Deeltje 22 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik was er van 8.30 uur tot 13.30 uur.
Ik heb alleen een gele bandit, een r6 en nog een racer gezien met sticker. De jouwe niet :N
Maar ik zag de stickers ook pas in de middag toen ik in de sportzaal stond.

3.30 is ook wel een mooie tijd, helemaal na een jaar niet sporten en fulltime roken :P
Maar dan zie je ineens hoe slecht niet sporten is. Dus ik moet het echt weer goed oppakken, want straks red ik de 4 minuten niet meer -O-

Nette tijd hoor! 2 a 3 weken wachten is even spannend maar is te doen. Duim duim...

@ BM: Hoelaat begint school doorgaans?
 
Wat moet je dan doen in 4 minuten ?
Toch wel benieuwd :)

Ik denk dat ik ook maar naar de politieschool ga... val al helemaal buiten de boot in gesprekken _O-
(Xtra, ga je mee ? :P)

je moet een hindernisbaan afleggen waarbij je o.a. over kasten moet klimmen, een mattenwagen met een aantal matten erop duwen en trekken over een bepaalde lengte, je moet 3 van die grote ballen steeds naar 2 andere matten verplaatsen en je moet een pop verslepen, maar die pop is best zwaar en dat moet op het laatst. Ik weet alleen niet meer hoeveel die weegt. Maar aan alles zit regels. Je moet op een bepaalde manier de banken overgaan, de mattenwagen moet je echt stoppen, dus niet door laten rollen, de ballen mogen niet van de matten afrollen. En als je alle ballen op de ene mat hebt neergelegd, mag je niet de laatste bal die je neergelegd hebt, weer oppaken.
En om nog even door te gaan, je mag de pop alleen onder zijn oksels pakken en je mag de pop niet neergooien, maar neerleggen...

zo duidelijk? ;)
 
Goeiemiddag allemaal. Kan iemand ff deze nieuwe plaat in de OP zetten. Gisteravond geschoten in de buurt van de Vinkeveense plassen.
bird4po7.jpg
 
je moet een hindernisbaan afleggen waarbij je o.a. over kasten moet klimmen, een mattenwagen met een aantal matten erop duwen en trekken over een bepaalde lengte, je moet 3 van die grote ballen steeds naar 2 andere matten verplaatsen en je moet een pop verslepen, maar die pop is best zwaar en dat moet op het laatst. Ik weet alleen niet meer hoeveel die weegt. Maar aan alles zit regels. Je moet op een bepaalde manier de banken overgaan, de mattenwagen moet je echt stoppen, dus niet door laten rollen, de ballen mogen niet van de matten afrollen. En als je alle ballen op de ene mat hebt neergelegd, mag je niet de laatste bal die je neergelegd hebt, weer oppaken.
En om nog even door te gaan, je mag de pop alleen onder zijn oksels pakken en je mag de pop niet neergooien, maar neerleggen...

zo duidelijk? ;)

Klinkt leuk :Y
Zouden we hier ook moeten hebben (onder werktijd uiteraard O-)
 
Wat moet je dan doen in 4 minuten ?
Toch wel benieuwd :)

Ik denk dat ik ook maar naar de politieschool ga... val al helemaal buiten de boot in gesprekken _O-
(Xtra, ga je mee ? :P)
:N














@ Daatz: Spannend :Y Ik hoop dat je door mag ;)
 
Nette tijd hoor! 2 a 3 weken wachten is even spannend maar is te doen. Duim duim...

@ BM: Hoelaat begint school doorgaans?

_O-

Als ik al school heb...voorbeeld: deze week, maandag vrij, dinsdag 2 uurtjes les, woensdag vrij, vandaag geen les (wel naar school gegaan :( ), morgen eigenlijk 4 uur les en 1 examen, lessen gaan niet door (examen wel.... B| )
volgende week: maandag vrij, dindsdag vrij, woensdag vrij, donderdag half uurtje gesprek op school, vrijdag ......euhmmmmm.....vrij!!

Eigenlijk begint de dag om 8 uur tot 5 uur, soms heb je avondles (meestal met schieten) maar de laatste keer dat ik om 8 uur ben begonnen kan ik me niet eens meer herinneren.
Oh ja, toen we vorig jaar iedere week moesten zwemmen, dat was vervelend, moesten we om 07:15 in Badhoevedorp zijn......

Maar goed, best relaxed dus...klinkt leuk, is het de eerste paar maanden ook, nu ronduit vervelend....
 
:W :W 's Middags!!!!!!!!! wat een weertje zeg, jammer dat ik weer eens aan het werk ben :N

vanavond ritje??? ik iig niet '( '( werken.........
 
Nice :) doe ik vanavond ff als ik eraan denk :X

Is een leuk ritje zo rondom de plassen. Mooie dijkjes en zo. Oppassen voor losliggende stenen. Had gisteren een paar keer dat ik over mijn voorwiel weggleed. Vooral aan de kant waar ze de A2 an het verbreden zijn is het nu een zootje.
 
Is een leuk ritje zo rondom de plassen. Mooie dijkjes en zo. Oppassen voor losliggende stenen. Had gisteren een paar keer dat ik over mijn voorwiel weggleed. Vooral aan de kant waar ze de A2 an het verbreden zijn is het nu een zootje.
Dat hele gebied ken ik vrij goed :Y

Hoe rij jij meestal dan?










@ Alex: :+ werkze vanavond makker!
 
Ik zag gister een mooi recht stuk weg, niets aan de zijkanten, dus het gas open :)

Opeens vroeg ik me af of ik het goed zag..... en ja hoor :Y drempel!!!
:( hard remmen is lastiger dan hard optrekken. 't Achterwiel zwabberde als een gek en op het laatst nog met een rotvaart over de drempel :X
 
_O-

tja.. ziet er iig uit als een makkie.. magoed.. nu zijn wij sportmensen :X

maar ik vraag mij af in hoeverre sommige agenten die ik hier in Hilvercity zie rondlopen deze test wel kunnen behalen!? met zo'n fatsig lijf komen ze die kasten niet eens over.. _O-

Ik zit te kijken en het ziet er inderdaad niet al te pittig uit... maar ik denk dat je het echt moet doen om er over te oordelen :)
Mijn conditie is in ieder geval niks mis mee :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan