op verzoek foto's

_gijs_

MF veteraan
7 jan 2004
4.128
5
noord limburg
sp01.jpg

sp07.jpg

sp10.jpg

sp11.jpg

sp13.jpg

sp20.jpg

sp20a.jpg

sp20b.jpg

sp20e.jpg

sp21.jpg

sp22.jpg

sp23.jpg

sp24a.jpg

sp24b.jpg

sp37.jpg

sp36a.jpg

sp49a.jpg

sp49.jpg

sp49ba.jpg

sp51.jpg

sp57.jpg

sp62.jpg

sp58.jpg

sp70.jpg

sp72.jpg

sp77.jpg

sp80.jpg

sp85.jpg

IMG_0383.jpg

IMG_0385.jpg

IMG_0385.jpg
 
nu dus eigenlijk niet, want hij is al bijna een jaar niet gepoetst.
staat al bijna een maand op de brug,
heb m er destijds opgezet om eens grondig schoon te maken,
klein begin gemaakt, verder neits meer gebeurd.

tja, mn BMW is ook net een modderpoel, en de VLX mag ik niet meer op rijden tenzij ik m zelf schoonmaak,

Ik krijg elke motor vies! (zeker met het weer van de laatste weken)
 
Zo kennen we Gijs, nederig .
Wat ik mooi vind, die groene en rode draden van het achter- (zij)licht.

Ja mooi he, eigenlijk had ik die niet weg moeten werken zoals wel is gebeurd als je op de andere foto's kijkt.


Jij als HD kenner had ook vast wel gezien dat het de originele draden zijn van een ORIGINEEl HD achterlicht wat ik lekker verzaagd heb om een eigenbouwsel van te bakken
 
Laatst bewerkt:
Trouwens Gijs,stond jij vandaag in venray bij het BP tankstation met je sporty?

Nope niet geweest,

(gisteren wel met de BMW)

De sporty staat nog steeds op de brug (reeds anderhalve maand) tot ik tijd/en zin krijg om m eens te poetsen, was reeds vijf minuten begonnen
 
Goed bezig Gijs :}

ik zou willen dat ik zoiets allemaal zelf kon....kan net een fietsband plakken en daar houdt mijn technische vernuft wel zo'n beetje op!
 
Is ook een mooie brug die je hebt staan Gijs, die zakt zeker helemaal gelijkvloers weg?
dat deed hij eerst wel, (zoals ie op de foto staat) maar nu ik verhuisd ben en dus andere schuur, (die van mn buurman is) niet, geeft ook niet, gebruik de brug ook veel als extra werkbank en lastafel.

in 2010 ga ik een nieuwe schuru bouwen van zo'n 60/70 m2 en dan komt ie wel weer verzonken.
 
Die van mij ga ik ook zo maken dat ie gelijkvloers wegzakt.

De week van 31 april zit in Aldeneik, bij Maaseik, aan de maasdijk /leeuwerik als dat voor je in de buurt is, je bent welkom voor een bakkie hoor. Ik heb daar gewoon internet, hou 1 en ander wel in de gaten. (www.vacantiechalet.nl is dat ) dus als je een toertje in gedachten hebt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan