Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( :( Ik heb een gat in mijn achterband :( :(
Was eigenlijk niet van plan om nu al een nieuwe aan te schaffen. ff kijken of ik hem kan repareren en dan voor de vakantie er een nieuw setje onder leggen B| Gaat me weer centen kosten.
 
:( :( Ik heb een gat in mijn achterband :( :(
Was eigenlijk niet van plan om nu al een nieuwe aan te schaffen. ff kijken of ik hem kan repareren en dan voor de vakantie er een nieuw setje onder leggen B| Gaat me weer centen kosten.

Ga ff bij D&H langs, die gasten naaien je geen oor aan en zeggen eerlijk of het verantwoordt is of niet.
 
:( :( Ik heb een gat in mijn achterband :( :(
Was eigenlijk niet van plan om nu al een nieuwe aan te schaffen. ff kijken of ik hem kan repareren en dan voor de vakantie er een nieuw setje onder leggen B| Gaat me weer centen kosten.
:X :X :X

Eg klote! :( ......zelf vertrouw ik een gerepareerde band nooit, maar er zijn er zat die met een plug er in de band nog helemaal op rijden!


Zit er een spijker of schroef in? :?
Reageren jullie ook nog ff in het speed meet topic. Want die Belg blijft maar vragen stellen :+
Heb gereageerd hoor! :Y ......of-ie er veel aan heeft is een ander punt! O-)
Ga ff bij D&H langs, die gasten naaien je geen oor aan en zeggen eerlijk of het verantwoordt is of niet.
Dat is inderdaad het punt, 't moet verantwoord zijn! :Y
 
......maar die heuveltjes zijn wel wat dichterbij voor jou! :Y ......ik woon tussen Haarlem en Leiden, en de enige heuvels in de buurt zijn de duinen |( ......wel leuk om daar te wandelen 8-)
Idem Pina. Wij kunnen alleen maar bij Langevelderslag over de Strandweg door de duinen naar het strand knallen en weer terug... Wel een mooi stukkie trouwens :9~
 
Idem Pina. Wij kunnen alleen maar bij Langevelderslag over de Strandweg door de duinen naar het strand knallen en weer terug... Wel een mooi stukkie trouwens :9~~
Absoluut een mooi stukkie :Y , maar alleen als 't niet al te mooi weer is, want dan staat het vol met 't blik van de strandgangers B|
 
:( :( Ik heb een gat in mijn achterband :( :(
Was eigenlijk niet van plan om nu al een nieuwe aan te schaffen. ff kijken of ik hem kan repareren en dan voor de vakantie er een nieuw setje onder leggen B| Gaat me weer centen kosten.

Gewoon laten repareren, ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Telkens als ik een nieuwe band laat leggen dan lijkt het alsof die nagels aantrekt. Laatste keer lag mijn band er 500km op en ik had al prijs. Ik heb hem laten repareren en nu is hij helemaal opgereden.
 
Ik zal vast nieuw pookje bestellen bij stan. _O-

( jongeheer is ook al helemaal beurs van dat getrap :$ :X )
Ik zal Stan morgen alvast even inseinen! :Y


Euhh, dat andere pookje moet met rust genezen! O-)
Het lekkerst bewaar je altijd voor het laatst ;)
full
full
full


Werkelijk geen idee voor wie!? :+
Blijft een chopper geluid zo'n KTM :+
_O- _O- O-) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan