
full
 
Kwam op de terugweg nog een Triple tegen. Matzwart, 3in1, kleine knippers, matzwarte koplampen. :9~ Weet niet meer wie het was, maar het was leuk even een stukkie met je op te zijn gereden! :W

En nog even een piccie van de Rocket III
full
 
Kwam op de terugweg nog een Triple tegen. Matzwart, 3in1, kleine knippers, matzwarte koplampen. :9~ Weet niet meer wie het was, maar het was leuk even een stukkie met je op te zijn gereden! :W
Klopt Patman, dat was ik! Maarreh, dan moet je toch je zonneklep 8-) in je helm omhoog doen; die van mij is gewoon zwart, niet MATzwart!

Ik was m'n Zard uitlaat aan 't inrijden en uitproberen. Je weet wel, van dittem (lastig werk!):
met dB killer , zonder KAT (netjes legaal geluidje)
met dB killer , met KAT (errug rustig!)
zonder dB killer , met KAT (redelijk heftig; vrij strafbaar!)
zonder dB killer , zonder KAT (absolute teeeeringherrie; gehoorbeschadiging binnen 500m!!!)

Ik zie trouwens dat je in Zevenbergen woont (ik in Breda). Als het weer eens weer is en je eens een stukkie wilt rijden; stuur maar een mailtje!
 
Ben verliefd geworden op triumph toen ik de film M:I 2 zag. Daar gebruikte ze 2 triumph's in, een S3 en een daytona. 3keer raden waar ik verliefd op werd :P juist de S3. Maar die was te duur voor mij om te kopen en omdat ik nog niet zo oud ben mag ik nog niet zwaar. Maar dat maakt verder ook niet uit want mijn s4 loopt soepel en gaat hard genoeg.

Zo lang je de S3 maar in gedachten houd. ;) ...........................maaruh Street triple niets voor je.....kun je iig beginnen met het kleine broertje. :9~





Klopt Patman, dat was ik! Maarreh, dan moet je toch je zonneklep 8-) in je helm omhoog doen; die van mij is gewoon zwart, niet MATzwart!

Ik was m'n Zard uitlaat aan 't inrijden en uitproberen. Je weet wel, van dittem (lastig werk!):
met dB killer , zonder KAT (netjes legaal geluidje)
met dB killer , met KAT (errug rustig!)
zonder dB killer , met KAT (redelijk heftig; vrij strafbaar!)
zonder dB killer , zonder KAT (absolute teeeeringherrie; gehoorbeschadiging binnen 500m!!!)

Ik zie trouwens dat je in Zevenbergen woont (ik in Breda). Als het weer eens weer is en je eens een stukkie wilt rijden; stuur maar een mailtje!


Als mensen een zwarte kleur aanzien voor matzwart is het tijd om te poetsen. :9









@ Zoef: :9~ veel plezier ermee........... *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan