VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 12 Summeredition

SP meeting reloaded part 2 2008

  • 1:SP Headquarters Ulestraten & daarna whatever

    Stemmen: 4 80,0%
  • 2:Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3:Duitsland

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4:België

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5:Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net de motor uit de winterstalling gehaald. G'zus wat een heerlijk gevoel.
Wel voorzichtig aan gedaan met de nieuwe banden en kettingset.
Het geluid is ook opmerkelijk zwaarder geworden doordat alle bussen in het uitlaatsysteem zijn vervangen.

Dat wordt dubbel genieten als ik de tijd kan vinden om de motor te pakken voor een lekker ritje :Y :Y
 
Ook weer present in dit topic, gaat best snel.

Ps mischien over het hoofd gelezen maar komt er ook weer een sp-meeting in 2008??
 
Zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner.

















De banden dus. *O* *O* *O*

Snel laten monteren en balanceren zojuist, nu sleutelen.
Hopelijk krijg ik alles weer goed terug, eerste SP2-sleutelactie voor mij.
Mooi dat die kettingspannings-movie op e startpost staat, lukt dat in ieder gval als het goed is.
 
Laatst bewerkt:
Zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner zezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijnerzezijner.






De banden dus. *O* *O* *O*

Snel laten monteren en balanceren zojuist, nu sleutelen.
Hopelijk krijg ik alles weer goed terug, eerste SP2-sleutelactie voor mij.
Mooi dat die kettingspannings-movie op e startpost staat, lukt dat in ieder gval als het goed is.

Neem je ons nou in de maling met dit bericht :?

Ben altijd heel voorzichting op 1 april
 
full



High Speed Pepe
 
Hallo iedereen, Ik heb gisteren KN luchtfilters geplaatst op mijn sp1 met het sponsje erin.Wat een verschil.hij is iets minder bokkig in lage toeren en maakt wel wat meer lawaai.Zij ernog die dit verschil voelde of zit het tussen mijn oren?
 
Ik ben ook weer van de partij. En meteen maar een vraagje. Ik ben aan een nieuw setje banden toe (zo'n twin weet ze wel te slijten zeg). Ik twijfel tussen de Metzeler racetec K3, de Conti Sportattack of een setje Michelin PP 2ct's. Deze banden zijn allemaal in de maat 190/55/17 leverbaar.
Hebben jullie ervaring met deze banden? En wat is jullie advies?

@Don: Goed werk weer!
neem je bewust een hogere band? moeten er geen 50 hoog op ipv 55.
Mij bevalt 2ct erg goed
 
Hey Jarnozem, het gaat hier ook de 2ct worden. Ik kies idd bewust voor de 55 hoog. Schijnt hij wat flitsender van te gaan sturen. 180 is ook een optie. Maar ik vind zo'n dikke band gewoon mooier staan. Ik laat wel weten hoe het bevalt.
 
Ik heb net de motor uit de winterstalling gehaald. G'zus wat een heerlijk gevoel.
Wel voorzichtig aan gedaan met de nieuwe banden en kettingset.
Het geluid is ook opmerkelijk zwaarder geworden doordat alle bussen in het uitlaatsysteem zijn vervangen.

Dat wordt dubbel genieten als ik de tijd kan vinden om de motor te pakken voor een lekker ritje :Y :Y
Bussen in het uitlaatsysteem? Wat bedoel je?
:?
 
Neem je ons nou in de maling met dit bericht :?

Ben altijd heel voorzichting op 1 april

Zekers niet,

hierover maak ik geen grappen.

Alles is weer klaar en net een heel klein stukje gereden, waarna alle bouten en moeren nog gechecked.

Het lijkt gelukt.

Frankrijk here I come *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ps mischien over het hoofd gelezen maar komt er ook weer een sp-meeting in 2008??
Ik heb van Hakman een aantal data doorgekregen van enkele cirquitdagen. Ik had dat gevraagd, om wellicht een Meeting 2008 te combineren met de cirquitdag. Als het nou niet wilde lukken om iets te plannen, nodigde hij ons uit om naar assen te komen.

Persoonlijk voel ik meer voor een leuk weekend in de Eifel/Ardennen. Niet omdat het voor mij korterbij is, dat maakt me niet uit. Zeker gelet op de Poll in topic deel 11, is daar meer draagvlak voor. Ik ben er gewoon vrij zeker van dat onze onze SP's beter tot hun recht komen. (no offence naar Hakman en de andere noorderlingen).

Laat je niet afschrikken door de eisen die gesteld worden aan de uitlaten in het buitenland. Ik rij nu toch al meer dan 5 jaar in deze streek rond en ik heb nooit problemen gehad. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan gebeuren. Het heeft ook te maken welke route je rijdt. De touristische route zal uiteraard ook bij lokale politie bekend zijn, waarbij de pakkans verhoogd wordt. En laten we eerlijk zijn: wie van ons is al eens aan de kant gezet en heeft daarna grote problemen gehad? En zet dat af tegen hoeveel rijders nog helemaal geen problemen hebben gehad.

Dus heren: wat zeggen we ervan? Wie gaat met mij deze kar trekken? (ongeacht WAAR we uiteindelijk de meeting houden)
:}

foto6.jpg


:) :) :)
 
Kan nog iemand iets doen met een duo-zadeltje (of je maakt er je bagage-rek van hint hint!)? Ik heb ook nog het afdek kapje, maar daar heb ik het onderstuk gebruikt voor mijn eigen bagage-rekje. Dit afdekkapje moet wel wel eens grondig met de polisch gedaan worden. Maakt nu een doffe indruk.

Voor een leuk aanbod mag het weg.
PB me!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan