Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee komt niet bij buurs vandaan particulier gekocht. de mijne heeft al wel 3000km gelopen. het is inderdaad een superfiets vooral het geluid van die Zard :9~
 
Ik heb een vraagje, alweer ;)
Op mijn S3 zit achter een rode veer en een instelbare showa schokdemper met een soort van potje onder de accubak (zit het stelschroefje op).
Is dit de standaardveer???
Anders moet ik es bij Hyperpro Bas langs voor een paar paarse veren...
 
Ik heb een vraagje, alweer ;)
Op mijn S3 zit achter een rode veer en een instelbare showa schokdemper met een soort van potje onder de accubak (zit het stelschroefje op).
Is dit de standaardveer???
Anders moet ik es bij Hyperpro Bas langs voor een paar paarse veren...

Ik heb er een blauwe veer in zitten(standaard), en dat potje is volgens mij het expansievat voor de olie of gas wat er in zit, denk ik
 
Nee komt niet bij buurs vandaan particulier gekocht. de mijne heeft al wel 3000km gelopen. het is inderdaad een superfiets vooral het geluid van die Zard :9~~


Komt ie soms uit Vlissingen, daar staat of stond een 2007 model met 3200km op de klok.
In ieder geval gefeliciteerd *O*
 
Excuus, met die mevrouw :+

Je kunt waarschijnlijk beter nadien je excuses aanbieden in plaats van alvast vantevoren.
Of is dat een stuk zelfkennis? O-) O-) O-) O-)

Wel vervelend dat je iedere keer als je "triumph" als zoekterm invult op google of ebay je alelmaal bh'tjes etc voor je kiezen krijgt!
:+
 
Je kunt waarschijnlijk beter nadien je excuses aanbieden in plaats van alvast vantevoren.
Of is dat een stuk zelfkennis? O-) O-) O-) O-)

Wel vervelend dat je iedere keer als je "triumph" als zoekterm invult op google of ebay je alelmaal bh'tjes etc voor je kiezen krijgt!
:+
Dan moet je eens "poesje" proberen :X ;) .
 
Dan moet je eens "poesje" proberen :X ;) .

:?

UglyCatAv.jpg


:X :X :X :X :X

*D
 
Zwart naakt:
dat heerlijke onbedekte blok, die priemende koplampen, die strakke achter kant, temperamentvol en meegaand.
Wat wil een man nog meer ;)

full
 
Als't volgend weekend ook zo'n weer is als vandaag wil ik ook wel mee naar Assenende
:] :] :]

Het weer zou (tot nu toe :} ) gaan meevallen :Y *O*

In dat geval wordt het stilaan tijd om een en ander af te spreken?!
Kwestie dat we zowat op hetzelfde moment de neuzen en dito koplampen in dezelfde richting kunnen zetten, namelijk die van Assenede (en Alex weet waar dat is, want die gaat koptrekken! :] )
 
Yipla guys,

I know, out of the blue ... 'k ben eerder een achter-de-schermen-forum-member.

Zondag ben ik ook van de partij bij BMC.
Hoe herken ik jullie ? Zou wel tof zijn een gezicht op de avatars te kunnen plakken ...

Ik rij met een witte Triple van 2007 met een MIVV demper in carbon (en omgeplooide remhendel ...)

ciao !
 
Yipla guys,

I know, out of the blue ... 'k ben eerder een achter-de-schermen-forum-member.

Zondag ben ik ook van de partij bij BMC.
Hoe herken ik jullie ? Zou wel tof zijn een gezicht op de avatars te kunnen plakken ...

Ik rij met een witte Triple van 2007 met een MIVV demper in carbon (en omgeplooide remhendel ...)

ciao !
Zoek maar achter de mooiste witte Triple met de meeste kilometers ;) .
full
 
Het weer zou (tot nu toe :} ) gaan meevallen :Y *O*

In dat geval wordt het stilaan tijd om een en ander af te spreken?!
Kwestie dat we zowat op hetzelfde moment de neuzen en dito koplampen in dezelfde richting kunnen zetten, namelijk die van Assenede (en Alex weet waar dat is, want die gaat koptrekken! :] )
Om 09 00h aan het Q8 station langs de baan Hasselt-Eindhoven in Houthalen *O* .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan