VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 12 Summeredition

SP meeting reloaded part 2 2008

  • 1:SP Headquarters Ulestraten & daarna whatever

    Stemmen: 4 80,0%
  • 2:Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3:Duitsland

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4:België

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5:Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig mooie docu

Hier de trailer : http://video.google.nl/videoplay?docid=5594396060961390828&q=on+any+sunday&total=3497&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4 (on any sunday)

hier de link

om de hele film (1,5 uur) te downloaden
 
Laatst bewerkt:
Geweldig mooie docu

Hier de trailer : http://video.google.nl/videoplay?docid=5594396060961390828&q=on+any+sunday&total=3497&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4 (on any sunday)

hier de link

om de hele film (1,5 uur) te downloaden

Mooi uit de oude doos!
Bij het wegrace gedeelte is het geweldig om te zien hoe die nummer 50 domweg achter een crash aanrijdt en in het gras terecht komt ..
 
Geweldig mooie docu

Hier de trailer : http://video.google.nl/videoplay?docid=5594396060961390828&q=on+any+sunday&total=3497&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4 (on any sunday)

hier de link

om de hele film (1,5 uur) te downloaden
montesa en bultaco zijn voor mijn jeugd herinneringen :P thnx
 
nou ik zal me dan ook maar is even voorstellen in HET topic ;)

ik ben Ronald, heb nu al even een sp1 uit 2002 in mijn bezit.
heb nu pas 3 jaar mijn a-bewijs maar wel al tig kmters gemaakt en vele opleidingen gevolgd.

ik ben nu nog steeds bezig met kiezen voor wat mooie onderdelen voor mijn motor maar heb het bijna allemaal rond.

ff wat pics van mijn brommer dan.

[afbeelding]

Welkom Ron en ik heb gelijk een vraagje aan je:

Ik wil namelijk al heel lang 2bro's uitlaten, nu lees ik dat jij ze weg wil doen... ik wil high mount, jeroen wil af van zijn high mount en wil met jou ruilen voor de lagere linkpipes... ik lees DE oplossing zo :}

Maw: zodra je je 2bro's weg wilt doen (met jeroen zijn high mounts linkpipes) hou ik me aanbevolen om je 2bro's over te nemen!

Nogmaals welkom op idd HET topic van MF ;)
 
hoi sp fan's
ik heb een vraag ik zoek ander ruitje omdat ik 1 meter en 96 centimeter lang ben.
dus wil ik een ruitje wat het meeste wind uit mijn bek houdt?[afbeelding]

wat is het beste en waar kan ik die kopen alvast bedankt.

groeten timberace
P.S. gaan er nog sp's naar de SBK?
Ik ben geen 1.96 (maar 1.90), of zo lang als jeroen bv, maar voor mij werkt een double bubble screen ook goed. Ik heb er een van Puig (volgens mij gelijk aan die van MRI)
 
Laatst bewerkt:
Welkom Ron en ik heb gelijk een vraagje aan je:

Ik wil namelijk al heel lang 2bro's uitlaten, nu lees ik dat jij ze weg wil doen... ik wil high mount, jeroen wil af van zijn high mount en wil met jou ruilen voor de lagere linkpipes... ik lees DE oplossing zo :}

Maw: zodra je je 2bro's weg wilt doen (met jeroen zijn high mounts linkpipes) hou ik me aanbevolen om je 2bro's over te nemen!

Nogmaals welkom op idd HET topic van MF ;)
Ik had al zoon voorgevoel. :)

Meeting met zijn drieen organiseren?
In Lelystad of zo? Neem ik wel wat gereedschap mee.

Of zullen we met we met zijn tweeen naar Noord Holland knarren op een Zaterdagochtend? Misschien het meest handig.
 
Laatst bewerkt:
Ik had al zoon voorgevoel. :)

Meeting met zijn drieen organiseren?
In Lelystad of zo? Neem ik wel wat gereedschap mee.

Of zullen we met we met zijn tweeen naar Noord Holland knarren op een Zaterdagochtend? Misschien het meest handig.

He Jeroen, lijkt me op zich een goed plan... ben alleen bang dat Ron nog geen nieuwe uitlaten heeft... tot die tijd zal ik wel niet zijn 2bro's over kunnen nemen?!
:?
maar goed vermoeden jeroen ;)

Uiteraard kunnen we een keer samen die kant op knarren ;) ik ben alleen nog maar 2 weken in Nederland en dan een maand in Amerika.. Kan het daarvoor Ron?!? :)
 
He Jeroen, lijkt me op zich een goed plan... ben alleen bang dat Ron nog geen nieuwe uitlaten heeft... tot die tijd zal ik wel niet zijn 2bro's over kunnen nemen?!
:?
maar goed vermoeden jeroen ;)

Uiteraard kunnen we een keer samen die kant op knarren ;) ik ben alleen nog maar 2 weken in Nederland en dan een maand in Amerika.. Kan het daarvoor Ron?!? :)
Ik heb opzich wel 6 weken geduld. Heb geen haast.

Maandje Amerika? Lekkâh! 8-)
 
Zo, afgelopen weekend de powercommander 2 die ik voor een prikkie van SPutnik heb overgenomen maar even geinstalleerd.

- juiste software erop (mapping)
- aangesloten in de motor.

conclusie:

- de motor loopt veel soepeler
- veel een veel minder (bijna verwaarloosbaar) gebok bij lage toerentallen, dus rotondes rijden is een stuk relaxter
- veel en veel zuiniger. Heb nu 190km gereden en het lampje van de reserve is nog niet gaan branden. Voorheen was dat al bij 140-160km.


@Hansie:
De batterij aansluiting voor een blokbatterij was alleen nodig voor het installeren van de software (moest er een batterij aan voor stroom). Beetje vreemd, maar zal wel ermee te maken hebben dat het een US powercommander is.


Al met al weer (nog steeds) een tevreden Sp rijder :)

p.s. nu maar hopen dat hij op 5 mei op Zolder ook nog zo zuinig is O-)
 
@Hansie:
De batterij aansluiting voor een blokbatterij was alleen nodig voor het installeren van de software (moest er een batterij aan voor stroom). Beetje vreemd, maar zal wel ermee te maken hebben dat het een US powercommander is.

Nee, niet echt, bij m'n PCIIIusb zit ook nog steeds een aansluiting voor dat 9Volts blokje. Blijkbaar komt er dus ook niet genoeg voeding uit de USB aansluiting om zonder te kunnen.

Heb gelukkig een oplaadbaar blokje want echt nodig heb je zo'n ding eigenlijk nooit.

:W
 
Zo, afgelopen weekend de powercommander 2 die ik voor een prikkie van SPutnik heb overgenomen maar even geinstalleerd.

- juiste software erop (mapping)
- aangesloten in de motor.

conclusie:

- de motor loopt veel soepeler
- veel een veel minder (bijna verwaarloosbaar) gebok bij lage toerentallen, dus rotondes rijden is een stuk relaxter
- veel en veel zuiniger. Heb nu 190km gereden en het lampje van de reserve is nog niet gaan branden. Voorheen was dat al bij 140-160km.


@Hansie:
De batterij aansluiting voor een blokbatterij was alleen nodig voor het installeren van de software (moest er een batterij aan voor stroom). Beetje vreemd, maar zal wel ermee te maken hebben dat het een US powercommander is.


Al met al weer (nog steeds) een tevreden Sp rijder :)

p.s. nu maar hopen dat hij op 5 mei op Zolder ook nog zo zuinig is O-)


Oooooh ! bedoel je die extra connector die er los bijzat ? die is idd voor "offline" programmeren.
Ik dacht dat je het ronde AMP oogje bedoelde die je over de bout van de accupool schuift.
Want je had het toch over op welk punt de massa te maken ?

komunicatievaudje haha ! ;)
Maar mooi dat je alles aan het lopen hebt ! :)
 
Ik hoor het wel van jou en Ron, ik zal gematigd op internet zitten wanneer ik in Amerika verblijf, mocht je me willen bereiken hiervoor, mail me dan! :+


zowwwwwwwww
oplossing gevonden zie ik *D

ik hoooooooop voor de wsbk in assen de nieuwe pijpjes te hebben.
dus MAYBE wel ja, en ja we kunnen dat allemaal hier wel over zetten.
zo niet duurt t ff allemaal wat langer.

ik ga eerst t gehele weekend naar assen met de wsbk, en daarna bijna gelijk meteen door naar Aruba *O*

Dus ik ga even kijken wat de levertijden zijn bij /verheul/ e.d.
verheul is volgens mij de enigste leverancier in NL.

maar nog even op een rijtje,
ik ruil mijn link pijpen voor de high mount,
en die wordt weer over genomen. *prijs in gedachten?*
en ik zit dan met me termignoni.
toch :? :?

hahaha ik hou jullie wel op de hoogte over de bestelling.
 
GUUS koop nu een tuono ,heb je die problemen niet,
trouwens , volgens mij heb je mijn ex undertail ( van arlo,mijn ex motor )
 
OLA allemaal :)

@ jeroen;
ik had dat nog niet gelezen maar ik denk dat dat geen probleem moet zijn.
plaats even een piccie dan kan ik even kijken.
en natuurlijk, wat voor een schoen maat heb je??????

@ die andere :+

graag zou ik me piccie in het start topic willen.



:Z
Gisteren al gfixt voor je chef ;)
enne p.s. mijn naam is Don :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan