Nieuwe Vespa 300 Super

Ik denk dat ze vrij compleet is .
-chroom op voorste spatbord
-chroom rond achterkant
-topbox
-aansluiting voor gps en rondplaatje voor deze te bevestigen
-kleine donker scherm
De eenigste dat ik nu wel ga doen is zoeken naar een goede en niet te duur onderhouds"dealer" in de omgeving van Maaseik (B) .

de voorste band moet "bijna" vervangen worden en volgens het boek is de laatste onderhoud op 8este maand 2014 bij 13000km.

ze heeft nu 18300km.




Le sage
 
Ik zit er aan te denken om mijn zwarte, 12 maanden oude, 18000 kilometers gelopen, in te gaan ruilen voor die nieuwe 2017 groene uitvoering. .. maar tot op heden, op wat roest aan de boutjes van de ABS ring en uitlaat na, zeer tevreden.
De boutjes van de ABS ring heb ik achter al vervangen voor RVS. Aan de voorkant krijg ik de originele boutjes er niet uit, dus dat die ik gelijk als het wiel wissel voor 1 met zomerbandje erop.
Eerst maar eens kijken hoe de groene GTS er in het echt toont, .. maar op de plaatjes vind ik deze erg mooi.

Groet, Bart
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er aan te denken om mijn zwarte, 12 maanden oude, 18000 kilometers gelopen, in te gaan ruilen voor die nieuwe 2017 groene uitvoering. .. maar tot op heden, op wat roest aan de boutjes van de ABS ring en uitlaat na, zeer tevreden.
De boutjes van de ABS ring heb ik achter al vervangen voor RVS. Aan de voorkant krijg ik de originele boutjes er niet uit, dus dat die ik gelijk als het wiel wissel voor 1 met zomerbandje erop.
Eerst maar eens kijken hoe de groene GTS er in het echt toont, .. maar op de plaatjes vind ik deze erg mooi.

Groet, Bart

Die van mij heeft al ca 2300Km gelopen dus tijd voor inruil maar ik wacht nog tot er wat meer kleuren op voorraad zijn om te beslissen. Ik vind niet alle kleuren mooi, voor mij dan.

Die groene is wel apart, maar ik ben meer van de blauw, grijs zwarte kleuren voor een scooter/motor.
En ik wil eerst ervaren of de 2017 net zo lekker rijdt dan de mijne van 2015.
 
Wat dacht je van deze groene van de Vespa garage met zwarte items,alleen nog Mp3 velgen en een dikke uitlaat en rijden maat
full
 
Ik zit er aan te denken om mijn zwarte, 12 maanden oude, 18000 kilometers gelopen, in te gaan ruilen voor die nieuwe 2017 groene uitvoering. .. maar tot op heden, op wat roest aan de boutjes van de ABS ring en uitlaat na, zeer tevreden.
De boutjes van de ABS ring heb ik achter al vervangen voor RVS. Aan de voorkant krijg ik de originele boutjes er niet uit, dus dat die ik gelijk als het wiel wissel voor 1 met zomerbandje erop.
Eerst maar eens kijken hoe de groene GTS er in het echt toont, .. maar op de plaatjes vind ik deze erg mooi.

Groet, Bart
Dat zijn een boel km Bart😱😱
 
Dat zijn een boel km Bart😱😱
Ook nog ongeveer 3k op de S50 snor Vespa .. er gaat ook bijna geen dag voorbij zonder te rijden.
O ja, meestal op vakantie ook even een Vespa huren :Y
Dit jaar in juni naar Celle Duitsland voor de World Vespa Days met de eigen Vespa's en dan einde zomer twee GTSjes huren op Sardinië Italië. Ik zag wel al dat motorhuur op Sardinië schofting duur is -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik rij ook het hele jaar door richting het werk ,10 km heen en 10 terug,er staat nu 16000 en een beetje op.
Wat vond je van die groene in die uitvoering
 
Ik rij ook het hele jaar door richting het werk ,10 km heen en 10 terug,er staat nu 16000 en een beetje op.
Wat vond je van die groene in die uitvoering
Mooi zo met dat zwart :Y
Ik heb nu mijn zwarte ook met zwart uitgevoerd, dus kan het even ombouwen zonder een cent uit te geven 8-)
.. maar 16k per jaar is ook netjes hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuk.... zooi nieuwe berichten....

335Rick, ik heb je een berichtje gestuurd ivm ritje naar Hoofdorp Zaterdag, rijden wel met oude spul...

010 - Hoofdorp - 010...

Is nix voor jou he Motorhead.....?

Omstreeks 1300 bij Pandora Indo eten.....!
Groet Andre en Karin Rotterdam
 
Laatst bewerkt:
Leuk.... zooi nieuwe berichten....

335Rick, ik heb je een berichtje gestuurd ivm ritje naar Hoofdorp Zaterdag, rijden wel met oude spul...

010 - Hoofdorp - 010...

Is nix voor jou he Motorhead.....?

Omstreeks 1300 bij Pandora Indo eten.....!
Groet Andre en Karin Rotterdam
Zaterdagmiddag staat op regen in de weersvoorspelling .. en dan mag mijn Vespa wel naar buiten, maar die van mrs. Motorhead niet :o
.. en tevens even een huis bekijken dat hier in de buurt te koop staat en aan de openhuizenroute mee doet morgen.
 
Gisteren, na een paar weekjes uitpluizen, de knoop doorgehakt en een matgrijze supersport met 0 km op de klok gekocht.
(foto is een voorbeeld; eigen foto's volgen nog)
full
 
Van harte met de aanschaf,daar krijg je zeker geen spijt van
Misschien leuk om met de Vespa club zuid Holland mee te gaan toeren.
Eerste rit is Zondag 23 april
 
Net ff de Vespa opgehaald, Akrapovfc eraf en Malossi erop.
Windschermpje er af gehaald,heel ander gezicht he.
Iets kleinere spiegels en Zelioni handvatten.
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan