Nieuwe Vespa 300 Super

Net ff de Vespa opgehaald, Akrapovfc eraf en Malossi erop.
Windschermpje er af gehaald,heel ander gezicht he.
Iets kleinere spiegels en Zelioni handvatten.[afbeelding]
[afbeelding]

Hoi Rick,
Weer goed bezig geweest. Wat denk je met deze uitlaat te bereiken, geluid mooier, of rijdt/kan ie nu harder, of gewoon omdat het kan of omdat je het mooier vind.. Nu de stikker nog aanpassen aan de onder zijkant.
en maak eens een detail foto van je handvatten.

met vr gr
Han
 
Heb alweer 4 jaar de Akrapovic eronder,ook in de winter rij is door,dus hij was niet zo mooi meer.
Dus komende winter gast tie er weer onder
 
Hij klinkt wel iets anders,geen meer vermogen puur voor de looks
full
 
Vandaag eindelijk de knoop door gehakt en een GTS 300 Super gekocht!
in de nieuwe kleur Verde Metallic... helemaal happy ermee! na 6jaar 6verschillende snor vespa's te hebben gereden had ik in 26 augustus 2016 besloten om me A-rijbewijs te gaan halen, en 27 Oktober 2016 me rijbewijs gehaald... een tijdje getwijfeld of ik nu voor de beverly sport touring zou gaan of voor een GTS.

Toen zag ik een foto voorbij komen van de nieuwe GTS Super in de groene Verde Metallic kleur en gelijk verkocht eraan. Vandaag langs de dealer geweest en gekocht. nu wachten op kenteken dan kan ik hopelijk aankomende vrijdag heerlijk touren...

Voor nu deze foto:

Gr.JimSon (DutchWesp)
 
Vandaag eindelijk de knoop door gehakt en een GTS 300 Super gekocht!
in de nieuwe kleur Verde Metallic... helemaal happy ermee! na 6jaar 6verschillende snor vespa's te hebben gereden had ik in 26 augustus 2016 besloten om me A-rijbewijs te gaan halen, en 27 Oktober 2016 me rijbewijs gehaald... een tijdje getwijfeld of ik nu voor de beverly sport touring zou gaan of voor een GTS.

Toen zag ik een foto voorbij komen van de nieuwe GTS Super in de groene Verde Metallic kleur en gelijk verkocht eraan. Vandaag langs de dealer geweest en gekocht. nu wachten op kenteken dan kan ik hopelijk aankomende vrijdag heerlijk touren...

Voor nu deze foto:[~[url="http://i1356.photobucket.com/albums/q728/dutchwesp/final_zpsolkwka16.jpg"]afbeelding~][/URL]

Gr.JimSon (DutchWesp)

Van harte met je aanschaf
Super mooi ding,leuke sticker ook op het voorspatbord
Wat vindt he van zwarte items zoals deze
full
 
Gaaaf gefeliciteerd.
Ik heb de blauwe in oktober gekocht.miss samen keer ritje doen.
Vandaag eindelijk de knoop door gehakt en een GTS 300 Super gekocht!
in de nieuwe kleur Verde Metallic... helemaal happy ermee! na 6jaar 6verschillende snor vespa's te hebben gereden had ik in 26 augustus 2016 besloten om me A-rijbewijs te gaan halen, en 27 Oktober 2016 me rijbewijs gehaald... een tijdje getwijfeld of ik nu voor de beverly sport touring zou gaan of voor een GTS.

Toen zag ik een foto voorbij komen van de nieuwe GTS Super in de groene Verde Metallic kleur en gelijk verkocht eraan. Vandaag langs de dealer geweest en gekocht. nu wachten op kenteken dan kan ik hopelijk aankomende vrijdag heerlijk touren...

Voor nu deze foto:[~[url="http://i1356.photobucket.com/albums/q728/dutchwesp/final_zpsolkwka16.jpg"]afbeelding~][/URL]

Gr.JimSon (DutchWesp)
 
Van harte met je aanschaf
Super mooi ding,leuke sticker ook op het voorspatbord
Wat vindt he van zwarte items zoals deze[afbeelding]


Hey rick!

dankjewel :W

de #DutchWesp is een fotoshop logo van mijzelf.
er komt wel weer een custom sticker set erop maar die moet ik nog ff ontwerpen.

Zoals die op de foto zou ik 'm wel heel graag willen idd, maar eerst ff zo genieten ervan. is m'n eerste motorvespa :} ben er erg blij mee, en hoop er veel plezier van te hebben.

Gr.JimSon
 
@JimSon,
Zie dat je uit DH komt,
Morgen is er VCZH ritje...
Start Vrijebanselaan in Rijswijk 11:00 vertrek...
Groet, AJ
 
Heeeee Jimson! Supergaaf dat je nu ook een GTSje hebt! Ik zit er ook aan te denken deze kleur aan te schaffen.
En je kunt hier beter vertoeven dan op het vespalx forum natuurlijk :Y
Groet, Bart

Hey Bart!

Ja dankjewel, ik zeg doen bart! echt een hele gave kleur hoor... was gelijk verkocht eraan.
me snor verkocht binnen 1 dag :} en nu lekker op m'n GTS.
Heb vandaag op de blauwe GTS proefritje gemaakt. ik zet straks ff dat filmpje ervan online :]

Ja idd, lx forum zijn weinig gas gebruikers zie je snel bart!
Gr.JimSon
 
@JimSon,
Zie dat je uit DH komt,
Morgen is er VCZH ritje...
Start Vrijebanselaan in Rijswijk 11:00 vertrek...
Groet, AJ

Ja idd hoorde het ook van Rick al ;( ik krijg 'm pas vrijdag de 28ste als de kenteken er oprijd is. anders had ik heel graag meegegaan. Had gelijk een mooi startrit voor mij geweest.
Volgende keer hoop ik er ook bij te zijn!

Gr.JimSon
 
Hey Bart!

Ja dankjewel, ik zeg doen bart! echt een hele gave kleur hoor... was gelijk verkocht eraan.
me snor verkocht binnen 1 dag :} en nu lekker op m'n GTS.
Heb vandaag op de blauwe GTS proefritje gemaakt. ik zet straks ff dat filmpje ervan online :]

Ja idd, lx forum zijn weinig gas gebruikers zie je snel bart!
Gr.JimSon
Als het weer iets warmer is, dan tuffen we regelmatig met een groepje GTS rijders hier Noord-Holland van terras, over dijkjes, naar terras. Wel even een stukkie deze kant op sturen voor jou, maar je moet zeker eens mee gaan. Leuk!
 
Vandaag een hele mooie maar zeer koude rit gehad met Vespa Club Zuid Holland
Vanuit Ypenburg ,Pijnacker,Delfgauw,Delft,Den Hoorn naar ons lunch:de Haagse Beek
na de lunch richting Vredespaleis,langs de Vijverberg richting het beginpunt
Was een grote opkomst 18 scooters,21 personen
full
 
Vandaag toch de knoop doorgehakt en ook zo'n nieuwe groene kleur GTS besteld. Nog even de huidige in originele staat terugbouwen .. en dan twee weekjes wachten.
 
Vandaag toch de knoop doorgehakt en ook zo'n nieuwe groene kleur GTS besteld. Nog even de huidige in originele staat terugbouwen .. en dan twee weekjes wachten.


Heuy! gefeliciteerd Bart!

Slimme keuze ook ;) :]
Nu hopen dat de 2 weken snel voorbij gaan... ik hoop 'm zaterdag al te hebben in me garage.

Gr.JimSon
 
Terug
Bovenaan Onderaan