Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
 
Klopt, dat ben jijus! Ik ben de witte Triple. Toen met de doorboorde originele potten van ES3! })
O ja, jij had toen die potten er op zitten :Y ........'t is al weer zo vertrouwd dat jij die Zard er onder hebt hangen, ik wist gewoon niet anders meer! |(
Klopt. Maar als je de software voor de 3 in 1 Arrows in je EPROM laat inlezen ben je de vlammen van de Zard kwijt. Voordeel is wel dat ie nu veeeeel beter loopt en trekt vind ik.
......en ik heb hem nog steeds nóóóóit in 't eggie gehoord! :( ......je moet je toch maar melden op 18 mei vrees ik :Y .......of anders weer eens naar je oude dorp komen :+
 
O ja, jij had toen die potten er op zitten :Y ........'t is al weer zo vertrouwd dat jij die Zard er onder hebt hangen, ik wist gewoon niet anders meer! |(......en ik heb hem nog steeds nóóóóit in 't eggie gehoord! :( ......je moet je toch maar melden op 18 mei vrees ik :Y .......of anders weer eens naar je oude dorp komen :+
Och ja. Volgens mij was ik een van de eerste in Nederland met de Zard want ik heb hem toen rechtstreeks in Italie besteld omdat er nog geen importeurs waren in Nederland.
Hij hangt er idd dus al heeeeeeeel lang onder :P
Niet gehoord, da's ook waar. Uuuuhm... het kuttige is dat ik op zaterdag werk, op zondag meestal al vol geboekt ben voor vrouw, familie, zoon vrienden of Motor en op dinsdag ben ik vrij, maar dan werk jij weer. Kutterdankutmaarweer :(
Ga vandaag wel ff sturen :] maar kweet niet waar jij bent???
 
Laatst bewerkt:
~
:X :X :X

Eg klote! :( ......zelf vertrouw ik een gerepareerde band nooit, maar er zijn er zat die met een plug er in de band nog helemaal op rijden!


Zit er een spijker of schroef in? :?

Hee pina
Aan gezien JIJ de enige eigenaar van deze motor bent geweest, moet JIJ weten dat de achterband gerepareerd is. Heb hem er af laten halen waarbij geconstateerd is dat de reparatie ZEER SLECHT is uitgevoerd waardoor hij nog steeds lek is. Heb jij hem laten repareren bij stan of ergens anders. Laat dit me weten , want hier ga ik werk van maken. We hadden op zijn minst ingelicht moeten worden dat de achterband gerepareerd is. Door jou of stan. Dit accepteer ik niet. Iemand op een motor laten rijden waarbij je weet dat er altijd een risico in zit dat de band uit elkaar kan knallen. Die keuze kan je dan zelf maken en niet jij of stan.


Heb stan inmiddels gebeld en band wordt vergoed en vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Hee pina
Aan gezien JIJ de enige eigenaar van deze motor bent geweest, moet JIJ weten dat de achterband gerepareerd is. Heb hem er af laten halen waarbij geconstateerd is dat de reparatie ZEER SLECHT is uitgevoerd waardoor hij nog steeds lek is. Heb jij hem laten repareren bij stan of ergens anders. Laat dit me weten , want hier ga ik werk van maken. We hadden op zijn minst ingelicht moeten worden dat de achterband gerepareerd is. Door jou of stan. Dit accepteer ik niet. Iemand op een motor laten rijden waarbij je weet dat er altijd een risico in zit dat de band uit elkaar kan knallen. Die keuze kan je dan zelf maken en niet jij of stan.


Heb stan inmiddels gebeld en band wordt vergoed en vervangen.
Hé Prikkie,
Nope, ik heb zelf nog nooit een band laten repareren! :N ......en ik heb er zat lek gereden! '(
't Enige wat ik me zo kan bedenken is dat het moet zijn gebeurd toen er iemand een proefrit heeft gemaakt, maar geloof me, daar weet ik nix van! :N

Ben in ieder geval blij dat je een nieuwe krijgt! :Y
 
Och ja. Volgens mij was ik een van de eerste in Nederland met de Zard want ik heb hem toen rechtstreeks in Italie besteld omdat er nog geen importeurs waren in Nederland.
Hij hangt er idd dus al heeeeeeeel lang onder :P
Niet gehoord, da's ook waar. Uuuuhm... het kuttige is dat ik op zaterdag werk, op zondag meestal al vol geboekt ben voor vrouw, familie, zoon vrienden of Motor en op dinsdag ben ik vrij, maar dan werk jij weer. Kutterdankutmaarweer :(
Ga vandaag wel ff sturen :] maar kweet niet waar jij bent???
Was aan 't werk natuurlijk! :X

Als 't keertje goed weer is ga ik wel een keer op dinsdag om 4 uur (of wat vroeger) van m'n werk af, dan kunnen we wel bij Stan afspreken :Y


....en anders neem je op 18 mei je vrouw, familie, zoon, vrienden en/of Motor maar mee naar de meeting! :+
 
Hé Prikkie,
Nope, ik heb zelf nog nooit een band laten repareren! :N ......en ik heb er zat lek gereden! '(
't Enige wat ik me zo kan bedenken is dat het moet zijn gebeurd toen er iemand een proefrit heeft gemaakt, maar geloof me, daar weet ik nix van! :N

Ben in ieder geval blij dat je een nieuwe krijgt! :Y

Wie heeft de band na die zogenaamde proefrit dan gerepareerd?
De kabouters zeker
Heb het gevoel dat ik voor het lapje wordt gehouden.
Er zit een slecht gerepareerde band op jou ex motor. Of stan is niet eerlijk en houdt informatie achter waar jij niet van op de hoogte bent en wij ook niet. Dit zaakje stinkt.
 
Je bedoelt roffelt :Y
En pas op , ik dacht dat je nog een keer hard core wou rijden ;)
FF een keer een mooi recht stuk opzoeken en door versnellingen heen jagen en filmen.
Zoiets als dit filmpje. Goed kijken en luisteren wie wint _O-
Klinkt wel vet allebei

[NORML]http://www.youtube.com/watch?v=LDxg4V1jmAk&feature=related[/NORML]


Nee, ik bedoel ROGGEL. ;)
Mmhh, ms ben ik wel niet zo hard core. :P

En mooie recht stuk zoeken we wel een keer op......................mag jij filmen. :9
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft de band na die zogenaamde proefrit dan gerepareerd?
De kabouters zeker
Heb het gevoel dat ik voor het lapje wordt gehouden.
Er zit een slecht gerepareerde band op jou ex motor. Of stan is niet eerlijk en houdt informatie achter waar jij niet van op de hoogte bent en wij ook niet. Dit zaakje stinkt.


Ken Pina dan wel niet persoonlijk, maar kan me niet voorstellen dat ie dat niet zou zeggen.
Zoals hij zelf al aangeeft zou hij zelf niet met een prop in de band rijden.
Maar ik durf ook niet te zeggen wie dan wel de schuldige is.

Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen. :X
 
Laatst bewerkt:
Ken Pina dan wel niet persoonlijk, maar kan me niet voorstellen dat ie dat niet zou zeggen.
Zoals hij zelf al aangeeft zou hij zelf niet met een prop in de band rijden.
Maar ik durf ook niet te zeggen wie dan wel de schuldige is.

Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen. :X
:^ en Pina heeft er echt geen belang bij om het te verzwijgen, S3 had ie namelijk al ingeruild ;)
 
Wie heeft de band na die zogenaamde proefrit dan gerepareerd?
De kabouters zeker
Heb het gevoel dat ik voor het lapje wordt gehouden.
Er zit een slecht gerepareerde band op jou ex motor. Of stan is niet eerlijk en houdt informatie achter waar jij niet van op de hoogte bent en wij ook niet. Dit zaakje stinkt.
Je kent me duidelijk niet!.......en meer zeg ik er niet meer over!
Ken Pina dan wel niet persoonlijk, maar kan me niet voorstellen dat ie dat niet zou zeggen.
Zoals hij zelf al aangeeft zou hij zelf niet met een prop in de band rijden.
Maar ik durf ook niet te zeggen wie dan wel de schuldige is.

Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen. :X
Dank je
:^ en Pina heeft er echt geen belang bij om het te verzwijgen, S3 had ie namelijk al ingeruild ;)
Klopt
 
Wie heeft de band na die zogenaamde proefrit dan gerepareerd?
De kabouters zeker
Heb het gevoel dat ik voor het lapje wordt gehouden.
Er zit een slecht gerepareerde band op jou ex motor. Of stan is niet eerlijk en houdt informatie achter waar jij niet van op de hoogte bent en wij ook niet. Dit zaakje stinkt.
Ik vind het kut dat jij op deze manier doet :/ . Moet toch niet echt via het forum hé :? . Hoop dat alles snel in orde komt voor je ;) .
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft de band na die zogenaamde proefrit dan gerepareerd?
De kabouters zeker
Heb het gevoel dat ik voor het lapje wordt gehouden.
Er zit een slecht gerepareerde band op jou ex motor. Of stan is niet eerlijk en houdt informatie achter waar jij niet van op de hoogte bent en wij ook niet. Dit zaakje stinkt.


dit is inderdaad heel spijtig Prikkie, zeker na jullie enthousiaste S3 start, maar ik heb Pina nu een paar maal ontmoet en kan me niet voorstellen dat ie dit zou verzwijgen.
Ik kan me echter wel indenken dat je pissig bent over het feit dat je een motor met een gerepareerde band heb gekocht, zonder dit te weten.
Gelukkig wordt het wel weer in orde gemaakt.
 
Wie heeft de band na die zogenaamde proefrit dan gerepareerd?
De kabouters zeker
Heb het gevoel dat ik voor het lapje wordt gehouden.
Er zit een slecht gerepareerde band op jou ex motor. Of stan is niet eerlijk en houdt informatie achter waar jij niet van op de hoogte bent en wij ook niet. Dit zaakje stinkt.
Wat is nu eigenlijk het probleem??? Je krijgt een nieuwe band van Stan dus zaak is opgelost. Er is nix gebeurt dus hoeft er ook geen schuldige aangewezen te worden. PUNT!
 
Wat is nu eigenlijk het probleem??? Je krijgt een nieuwe band van Stan dus zaak is opgelost. Er is nix gebeurt dus hoeft er ook geen schuldige aangewezen te worden. PUNT!
Gaat er om als je een motor bij een dealer koopt dat je er op kan vertrouwen dat ie technisch 100 % in orde is. Niet op deze manier. Zoef heeft al flink lopen blazen. Voor hetzelfde geld was de band ontploft en het heel fout met zoef afgelopen. Ja en wie wil dan verklaren dat de achterband gerepareerd was en ook nog op een verkeerde manier. Heb vandaag meerdere motordealers gebeld en alle hebben gezegd dat ze een band NIET repareren ivm aansprakelijkheid. Een nieuwe kopen en geen risico nemen was het advies ook al kan het goed gaan.
Heb op internet gekeken wat er voor de reparatie is gebruikt. Is een plakker van rema tip top die wordt gebruikt voor tubeless FIETSBANDEN en het gat aan de buitenkant is niet eens gedicht |( Stan hoort donderdag nog van mij! Ik moet de band meenemen zodat ie zeker dit prutswerk kan verdoezelen. :N Maak er foto's van zodat ik altijd bewijs heb waar zoef mee de weg op is gestuurd. :( Hij moet zich kapot schamen. Ik hoop voor hem dat ie een goede verklaring heeft anders maak ik er melding van. Dit kan echt niet. Hij deed er heel luchtig over dat een band gerepareerd wordt, maar zeker niet op deze manier. Heb reparatie laten beoordelen bij tyrecenter die ALLEEN autobanden e.d repareren met parapluutjes en vonden dit regelrecht prutswerk en onverantwoord. Motorbanden beginnen ze echt niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Maar als je de software voor de 3 in 1 Arrows in je EPROM laat inlezen ben je de vlammen van de Zard kwijt. Voordeel is wel dat ie nu veeeeel beter loopt en trekt vind ik.
Heb er zelf ook een ZARD onder liggen en bevalt uitstekend, heb ook in laten lezen met de software van de 3 in 1 maar heb nog steeds plezier van de klappen en vlammen. Ik vier het hele jaar oud en nieuw _O- . heb er de DB-killer sinds aanschaf nog niet in gehad, aug 07. }) :)
 
Gaat er om als je een motor bij een dealer koopt dat je er op kan vertrouwen dat ie technisch 100 % in orde is. Niet op deze manier. Zoef heeft al flink lopen blazen. Voor hetzelfde geld was de band ontploft en het heel fout met zoef afgelopen. Ja en wie wil dan verklaren dat de achterband gerepareerd was en ook nog op een verkeerde manier. Heb vandaag meerdere motordealers gebeld en alle hebben gezegd dat ze een band NIET repareren ivm aansprakelijkheid. Een nieuwe kopen en geen risico nemen was het advies ook al kan het goed gaan.
Ik heb gezegd.
Als je zo je verhaal was begonnen dan had het iets anders over gekomen.
 
Wat is nu eigenlijk het probleem??? Je krijgt een nieuwe band van Stan dus zaak is opgelost. Er is nix gebeurt dus hoeft er ook geen schuldige aangewezen te worden. PUNT!

+1

@Prikkie,
Kan het snappen dat je schrikt.

Maar neem dan persoonlijk contact op met betrokkenen.

Iemand die zolang op het forum actief is moet toch weten dat dit niet hier hoort.........
 
Wat is nu eigenlijk het probleem??? Je krijgt een nieuwe band van Stan dus zaak is opgelost. Er is nix gebeurt dus hoeft er ook geen schuldige aangewezen te worden. PUNT!



Zo makkelijk zou ik er nou ook weer niet over denken.
Zoals Prikkie zegt, zijn meissie is al aardig aan het blazen geweest en je wil er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren..................dat er niets gebeurt is wil nog niet zeggen dat je geen recht hebt om pissed off te zijn.

Als mij dit gebeurt was, liet ik ook wel ff het achterste van mijn tong zien en zou ik ook verhaal willen halen....................ik zou het denk ik alleen niet via het forum doen of het moest bewezen zijn, zekers gezien het lijdende voorwerp.
 
Laatst bewerkt:
Heb er zelf ook een ZARD onder liggen en bevalt uitstekend, heb ook in laten lezen met de software van de 3 in 1 maar heb nog steeds plezier van de klappen en vlammen. Ik vier het hele jaar oud en nieuw _O- . heb er de DB-killer sinds aanschaf nog niet in gehad, aug 07. }) :)
Mooi hè! Wel raar dat die van jou nog knalt en vlamt dan :? Ik vond het irritant worden, nu loopt ie veel mooier en is sterker in het middengebied. })
Vanmiddag het nog aan de stok gehad met een 911, en die moest vreselijk hard planken om me bij te houden. Gelukkig geen zwaantjes tegen gekomen })
 
Gaat er om als je een motor bij een dealer koopt dat je er op kan vertrouwen dat ie technisch 100 % in orde is. Niet op deze manier. Zoef heeft al flink lopen blazen. Voor hetzelfde geld was de band ontploft en het heel fout met zoef afgelopen. Ja en wie wil dan verklaren dat de achterband gerepareerd was en ook nog op een verkeerde manier. Heb vandaag meerdere motordealers gebeld en alle hebben gezegd dat ze een band NIET repareren ivm aansprakelijkheid. Een nieuwe kopen en geen risico nemen was het advies ook al kan het goed gaan.
Heb op internet gekeken wat er voor de reparatie is gebruikt. Is een plakker van rema tip top die wordt gebruikt voor tubeless FIETSBANDEN en het gat aan de buitenkant is niet eens gedicht |( Stan hoort donderdag nog van mij! Ik moet de band meenemen zodat ie zeker dit prutswerk kan verdoezelen. :N Maak er foto's van zodat ik altijd bewijs heb waar zoef mee de weg op is gestuurd. :( Hij moet zich kapot schamen. Ik hoop voor hem dat ie een goede verklaring heeft anders maak ik er melding van. Dit kan echt niet. Hij deed er heel luchtig over dat een band gerepareerd wordt, maar zeker niet op deze manier. Heb reparatie laten beoordelen bij tyrecenter die ALLEEN autobanden e.d repareren met parapluutjes en vonden dit regelrecht prutswerk en onverantwoord. Motorbanden beginnen ze echt niet aan.
In dit geval is Stan de schuldige en degene die hier op aangesproken dient te worden. Hij is de verkopende partij. Voor wat er met de motor tussen inruil en verkoop is gebeurt is hij ook verantwoordelijk want de motor is vanaf het moment van vrijwaren in zijn bezit.
Al zou hij de motor (of iedere willekeurige andere inruiler) met een gebrek ingeruild hebben dient hij te zorgen dat hij zonder gebreken weer de weg op gaat.
Ik zou de band overigens NIET inruilen maar zelf ritueel verbranden ;) . Je moet er toch niet aan denken dat zo'n band met een Rema Tip Top plakkertje weer ergens opduikt :N
En nu zeg ik er ook nix meer over, denk :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan